*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

روزانه های متین،بعدازعیدفطرتا دیروز:)))))

1393/6/3 18:05
576 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ـــــبر دوستان عزیزترازجانـــــــ

««««روزهاتون خوش و گل و بلبلی الهی»»»»

محبت

بعداز ددری که با عمه اینا رفتیم(جمعه بعدازعیدفطر)...فرزین اینا برگشتن تهران و ماموندیم و روال عادی زندگیمون که ددر رفتن شبانه جز لاینفکشه..حالا میخواد خونه کسی باشه.. میخواد خیابون باشه..بیابون باشه..پارک باشه..اصن هرجا غیرازخونهخندونک

خلاصه یه شب پارک رفتیم..

اولش شکم چرونیزبانخندونک..تخمه و بستنی وشام که فست فودی بوووود...

و فست فود خیلی چیزه بدیه..اَخه پیفه...اَه اَهخندونک

ولی یه بار عیب نداره..منظورم ماهی یه باره؟!؟!؟!زبان

متینم

کاریه که شدهخسته

پسر ورزشکار و ورزش دوست و خوش استیل و خوش بدن و خوش فرم و رو فرم من...خخخخخخندونک

نفسم

و دو دقه از مردمنزل غافل میشیم که...شاکی

جونم.متین

قسمت بالای تصویر گویای همه چیزه...آقامون تیم جمع کرده دارن بازی میکنن...این همه ادم یدفعه از کجااومد نمیدونم والا...تعجب

من و متین هم دست از پا درازترغمگین رفتیم یه گوشه که متین بازی کنه..

عشقم

البته بهمون بد هم نمیگذره هیچوقتراضی

عزیزدلم.متین

روزدوازده مرداد هم که سالگردعقدمون بودومن شوشو رو غافلگیرکردم اساسی...

     متنظر  

کیکمون دریای زندگیه!!!(امروز ادبیات فارسی خوندم جو منو گرفتهدرسخوان)

که درختاش من و همسری هستیم ماهیاش بچه هامون...4 تا ماهی داره..متنظر

چ رمانتیکزیبا..

اَه اَه حالم بدشدخندونکخنده

همسرم;

در دفتر خاطرات زندگی ام، تنها شیرینی که تلخی ها را از بین برده،

وجود نازنینت در روزمرگی هایم است... قلب

و...

کادویی که من خریدم..زیبا

وپولی که من نقدگرفتمخندونکحاللاااااامحبتجشن

بعد از خوردن کیک شوهری با حالت متفکرانه میگه مگه ما چندتا سالگرد داریم؟متفکر

من:12.5.87عقدتوحرمآرام

17.5.87عقدرسمیخندونک

8.8.88عروسی.البته قراربودباشه که بخاطر اقوام راه دور عقب افتادزبان

8.1.89رفتیم زیر یه سقفمحبت

حالا همه اینا ب میلادی و قمری..خخخخخخخقه قهه

تازه شب خواستگاری هم هس!!!!!عینک

منخندهخندونکشیطان

همسریسکوت

قنادی محله مونتشویق

خخخخخخخخخخخخخخخخخ

شربت نعنا درستیدم...

اینم حلوای هویج..

و خرگوشک من...

جون دلم.متین

پنجشنبه رفتیم خونه محمدامین و نرگس اینا(عموزاده ها)..شام و شب لالا کردیم..چون عمه بزرگه هنوز مشهده و میخاستیم ببریمش بگردونیمش..واس همین شبش اول بردیمش حرم و صبح جمعه پارک ملت..

شب که متین و حممین(محمدامین)بهم افتاده بودن..نمیخوابیدن..نشسته بودن " ای تی" نیگا میکردن..

ای خددددا

صبح جمعه و پارک ملت..

آب بازی و شن بازی..

قربان بره مامانش..قبلاها بیشتر آب باسی دوس داشتی...

ناهار..جاتون سبز

و دوباره اب باسی...

تیتایش(ستایش) بلا که عکسو خراب کرده...شاکی

حممین(محمدامین).امی یوسین(امیرحسین).متین.نَگس(نرگس)عینک

دمپاییشونو چ مرتب چیدنخنده

متین کشف حجاب میکندخندونک

خوشمزه

متین که جدیدا منو دیوونه کرده و یکسره در حال عوض کردن لباسه(مِلاس)..میگه این فَوار (شلوار) خط داره مال فوتباله..اون واس والیباله..این واس پارکه...

