*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

التماس دعا....

1393/9/23 14:10
1,502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیهای مهربونم خوبین؟

ممنون بابت محبتتون

ارزو دارم همیشه شاد باشین

ای ایام عزیز رو بهتون تسلیت میگم و التماس دعا دارم شدید...

خیلی زیاد...غمگین

ایشالا ک هر حاجتی دارین ب حق این صه بزرگوار از خدا بگیرین..

برای منم دعا کنید...

و ببخشین اگه دیر ب دیر میام پیشتون..

 

خیلی دوستتون دارم..

 

محبت

 

****ادامه مطلب هم دارم اگه دوس داشتی ببین عزیزم

 

دلم خیلی گرفته ...

خیلی...

دلم گرفته از این دنیا...

دلم گرفته.... درد کشیدن مامان بزرگمو دیدم...

دلم گرفته دکترا گفتن سرطان داره...

دلم میشکنه اگه داغشو ببینم...

دلم میخاد بمیرم...

کاش میشد برگشت ب گذشته..

ب روزهای خوب قدیم...

ب روزای بچگیم...

روزایی ک دست تو دست مادرجونم تو کوچه ها قدم میزدم..

کاشکی میشد...

تروخدا دعا کنین..

برا همه مریضا دعا کنید...

دلم خیلی گرفته...

غمگین

ببخشین اگه ناراحتتون کردم...

 

پسندها (9)

نظرات (17)

