*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

طرح ترک اعتیاد...

1393/2/7 19:05
355 بازدید
اشتراک گذاری

طرح ترک اعتیاد به اینترنت

 

تضمینیه ها..خخخخخخخخخ

ابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط

 

 

همسری جونم ببینه...یکی از اینا واسم میخره خجالت....بجون خودمنیشخند

 

همچین ادمی ام من....%28%E3%82%BF%E3%82%A4%E3%83%88%E3%83%AB%

نیشخند

 

عاقامون میگه وقتی پشت سیستم میشینی هر نیم ساعت یه بار .یه ربع یه بار به چشات استراحت بده و چشاتو بچرخون اینور و اونور....

آخه یکی نیس بگه اگه من میفهمیدم یه ربع دیگه کی یه؟که چایی سرد یک ساعت گذشته نمیخوردمنیشخند

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مهدیه
7 اردیبهشت 93 19:13
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام دوستم من رای دادم به گلدختراتون... ایشالا اولین باشن خوشگل خانوما
مائده
7 اردیبهشت 93 19:33
من دلم می خواهد ... خانه ای داشته باشم پر دوست ، کنج هر دیوارش ... دوستهایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو ... هر کسی می خواهد ، وارد خانه پر عشق و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ ... به من هدیه کند ... شرط وارد گشتن ... شست و شوی دلهاست شرط آن داشتن ... یک دل بی رنگ و ریاست ، بر درش برگ گلی می کوبم ، روی آن با قلم سبز بهار ... می نویسم ای یار ... خانه ی ما اینجاست ... تا که سهراب نپرسد دیگر ، "خانه دوست کجاست " ... !
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلاﻣﺘﯽ ﻣﺸﺘﯿﺎ ﻧﻪ ﻭﺣﺸﯿﺎ ، ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺩﻟﺘﻨﮕﺎ ﻧﻪﺩﻟﺴﻨﮕﺎ ، ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺳﺮﺑﺎﺯﺍ ﻧﻪ ﭼﺘﺮ ﺑﺎﺯﺍ ، ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺭﺍﺯ ﺩﺍﺭﺍ ﻧﻪ ﻧﺎﺯﺩﺍﺭﺍ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺗﻮ ﺩﻟﯿﺎ ﻧﻪ ﺗﻮ ﻣﺨﯿﺎ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺭﻓﻘﺎ ﻧﻪ ﺭﻗﺒﺎ ، ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡﻭ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺷﺪ ﻓﻘﻂ ﺧﻮﺩﺕ ! خلاصه سلامتی همه مشتی ها صلوات...
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
7 اردیبهشت 93 22:13
لبخندت زیباست بخند خنده نفس کشیدن رابرای غصه سخت می کند میخواهم بخندی تا نفس غصه هایم بند بیاید!
•♥مامان متین♥•
پاسخ
همه کشنده های ریلی، دریایی، هوایی، زمینی، زیرزمینی، زیردریایی ! همه حبس کشا ، مسافرکشا ، دندون کشا ، منت کشا ، نازکشا ، دودکشا ، عربده کشا ، نفت کشا ، تیزی کشا ، قمه کشا ، علامت کشا ، پاشنه کشا ، دردکشا ، یدک کشا ، آبکشا ، سرکشا ، ترکشا ،سیم کشا ، ماله کشا ، بند کشا ، غم کشا ، نقشه کشا ، کیسه کشا ..... نميتونند مرامت را يدک بکشن ازبس که با مرامي...!!!
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
7 اردیبهشت 93 22:13
سلام آپیدیم بعد چن سال
•♥مامان متین♥•
پاسخ
افرین اومدم دیدم ولی نتونستم کامنت بذارم خانومی..عبارات امنیتی واسم باز نشد عکساتون گشنگ بود و بکرممنون دوستای عشیشم
ترنم
8 اردیبهشت 93 9:23
باور کن من باید یه فکر به حال مثانه و کلیم کنم حتی دستشوییم رو هم نمیتونم برم یادم میره وقتی میرم میفهمم چقدر تحمل داشتم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
تو هم که منی
مامان علیرضاجون
8 اردیبهشت 93 10:56
اگه همسری منم ببینه برا منم میخره این چه پستی بود آخه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خخخخخ دمتون گرم بابا شماهم ک عین منین
ماماني پرنيان
8 اردیبهشت 93 11:30
عاشگتم خواهري بدو خصوصي
•♥مامان متین♥•
پاسخ
منم اومدم