خلاصه در حال عوضیدنه یکسره....

منم براش بقول خودش..مِلاس خریدم..

متین! داری چی میخوری؟

متین:مِسکافه!!!!(نسکافهخنده)

نفسم

به به بخولیمخوشمزه

اینجا با من قهرکرده وباباش پشت دره بهش میگم درو بازکن... میگه درو باز نمیکنم..

متین:قهر

همسری بیرون:شاکی

من:خندهمیعکسم!!!!قه قهه

در:کچل

جمعه باز رفتیم ددر...

عشقم.متین

متین بعداز جیجر صبونه ..کوهنورد میشوددددد...

بچه ها ماهی گرفتن...

جوجه هم زدیم..

زندگیم.متین

قیافه رو داشته باش..ازخستگی بیهوش شد...

شب رسیدیم خونه..برای اروم نگهداشتن بچه ها بهشون تمرین ژیمناستیک می دادم..خندونک

متین و دوستان

شنبه بابایی رفته باشگاه ماهم رفتیم خونه دوستم...پارسا گلی هم اومده..متین بهش میگه پارسالخندونک

پارسایی رفته ارایشگاه موهاشو بوکسوری زده..ای جونم

محبت 

 

متین شیطونک...

زندگی من

شرکت در همایش غزه و مادران و کودکان....

متین حامی کودکان غزه

وطومار  نقاشی برای بچه های غزه...

سه شنبه رفتیم عروسی..بقول متین:دیش دان دان...جشن

جو عروسی وقتی بگیره ول نمیکنه دیگه لامصبخندونک

متینم

متین رفته برامامانش پول برداره...مرد مامانشه..زیبا

اصن مستقله بچه..خودش از تو لَخچال(یخچال)میوه برداشته میخوره..

یه حلوای هویج دیگه که با تیشه تزیین شده..

 

متین عاشقشه خوووووو

نفسم.متین

پسر دست ب آچارمننننننننننن!!!!

زندگی مامانی.متین

 

وقتی متین گریمور میشه..خخخخ

جون دلم

محبتقربون اون چشات بشه مادررررررررررررررمحبت

ـــــبوســمیدوستمتون دوست گلی های خودمـــبوســـ

 

واقعا مرسی از حوصله ای که ب خرج میدینخجالت

 

اندکی تامل نوشت:زیبا

داشتم فک میکردم همه پستای من خوراکی داره توش..یه وقت فک نکنین من چقد شکمویه قلمبه ای هستم که فقط در تکاپوی خوردن و خوراکی ام هااااااقهرniniweblog.com...من اصن از این اخلاقا ندارمدروغگو

همین یه ذره هم خب بخاطر بچمه دیگهخندونک

مادرا کلن فداکارن...تو همه زمینه ها..خندونک

سوپرایزنوشت:

الان همسری اومده خونه کیک دستشه و تولد تولد میخونه....تعجب

آخه الان؟شاکی

خوب حرص دادی منوحالا؟دلخور

میگه میخاستم حسابی غافلگیرشی...

آخه...محبتممنون عشقممحبت

تولدم مبالک..زیبا

کادوم هم 250 تومن پول بود...نقدی حساب میکنم من اصولاشیطان

 که نه خونه میشه نه ماشینخندونک

دستتون طلاخجالت

بوسدوســــــمحبتـــــتتون دارم مردای زندگــــــــی منبوس

مرسیییییییniniweblog.com

تا پست بعدیبای بای

 

محبت

پسندها (8)

نظرات (19)

