*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

مبارک..مبارک..مبارک

1393/6/5 22:59
1,537 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونای دنیای مجازی

محبت

بمناسبت

تولد حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)

روز دخترزیبا

دهه کرامت

روز شاهچراغ(علیه السلام)

میلاد شاه کرامت..علی بن موسی الرضا(علیه السلام)

 

دختران فرشتگانی هستند از آسمان
برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان
این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .

دختری نباش که به مردی نیاز داره
دختری باش که مردی به اون نیاز داره
و این دو باهم خیلی متفاوتند . . .
روزت مبارک

 

سالروز میلاد خانم فاطمه معصومه(س)

و روز ملی دختر را به همه بانوان پاک و آسمانی تبریک عرض می کنم.

پرودگارا

       این بانوان زلالتر از  باران را از سربازان و مادران سربازان آقایمان قرار ده . . .

سال دیگه منم ب دخملم این روز رو تبریک بگم صلواتخندونک

اللهم صل علی محمد و ال محمد

عشقم متین

 

http://shabhayetanhayi.ir/wp-content/uploads/Liner_www.shabhayetanhayi.ir_1.gif

ای بهار آرزوی نسل فردا،دخترم /

ای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم

چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد /

نشکند آیینه ات را چشم دنیا، دخترم

دست در دست حیا بگذار وکوشش کن مدام /

ا نیفتی در راه آزادی از پا، دخترم

کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدر /

دم مزن تا می توانی از دریغا، دخترم

با مدارا می شوی آسوده دل،پس کن بنا /

پایه رفتار خود را بر مدارا، دخترم

دهه کرامت هم هست ..

یادمون نره ماهم کرامت رو از ائمه خوبمون یاد بگیریم و بتونیم گره از کار اطرافیانمون باز کنیم ایشالا

سه شنبه روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(علیه السلام)برادر گرامی و بزرگوار امام رضا(علیه السلام)

و روز ولادت ولی نعمتمون یکشنبه 16 شهریور...

یا تورابایددوست داشت.
یا بایدتورادوست داشت.
شرط سومی ندارداحوالات من...
>>عیدهممون مبارک<<

دلم شکسته، دلم را نمی خری آقا؟
مرا به صحن بهشتت نمی بری آقا؟
اگر چه غرق گناهم ولی خبر دارم؛
تو آبروی کسی را نمی بری آقا ..
.

کمتر از آهو که نیستم . . . میشه ضامنم بشی؟ خطا

دستم به روی سينه برای ارادت است.
اين بارگاه قدس امام کرامتست.
فرقی نميکند زکجا ميدهی سلام؛
او ميدهد جواب تو را، اصل نيت است.


فرقی نميکند که کجای حرم روى؛
حتی نگاه کردن گنبد عبادت است.


 

التماس دعا

افسران - دلتنگ بهشت الرضا...
 
 
 
 
 

495019_flirtysmile4.gif

عیدتون مبارک

 

 

محبت

پسندها (5)

نظرات (18)