مامان بهار
23 آذر 93 17:43
عزیز دلم ... امیدوارم حالشون بهتر بشه... بزرگا برای نوه ها خیلی عزیزن... می دونم ... نمی خوام پاز منفی بدم من مامان بزرگمو دیگه ندارم و حالا قدرشو بیشتر می دونم ودعا می کنم خدا مادر بزرگتون و سایه ش رو سالهای سال بالای سروتن نگه داره ان شاءالله...
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی از دلداریت...
مامان راحله
23 آذر 93 19:31
سلام عزیزم .. ان شالله بلا دوره و مادر جونتون زود زود خوب میشن . توکلتون به خدا باشه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام گلم ممنون خانومی لطف کردی
مامان زهرا
24 آذر 93 7:54
اي جووووووووونمخيلي ناراحت شدم, نميدونم چي بگم! ايشالا كه حالش خوب شه و لااقل اذيت نشه چون هم ضعيفه هم در سنگينه. توكلتون بخدا باشه اگر خدا نخواد حتي يه برگ خشك شده از درخت نميوفته. به تغذيه ش برسين تا قوي باشه. منم التماس دعا دارم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مرسی زهراجونم
ترنم
24 آذر 93 8:43
خدا شفا بده
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ایشالا برا همه مریضا
مامان هلیا
24 آذر 93 10:40
ما هم التماس دعا داریم عزیزم،ایشاا... خدا مامان بزرگتون رو شفا بده اللهم اشف کل مریض.............آمین
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی فداتشم خیلی لطف کردی
مامان 3جوجه طلایی
25 آذر 93 19:47
خدا همه مریضا را شفا بده . بابا بزرگ منم به همین درد گرفتار بود البته من اون موقع 8 ساله بودم ولی بازم برام سنگین و بود غیر قابل تحمل
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ایشالا... ممنون از محبتت عزیزم اره واقعادیدن زجرکشیدن عزیز ادم خیلی سخته..
مامان هلیا
28 آذر 93 13:03
مامانی هلیا جون توی جشن نی نی وبلاگ شرکت کرده، واسه اینکه برنده بشه باید بهش رای بدیم. اگه میشه عدد 29 رو به 1000891010 اس کنین. پیشاپیش ممنونم راستی به رای دهندگان نیز به قید قرعه جایزه میدن واسه دخملی تبلیغ کن مامانیآخه نوشته هات خیلی قشنگه آدم رو تحریک میکنه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی ایشالا ک برنده میشه هلیا جونی کاری از دستم بیاد چشم گلم
مرجان مامان متین
28 آذر 93 20:09
پرنیان جونم خیلی ناراحت شدم این مطلبو خوندم'انشاله خدا به حق این روزای عزیز همه مریضا رو شفا بده از جمله مادربزرگ مهربون شمارو انشاله خدا دلتونو آروم کنه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی از همدردیتون لطف داری فداتشم...ان شالله
عمه فروغ
29 آذر 93 1:23
سلام پرنیان جان خوب هستید؟متین جونم خوبه؟ اتفاقی افتاده خدا نکنه ناراحت باشی دوستم ان شاا.. همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه میشه ازتون یه خواهش کنم عکس آرشیدا رو فرستادم جشنواره نی نی وبلاگ میشه بهمون رای بدبد؟ فقط کافیه کد 39 رو به شماره 1000891010 اس ام اس کنید. یه دنیا سپاس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام فروغ جون..ممنون از همدردیت همه خوبیم شکر..مرسی از لطفت چشم خانومی...ایشالا برنده شه
نسیم ღمامان علیرضا جونღ
29 آذر 93 10:03
سلام عزیزم واقعا ناراحت شدمان شاالله خداشفاشون بده.توکلتون به خدا باشه التماس دعا دوست جونی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام دوستم خداکنه...ممنون همچنین
مامان راحله
29 آذر 93 16:23
سلام عزیزم .. کجایی؟ نیستی ؟ نگران شدم .. یه خبر از خودت بده دوستممممممم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خوبی دوست جونم شرمنده درگیرم...امتحانامم شروع شده نمیرسم بیام نت ممنون ک ب یادمی دوست گلم
مامان راحله
29 آذر 93 23:54
مگر مے شود زندگے مرا به هم ریخته آفریده باشد، خداے دانه هاے انار... یلدا مبارڪ ___________________¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________¶$ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¶$$ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________$$$$¶¶¶¶$$ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______$$_$$$$_¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______$$$_$_$$$_$ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶________$$$$$__$$ ___________¶¶¶¶¶_______¶¶___$_________¶¶_$$$$$ ___________¶¶____¶¶_$$$____$$________¶¶$ __________$$$_______$$$$$$_$_________¶¶ ___________$$______________$________¶¶$ _____________$___¶¶___¶¶_$$_$$$_____¶¶ _____________$$$___¶¶¶_$$$_____$$$_¶¶$ __________$$$___$$$$$$$$__________$¶¶ _________$________________________¶¶_$$ _______$$_____________¶¶_________¶¶$___$ _______$_________________________¶¶_____$ ______$_________________________$$$_____$ ______$________$$_____¶¶_______$_________$ ______$_________$$$___________$__________$ ______$____________$$__________$________$$ _______$____________$__¶¶______¶$$$$$$$$$ _______$$___________$__________¶¶_$$ _______$_$$$$______$__________¶¶__$ _______$____$$$$$$$____¶¶_____¶¶_$$ _______$$____________________¶¶____$$ ______$$_____________________¶¶______$$ _____$$________________¶¶___¶¶________$$ ____$$______________________¶¶_________$ ____$______________________¶¶__________$$ ___$_______________________¶¶___________$ ___$______________________¶¶¶___________$ ___$______________________¶¶____________$ __$$_____________________¶¶¶____________$ ___$____________________________________$ ___$____________________________________$ ____$$_________________________________$ _____$$________________________________$ _______$$_____________________________$ _________$$$ ______________________$$$ ___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
مامان 3جوجه طلایی
1 دی 93 17:48
سلام ما هنوزم رأی کم داریم . میشه بازم روی شما حساب کرد . عدد 28 به شماره 1000891010
محبوبه مامان الینا
4 دی 93 11:37
انشاله خدا به بزرگی خودش همه مریضا رو شفا بده
ترنم
8 دی 93 8:29
کجایی دوست جونی چرا نیستی؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام جیجرم خویسن؟ امان از تنبلی
مامان
9 دی 93 7:59
سلام سلام.خوبین.کم پیدایین.از شما بعیده
عمه فروغ
9 دی 93 14:29
سلام پرنيان جون خوبي؟ متين جونم خوبه؟ کجاييد نيستيد؟ نگرانتون شدم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟ همین دور و وریم..امتحان دارم نمیرسم بیام..ایشالا بهمین زودی با یه پست پرو پیمون از خجالتتون در میام!