مامانِ بهار
3 شهریور 93 20:52
سلامممممم به پسر شیطون و مامان شیطون ترش راستشو بگو چند کیلویی شما که همش در حال گردش و جوجه کباب زدن و فست فود و کیک و ... خوش به حالتون . ان شالله همیشه شاد و خندون باشید دوستمممممممم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ب دوست عزیزم که آنلاینه همیشه اصن از خونه گریزونیم من و پسری...نمیدونم چرا؟مریضیه عایا؟ رازمگو ازم نپرس خواهریورزشکاری ام منم عین پسرم باورکن عضله داریم فقط ممنون دوست جونم که انقدمهربونی و بهمون سر میزنیدخمل گلتو ببوس مرسی گلم..شماهم همینطور ایشالا
مریم(پرنیاوبردیا)
3 شهریور 93 22:09
سلام پرنیان گلی چه پست طولانی و حسابیی من که میدونم ماهی یه باره هفته یی یه بار نی چه باحال با شما قهر میکنه در و رو باباش باز نمیکنه؟ ایول پسر ورزشکار ایول بابا عجب شوهرتون روابط عمومی شون بالاس و سه سوت....... یه سوال پارک ملته؟ آخه ما هر سری میایم مشهد پارک ملت میایم چرا دست از پا دراز تر؟ مبارک باشه سالگرد عقدتون بابا دریای زندگی بابا تزیین بابا خونه بابا ادبیات چه قشنگ تو حرم عقد کردید؟ بابا شربت نعنا...... بابا حلوای هویچ.... ببینم پرنیان جون یه کم خوردنی بزار تو پستت چرا لالا حالا؟ ایول پارک ملت خخخخخخخخخخخخخخخ...... 2باره عکسایه مهد کودک اومد دمپایی ها رو..... یه ایده بدم؟ نه نمیدم چون نگفتی بگو عزیزم چه باحال.... هندونه اندازه خود متینه نوش جونت.... منم عاشقه میسکافه م چه باحال با شما قهر میکنه در و رو باباش باز نمیکنه؟ چه قد ماهی بزرگه من فگ گردم داری میگی بچه ها بطری نوش جونتون(جوجه رو میگم) بچه این چه مدل دوچرخه سواری؟ بابا راهپیمایییی هه چه باحاله عکسه بغل خود پرداز نوش جونت اویل که خودت میری بر میداری 2 باره حلوا هویج اهان عذر تو موجه کردی و گفتی متین عاشقشه خب ای شیطون به لوازم آرایش مامانی واسه چی دست میزنی؟ باشه من فک نمیکنم شکمویی.... ولی به فکر شکم ما باش دلمون آب میشه.... یه دور شام خوردم ولی با پست جنابالی دوباره باید برم نوش جان کنم بابای دوستمم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
علیک سلام بر مریم گلی جوووون تچکر هم بابت کامنت حسابیه شما آره ماهی یه باره؟!؟!؟! هفته ای یه بار؟ آره دیگه ب حرف من نمیکرد..میخاست لج منو درآره که منمخیلی لجم در اومد روابط عمومی؟چه جورم؟!؟!؟! چ سوالی داشتی از پارک ملت گلم؟اگه منظورت قسمت اب بازی و ایناس ..چون ما شهربازیش نرفتیم که ..سمت پارکش بودیم جیجرم آخه همسری اومده بود مارو بگردونه و با متین فوتبال دستی بزنه خو ممنون عزیز دلم مرسی خخخخخ آره صیغه عقدمون تو حرم خونده شدو رسمی شدنش 5 روز بعد انجام شدیادش بخیییییر اره دیگه میبینی اصن یه دونه عکس خوراکی ندارم...یکم برام بفرستین خو خخخخ...جاری بازی در اوردیم.. وقتی خواهرشوهرا از تهران میان یه شبایی رو مجردی خانوما همه میریم یه جا و تا صبح میحرفیم و میحرفیم و هیچی دیگه میحرفیم... آره خوبه..ددر خوبه کلا عکسای مهدکودکخیلی باحال گفتی خب بگو عزیزم کلا متین ب کمترازاونقد قانع نیس ممنون خخخخخخخ...وُسعمون همین بووود بازم ممنون دوستم..جوجه باحالی بودددددا سواری نیس که داره زنجیر منجیرشو چک میکنه راهپیمایی نبود گلم همایش بود.. بعله..بچمون عابر میبینه میگه مامان بریم بانک پول برداریم..مگه نمیخای کیف بخری؟باز ما بعدازعمریی بار یه چیزی خریدم یادش نمیره که مچکرم مریمی جون حلوای هوووویجخودمم میدوستمش خو میخاد پرچم ایران بکشه مرسی که انقدمنطقی هستی خوبه که اشتهات باز میشه..پس همیشه بیادم باش دوستت دارم..ممنون از نگاه دقیقت عزیز دلم