مامان ندا
6 شهریور 93 12:14
خصوصی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ب روی چـــــشم
مامانِ بهار
6 شهریور 93 16:08
عید شمام مبارککککککککککک صلوات رو فرستادمااااااااااااااا ..... زود دست به کار شو
•♥مامان متین♥•
پاسخ
تچکر خانومییی دمت گررررم..ای ب چششششمخخخخخ
مامانی
6 شهریور 93 19:10
منم تبریک میگم ان شاالله زودی دخملی هم بیاد به جمعتون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
قربون شما میسی ایشالا خدا از دهنتون بشنفه
مریم(پرنیاوبردیا)
7 شهریور 93 0:45
خصوصی داری دوستمم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی عزیزدلم... الان میرم
مریم(پرنیاوبردیا)
7 شهریور 93 0:45
حاضر
مامان یاغمور
7 شهریور 93 1:39
ممنون که مهمون وبمون شدید و ممنون تر که روز دختر ما رو فراموش نکردید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خواهش میکنم خانومی..خوشحال شدم از اشناییتون سلامت شادو برقرارباشین...
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
7 شهریور 93 10:26
سلام پرنیان خانم بالاخره موفق شدی و اومدی و روی این بلاگفا خان و کم کردی خوشحالم اونم زیاد راستی روز شما دخترای دیروزم مبارک سلام گرم و بلند بالای منو به متین جونمون برسون راستی در مورد اون پستم خصوصیه برای یکی از همکلاسیامه و دوستام خیلی دوستت دارم مرسی از کامنتات
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیزدلم دیدی ما اینیم جیجرررر منم خوشحالم که زبونم وا شده.. حس بدیه که نتونی بحرفی البته من که ادم کم حرفیم... سلامت باشی دختر گل گلاب ممنون از سلامت گرمت عزیزم واسم سوال شد گفتم شاید منو یادت رفته بهم رمز ندادی گلم منم دوستت دارم خو قربون محبتت..خوشحالم از اینکه دوستای گلی مثل شما دارم
نوشین
7 شهریور 93 12:24
سلام عزیزم خوبی پسری گلی خوبه گلم شرمنده دیر به دیر میام حالت تهوع خیلی اذیتم میکنه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی ممنون عزیزم شماچطوری؟ دشمنت شرمنده گلم..مواظب خودت و فنچولکت باش نوشین گلی..دیرهم شد شده خانومی
مریم(پرنیاوبردیا)
7 شهریور 93 14:49
بیا تو رو خدا.... یه روز نبودیم یه بنده خدایی هی میگفت حاضر.... حالا که نیستی هی میگم حاضر
مریم(پرنیاوبردیا)
7 شهریور 93 14:49
پرنیان جون
مریم(پرنیاوبردیا)
7 شهریور 93 14:51
دوستمممممممم غایب شدی هااااا
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خونه مامان بزرگم بودم باور کن راس میگما... شرمنده نشد بیام بهتون سربزنم
مریم(پرنیاوبردیا)
7 شهریور 93 14:53
/), ,/) ( ' ; ' ) ;(,,)-(,,) می بوسمت /),, /) ('; ' ) (,,)-(,,) یکی این ور /) ,,/) ( ' ;') (,,)-(,,) یکی اون ور
•♥مامان متین♥•
پاسخ
منم می بوسمت /),, /) ('; ' ) (,,)-(,,) یکی اون ور /) ,,/) ( ' ;') (,,)-(,,) یکی این ور
مریم(پرنیاوبردیا)
7 شهریور 93 15:13
.:ΞΞΞ:. ' ' .:ΞΞΞ:. ":ΞΞΞΞ:.o.:ΞΞΞΞ:" :ΞΞΞΞ¥ΞΞΞΞ: ":ΞΞ:-'!'-:ΞΞ:" این پروانه از راه دور میاد و میخواد بهت بگه خیلی گلی .
•♥مامان متین♥•
پاسخ
تو رو ندیده پس!!!!
ترنم
8 شهریور 93 9:22
عید ده روزه مبارک چیزی نمونده به تولد اقا خوش بحالتون نزدیک حرمین تو رو خدا رفتی حرم برام دعا کن دعا کن امسال بتونیم بیایم زیارتش خیلی دلم تنگ شده
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی سلامت باشی خانومم چشم حتما اگه لیاقت داشته باشم نایب الزیاره همتون هستم دوست جونیای گلم... ایشالا زودی قسمتت شه بیای عزیزم
مامان علیرضاجون
8 شهریور 93 13:21
عید شما هم مبارک خواهری جون صلواتم برات فرستادم توهم برا من بفرست باشه مهنون گلم التماس دعا دوستم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشی گلم مرسی فداتحتما میفرستم اللهم صل علی محمد و ال محمدبامید محتاج دعاییم میسی
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
8 شهریور 93 17:39
باوشه بابا اصلن هر چی شما بگین راستی تو کامنتای دیروزت یادم رفت یه چیزی رو بهت بگم من سال دیگه کنکور دارم نه امسال پس تا سال بعد هر وقت رفتی حرم مارو هم فراموش نکن هرچند برادران امام رضا(ع) و فرزند بزرگوار امام موسی کاظم(ع) در شهر ما هستند یعنی آرامگاهشون اینجاست
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ایشالا موفق باشی عزیزم بیادتونم شدیدا... ما هم التماس دعا داریم هاااا مرسی از محبتت گلم
*خاله کوچولوی متین*
16 شهریور 93 13:59
متین جون دوستت دارم.. یه چن وقتیه وبلاگتو ندیدماخه سرم شلوغ بود عیدت مبارک داداشی من وعید ابجی جونم مبارررررررررررررررررک
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی آجی نازم