*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

سازمان ملل کیلویی چند؟

1393/5/3 13:04
547 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

روز قدس..برای فلسطین همیشه ماندگار

گاهی خواب روزه دار عبادت نیست خیانت است...

غزه مظلوم.gaza

 

مسلمانان

این روزها خواهران و برادرانمان در غزه نمازهایشان پنجگانه نیست؛شش گانه است...

صبح،ظهر،عصر،مغزب،عشا و نماز میت....

 

gaza.غزه.فلسطین

خجالت می‌کشم

که دایناسور نیستم

که گرگ نیستم

خجالت می‌کشم

که انسانم

هیچ گرگی توله گرگ دیگری را ندرید

هیچ کفتاری شکم بچه کفتار دیگری را پاره نکرد

هیچ زالویی خون  زالوی دیگری را نمکید

درندگی هم قانون دارد

جنگ هم قانون دارد

من به جای همه حیوانات شرمنده‌ام

که انسانم

آدم پدر من بود

نوح برای نجات من کشتی ساخت

موسی برای هدایت من به دریا زد

عیسی برای سربلندی من به آسمان رفت

محمد برای سعادت من مبعوث شد

کجای من به خلیفگی خدا در زمین می‌خورد؟

داود پیغمبر چه پاسخی برای کارهای من دارد؟

خجالت می‌کشم که انسانم

نسل‌های آینده چگونه مرا یاد خواهند کرد؟

اصلا برای آینده من نسلی خواهد ماند؟

من فکر می‌کنم نسل دایناسورها منقرض نشده است

نسل یوزپلنگ آسیایی رو به انقراض نیست

پس ای دنیای اوباما و سی سی و اولمر

دنیای دایناسورها و گرگ‌ها و زالوها

دنیای بمب‌های خوشه‌ای و تانک‌های مرکاوا

بدرود!

که نسل انسان‌ها رو به انقراض است…

 

خواهرم برادرم...

قدمهایمان هرچند کوچک  اما استوار در راه حمایت تو ب خیابان روانه گشته...

منتی نیست...شاید دردی هم از دردهایت دوا نشود اما همین که فریاد ملتها گوش کر مدعیان دروغین دموکراسی را شنوا کند کافیست..

میگویند اگر هر مسلمان سطل ابی ب سمت اسراییل ملعون بریزد...اسراییل را سیل خواهد برد..

پس کجایند مسلمانان و سطلهای ابشان...که فلسطین را با اشک دیده باید شستشو و تطهیر کرد از نجاست اسراییل....

متین دوستدار صلح

بنگر فرزندم...بیاموز..

بیاموز که بی دردی بد دردی است..

درد دین،درد هم نوع داشتن را بیاموز

متین نازم


خدایا شکر که ایرانی ام...

متینم

 

موفق و شاد باشید

محبت

نصر من الله و فتح القریب

 

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان علی
3 مرداد 93 16:13
اشکم در اومد..خدا لعنتشون کنه..ما هم رفته بودیم راهپیمایی.خدا قبول کنه..
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خدا خودش کمک کنه... ان شالله قبوله...
مامانی
3 مرداد 93 18:46
ایشالله زود آقامون بیاد و خودش این غده سرطانی نابود کنه متن ها عالی بود و عبرت انگیز ما باید قدر امنیتمون رو بدونیم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
امید بخدا...ان شالله... ممنون دقیقا..
مامانی علیرضا جون
4 مرداد 93 11:53
ایشاللا که خدا نابودشون کنه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
امید بخدا اللهم عجل لولیک الفرج
اولین کمپ هواداران ضیا و روا
4 مرداد 93 18:56
آپیم دوست خوبم منتظر نگاه خوشگلتیم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
بروی چشمِ خوشگلم فقط این کدهای امنیتی بلاگفای بلا نگرفته ب ما رخ نشون نمیدن... نمیتونیم بکامنتیم خواهرررررررررررررررررر
مریم(پرنیاوبردیا)
11 مرداد 93 13:19
ایشالله تیکه تیکه شه این اسراییل و آمریکا عزیزم عکسه پسرمون عالیه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ایشاااااااااااااااالا با چشای خوشملت میبینی خو
مریم(پرنیاوبردیا)
11 مرداد 93 13:53
سلام پرنیان جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون هرکاری کردم قسمت نظر های پست بالا واسم باز نشد اینم بگم ها یه پست بلند واسه بالا گذاشتم ... ولی لب تاب هم خاموش شد اینقد ناراحت شدم که نگو ولی اکشال نداره دوباه شروع میکنم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
علیک سلام بر مریم گلیییییییییییییییییییییییی خودم چقد بد مهربونی دیگه دوستم فدا سرت دوستم...میخوامت جیجر با کامنت بلند یا کوتاه آفرین و ممنون از لطف بینهایتت