مریم(پرنیاوبردیا)
3 شهریور 93 22:10
یه خبر خوش.... قول بده غافلگیر نشی ها آپ کردم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
واااااااااااای غافلگیرم کرددددددددددددی الان اومدددددددددددم
مریم(پرنیاوبردیا)
3 شهریور 93 23:11
راستی عکسه کیک تو ندیده بودمممم..... خیلی قشنگه دمه همسری گرم.... خیلی کار باحالی بود که یه روز دیرتر کیک گرفت.... 250 تومن کم نی؟(شوخی کردما نری بیفتی به جون همسری که چرا به من کم دادی) بوووووس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
دیدی؟!؟!؟!ممنون... آره واقعا دمش گرم ببخشین کجاش باحاله؟..من انقد حرص خوردم؟ ما از اون خانواده هاش نیستیم گلم..چی فک کردی؟ قبل اینکه تو بگی افتادم ب جونش... اونم50 گذاشت روش و گفت بذارتا اول مهر بدی شهریه دانشگاه... من: همسری: بعله...همچین شوهری دارم من مرسی دوست جوووووون
ترنم
4 شهریور 93 8:07
سالگرد ازدواجتون مبارک ایشاله همیشه خوش باشین تولدت هم مبارک این بوس هم واسه متین جوجو با این فرهنگ لغت قشنگش قربونت بشم من
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون سلامت باشین همچنین شما دوست خوبم واااای خیلی میسی گلم تچکر که انقد خاله مهربونی هستی
مریم(پرنیاوبردیا)
4 شهریور 93 22:51
دوباره غیبت شدد یه روز
زری مامان
5 شهریور 93 0:05
هم تولدت مبارک و هم سالگرد ازدواجتون ایشالا همیشه سلامت و شاد باشین
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشین عسیسم ممنون خانوممتچکر
افسانه مامان فاطمه
5 شهریور 93 0:05
پستات مثل همیشه عالیه کلی حال میکنیییییییییییییییییم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خانومی... باحالی از خودتونه گلــــــــــــــم
بابا و مامان
5 شهریور 93 8:18
سلام مامان جون سالگرد عقدتون مبارک ایشالاه به سلامتی متین جونم همیشه به ددر و شادی همراه باسلامتی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ممنون سلامت باشین خانومی تچکرخاله مهربون..همچنین شماهم همیشه شادو برقرارباشین
مامانی علیرضا جون
5 شهریور 93 11:19
سلام عسیسم واقعا پست جالب و درضمن طولانیی بود ولی در کل خیلی قشنگ بود راستی با تاخیر سالگرد عقد و تولدتم مبارک عزیزم ایشاللا 120 ساله شی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام گلم ممنون نظرلطفته دوست جووووووووووووون سلامت باشی عشیشم تچکررررر بازم میسییییییییی خانومی (فهمیدی که کامنتتو چیکا کردم؟خوشت اومد درست شد؟خخخخخخخخ)
مامان نی نی کوچولو
5 شهریور 93 13:10
سلام سلام به پسری همه کاره ی خودم و همچنین مامانی شیطونش که همیشه با این جملات خوش ذوقش آدمو حساااابی ذوق میاره.خوش به حال متین و همسری.البته اول همسری خوب من واقعا نمیدونم از کجا بگم.....شما چقدر هیجانات دارین تو زندگیتون.یعنی طاها هم بزرگ بشه اینجوری میشه زندگی مابابا خانمی من آخر سر باد میکنم انقدر این حلوای هویج را میزارین تو پست.آخه من بلد نیستم چیکار کنم.بیاین و برام بگین چه جوری میدوروستینشاون گرد گرداچی بود.بامیهبرگردیم به متین خان.خاله جون خوش به حالت ،چه جاهای باصفایی میری هرروز هروز.چقدر هم ماشاالله جوجو نوش جان میکنیوای اونجایی هم که رفتین با بچه ها حسابی خوش میگذرونی خیلی خوشگله خاله جون.اونجایی هم که بابا جونو گذاشتی بیرون اصلا خیلی البته خانمی ما هم که خوب بلدیم به عکسیم در چنین شرایطیخانمی همین الن دارم میرم خونه ی مامانم شوشو جون زنگید باید برم آماده بشم.امیدوارم که تا آخر عمرت ،لحظه لحظه های زندگی قشنگتونو با هم شاد باشید و خوشبخت.