*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

زندگی بی تو محال است...

1393/6/8 16:39
657 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای سلام متحرک

زندگیم

 

لوازم جانبی Vionkat برای موضوعات لوازم جانبی آراسته

 

پســــــかわいい男の子&女の子(*/□\*) のデコメ絵文字ـــرناز من....(من) که نباشم "دنیا" یک (من) کم دارد
ولی (تو) که نباشی (من) یک "دنیا" کم دارم...

 

جونم متین

انگار همین دیروز بود که امدی وبا امدنت دنیای من شدی

چقدر روزها زود میگذرد....

ساعتها
ب عکس
"تو"
نگاه میکنم
وفکرمیکنم
ب جمله ای برای تو
وانگار ک
برق چشمانت
انقدر زیادست
ک خشکانده ست
این کلمات را
فقط همین یک جمله
میچرخدتوی ذهنم
"میشوددوستت نداشت؟"
"نمیشود"

متینم

یکی بود یکی نبود مال قدیماست...

 

الان همه باشن " تـــــو "نباشی

هیچکس نیست... (タイトルなし) のデコメ絵文字

تبریک نوشت:

من اکثرا تولد نی نی های وبلاگی و دوست جونی های متین رو تو وبم تبریک میگم...زیبا

ولی نمیدونم چرا تولد* امیرمهدی جون * رو از قلم انداختم..غمگین

از همینجا شرمندگیم رو خدمت ترنم جون مامان گل امیرمهدی ابراز کرده و بدینوسیله تلافی میکنم...امیداست موردبخشش قراربگیرمخطا

جشنامیرمهدی گلم 40 روزگیت مبارکجشن

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

میبــــــــــــــــــبوســـــــــــوسمت

بابای

بای بای

پسندها (9)

نظرات (36)

آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
8 شهریور 93 17:42
آخی چه ناز بوده ایشالا دامادیشو ببینیم که عکسشو با خانوم خوشگلش یعنی عروس خوشگلتون رو گذاشتین فکرشو بکن ی لحظه ما باشیم وب شما باشه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
یادش بخیییر ایشالا... حتما هستیم واس چی نباشیم
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
8 شهریور 93 18:20
وا؟؟؟!!!چ سریع؟؟؟ خوبه این نت هستا ما برای بادرودیم یه شهر کویری راستی عکسای امامزادمونو دیدی؟؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خخخخخخخخما اینیم خوشحالم از اینکه ی دوست اصفهونی دارم آره دیدم...هروقت رفتی التماس دعا ما عیداومدیم اونوراآخییییییخیلی خوگشل بودولی امامزاده نرفتیم..یعنی بلد نبودیم خو میدوستمت گلم
مامان
8 شهریور 93 23:03
خدا ببخشه بهتون این گل پسر نازو
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی دوستم سلامت باشین
مامان ستیا
9 شهریور 93 1:16
عزیزم بگردمش چه قدر شبیه دخمل من بوده قلقلی. خدا حفظش کنه. عید گذشتت مبارک خانومی. مرسی که بهم سر زدی ببخش واسه تاخیرم. متین آقا ناز نازی. خدایی بچه ها خیلی زوود بزرگ می شن و اینو می شه از روی لباسا و کفشاشون فهمید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خاله مهربون... ممنون سلامت باشینخواهش گلم آ؛ره واقعا زود بزرگ میشن و ماهم داریم پیر میشیم خخخخخخ
محبوبه مامان الینا
9 شهریور 93 7:41
خدا حفظش کنه این گل پسر نانازی رو
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خانومی تچکررررر
ترنم
9 شهریور 93 8:23
وای عزیزم چقدر خوشگلی تو من متینوخیلی دوست میدارم دوست داشتم امیر مهدی شبیه متین بشه حالا تو ین عکسش خیلی شبیه امیر مهدیه http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/13894326246.jpg?61 نمیدونم من اینجوری میبینم یا خیالاتی شدم یعنی امیر مهدی شبیه متین شده
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خوشگلی از چشاته گلکم متین هم خاله های مهربونشو میدوسته...ماشالا امیرمهدی که مامانی تر از متینه خیلی شبیه واقعاانگار دوقلو ان یکی طلبت ممنون از حضور گرمت عزیزمامیرمهدی گلی رو ببوس
ترنم
10 شهریور 93 13:31
می بخشید عزیزم خواستم بگم عکس متین شبیه امیر مهدی برعکس گفتم عیب نداره حالا این عکسو ببین شمام نظر بده ببینم درست گفتم یا نه http://upload7.ir/imgs/2014-09/07826385916917159800.jpg
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدات شم خواهش میکنم ولی خب این شکلی شده بودم باورکن ولی الان این شکلی اممیخام بغلش کنم گلپسرتو خیلی ببوسشماشالا پسرت شبیه هست ولی خوشگل ترو up to date ترررررربا اون دماغ عملیش
مامان مینا
10 شهریور 93 13:48
عالی بود خدا متین نازو براتون برامون حفظش کنه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون از لطفت دوست جونم خیلی سلامت باشین گلم
ترنم
10 شهریور 93 14:26
مرسی خاله مهربون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فداتتتتتتت
ترنم
10 شهریور 93 14:31
وا عزیزم من که درست نوشتیدم نوشتم تو این عکسش (منظور عکس میتن می باشد) خیلی شبیه امیر مهدی دقت کن
•♥مامان متین♥•
پاسخ
آره ...ولی وقتی عکس باز میشه متینه فقط..ولی عکس دومی که فرستادی دوتایی ان گلم ممنون از لطف و محبتت
مامان خانمی
10 شهریور 93 16:24
خدا حفظش کنه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشین
دکتر ناصری مشاور خانواده
10 شهریور 93 17:17
باسلام خدمت مادر مهربون وفرشته ناز شما من دکتر ناصری مشاور خانواده در خدمت مردم هستم وبا امدن به وبلاگ جهت اگاهی بیشتر از نگهداری کودکان و رابطه بین همسر . درصورت امدن به وبلاگ پیام بگذارید تا از امدن شما خوشحال شویم با تشکر .دکتر ناصری مشاور خانواده http://naserishahram35.blogfa.com
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ممنون از حضورتون
تاابددونفره
11 شهریور 93 2:45
سلاااام به دوست جونيم و پسر نازشآخي عزيزم چه ني ني و عکساي نازيماشالا به گل پسر دوست داشتنيايشالا خدا حفظش کنه واستون و هميشه صحيح و سالم باشههمچنين شما
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام دوستم مرسی خانومم با چشای نازت میبینی گلم سلامت باشی عسیسم قلبون محبتت...تچکررررررررر
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
11 شهریور 93 19:31
سلام عسیسم ممنون عزیزم چشمای خوشگلت خوشگل میبینه ایشالا زین بعد هر وقت اومدین بادرود در خدمتیم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام گلم ممنون دوستم ایشالا
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
12 شهریور 93 12:29
خورشید اگر مست تماشای تو نیست٬دلگیر نشو؛از پشت کوه آمده است. =-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- سلام دوست خوبم آپیم خوشحالمون میکنی سر بزنی و برای تولد تبریک بگی ممنون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی از جمله زیبات دوست جونم سلام خانومم..چشم حتما در اولین فرصت خیلی هم مبارکه
مریم(پرنیاوبردیا)
13 شهریور 93 11:34
سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم من آمده ام وای وای من آمده ام چه طور مطوری دوستم؟؟ مرسی از اینکه بهمون سر میزدین سفر بودم کامنت ها تون و میدیدم ولی خب لب تاب نداشتم به تاییدم دوستدارم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
وای عجب ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام درازی بود.... خوش اومدی عسیسم...رسیدن بخیر کامنت ریتمیکتو میبینم شاد شاد میشمتو چطوری دوستم قربونت بشم فدات منم دوستت دالم
مریم(پرنیاوبردیا)
13 شهریور 93 11:35
نتیجه گیری: متین خوشگل بود و هم اکنون خوشگل میباشد
•♥مامان متین♥•
پاسخ
آفرین درست نتیجه گیری کردی
مریم(پرنیاوبردیا)
13 شهریور 93 11:42
حاضر(لطفا با ریتم تند خوانده شود)
•♥مامان متین♥•
پاسخ
دمت گرررم...
مریم(پرنیاوبردیا)
13 شهریور 93 16:19
خیلی جیگری(از ته دل نوشت)
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فداتشم نوشت:توهم خیلی ماهیبپرتوبغلم از سفر اومدی دلم برات تنگ شده
مریم(پرنیاوبردیا)
13 شهریور 93 16:20
خدمت شما دوست عزیز
•♥مامان متین♥•
پاسخ
تچکراز شما دوست عزیز
متین من
13 شهریور 93 16:52
خصوصی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون دوست جونم
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
13 شهریور 93 17:45
ممنون بابت حضورت
•♥مامان متین♥•
پاسخ
وظیفه بووودجیگر
ساناز
13 شهریور 93 18:42
عزیزم شرمنده خیلی وقته بهتون سر نزدم یکم شلوغم ..متین گلی رو ببوس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
دشمنت شرمنده عسیسم ممنون ک بازم بیادمون بودی
مریم(پرنیاوبردیا)
13 شهریور 93 19:10
از ته دل نوشت: -چاکریم-
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مابیشتررررررررررررررررر نوشت!!!!
مامان ماني جون
13 شهریور 93 21:37
سلام عزيزم آره عوض كردم خانومي وقتي دير به دير مياي همينه ديگه خصوصي برات ميزارم اما نميدونم مال كدوم پستو ميخواي واسه همين آخري رو ميزارم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی چوبکاری نفرمایینشرمنده دیگه ..سرم شلوغ بود نرسیدم بیام شرمنده÷ ممنون بابت رمز عزیزم
مامان بنیتا
14 شهریور 93 2:50
نازی خدا حفظش کنه براتون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون سلامت باشین دوست جووونم
شيرين
14 شهریور 93 16:30
چه پسمللل نازی دارید خدا حفظش کنه حتما لینکتون میکنم عزیزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
نظرلطفتونه خانومی تچکرررر.... سلامت باشین میسی باعث افتخاره دوستی با شما
ترنم
15 شهریور 93 8:02
وای عزیزم دستت درد نکنه دشمن شرمنده باشه خیلی هم زحمت کشیدی مرسی بخاطر پستی که برا پسرم نوشتی راضی به زحمتت نبودیم بخدا
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خجالتم نده دوست جونم کاری نکردم که فداتشم... پسر گلتو ببوس
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
15 شهریور 93 10:11
واقعا پسر نازی داری خدا حفظش کنه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
نظرلطفتونه عزیزم مرسی ب گلای شما نمیرسه خانومی..ممنون از اینکه اومدین
مریم(پرنیاوبردیا)
15 شهریور 93 11:24
مشکوک میزنی دوست جونم چرا نیستی؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
گریه نکن دوست جونم..تنبل شدم خووووو
مریم(پرنیاوبردیا)
15 شهریور 93 11:24
•♥مامان متین♥•
پاسخ
قلبونت بشم مهلبون
مریم(پرنیاوبردیا)
15 شهریور 93 11:25
حاضر
•♥مامان متین♥•
پاسخ
آفرین دخملی که غیبت نداری...شرمنده حضور آنلاینت گلم