تولدت هم مبارک عزیزم انشاالله که 120 ساله بشی و سایه ی پر مهرت بالای سر متین عزیزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام سلام دوست گلممرسی از محبتتت ایشالاشما هم زندگیتون پراز عشق و هیجانات مثبت باشه...نه ما مثل ما حرص درآر بخاطر گل روی شماهم که شده تو یه پست توضیح میدم گلم... اون گردا اسمش دوشسه..سیب زمینی بامیه ای..ی جورایی کوکوسیب زمینیه ولی قیافش شبیه بامیه س..گول زنکه خخخخخخ ... اصن من که مونده از wc (گلاب ب روت) بعکسم برو عزیزم خوش بگذره..همیشه ب مهمونی فدای محبتتون ممنون خانومی..خیلی لطف کردین
مریم(پرنیاوبردیا)
5 شهریور 93 13:14
سلام دوستمممم... دیدم روز دختر تبریک گفتی افتادم تو شرمندگی به خاطر همین ادامه پست مو روز دختر به پرپر تبریک گفتم مرسی که اینقد با وفایی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیزدلم فدات دشمنت شرمنده عکسش خیلی خوشگل بود روزش مبارک و روزت قربونت..میبوسمت..بای
مریم(پرنیاوبردیا)
5 شهریور 93 14:00
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سمت راست لپت سمت چپ لپت
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
5 شهریور 93 17:48
به به پس حسابی خوش گذشته ولی جدا خیلی پست طولانی بودچشام در اومد از حدقه به هر حال موفق و موید باشی و شاد
•♥مامان متین♥•
پاسخ
جاتون خیییییلی سبززززززززز ببخشین گلای من شرمنده نگاه مهربونتون که بازم همراهمون هستین و تهنامون نمیذاری ممنون همچنین آواگلی
مریم(پرنیا وبردیا)
5 شهریور 93 21:25
شب ت بخیر دوست جونمممم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون دوست جوووون شب و روز شماهم بخیروشادی
مامان مینا
5 شهریور 93 23:16
سلام پرنیان جان روز دخترو بهتون تبریک میگم ایشاالله سال اینده یه دختر بغل بگیری و همین روزو بهش تبریک بگیم پستتون خیلی پرمحتوا بود نمیدونم درمورد کدومش حرف بزنم درکل همشون عالی بود روزگار به کام من لینکتون کردم و باتبادل لینک موافقم دوستتون دارم . متین جونو ببوسین
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومم... تچکر..مرسییییییییی خدااز دهنت بشنوه گلم ممنون از نگاهتون عزیزم تچکرازلطفتون باعث افتخارمه دوستم..منم میلینکم فدای محبتتون
مریم(پرنیاوبردیا)
7 شهریور 93 15:08
*;%*;* *;%*;%*;* )i( ( ) تمام گل های این گلدون تقدیم تو . . . *.*;’.*”*,*.L*;’. *,*.* ” O *”*,*.*; *”*,*.*;’*”*,V*.*;’ *,*.*E;’.*”**”* ببین برات LOVE ترکوندم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون بابت سبدگل..گلکم دل منم برات ترکید ببین!!! *      *   ★     ★  ♡  *  ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  *♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★*      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆   ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★  ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆ م  *  ★   * ♥  ★*      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  *♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★* ر     *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *  ی ★   ★  ★  * ♡   ☆       ★ ♥   *   ★     ★  ★  *♡   ☆   ★    ♥      ☆  *  ★  م
باران
8 شهریور 93 2:37
سلام گلم اگه برای نی نی نازت دنبال لباس باقیمت مناسب هستیحتما به وبلاگ ما سربزن قیمتها باورنکردنیست http://kodakcity.blogfa.com/
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام تچکر از لطفتون... ممنون گلم