*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

طپش قلب تو با من نبض منه :*

1393/8/6 12:16
1,664 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

 

دوست جونیام خوبین؟محبت

ممنون به لطف شما ..ما هم خوبیمخندونک

چ خبرا؟

بغلهمیشه سلامت باشین و خندون ایشالابغل

غرض از دَر وَکَردن ِ این پست هم مثله همیشه شروریست ب نام

متین گلی عینک

**************

به دوستم اس ام اس دادم ( دقت کنید اس ام اس دادم زنگ نزدم )شماره ی فلانی رو بده

تو جواب اس داده می گه : یاداشت کن یه بار می خونما .

0
9
.
.
.
5

7

پسندها (7)

نظرات (30)

hanieh
4 آبان 93 15:52
سلام. وبلاگ زیبایی دارین اگه به منم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ممنون نظرلطفتونه حتما در اسرع وقت
نوشین
5 آبان 93 7:12
تسلیت بابت فرارسیدن ماه محرم.عزیزم مامان متین جون خیلی خوشحال میشم وقتی آپ میکنی چون همیشه با انرژی و شوق مینویسی اینو میشه تو نوشته هات دید وقتی میخونم انرژی میگیرم امیدوارم شما و آقا متین گل و همچنین شوهر گرام همیشه شاد باشید روی پسر گلت رو هم ببوس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشین ممنون گلم...همچنین بشما نظرلطفته دوستم..خوشحالم از اینکه خوشت میاد..ممنون از محبتت خیلی لطف داررررری تچکککککککککککککککککرشادباشی دوست جونم
محبوبه مامان الینا
5 آبان 93 8:11
سلام به دوست هنرمند و بسیار فعالم ایول بابا ترشی و روغن و دنبه سبک نوشتاریت هم که نگووووووو واقعا شاد و هیجانی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام سلام ب روی ماهت هنرمند؟ فعال؟ اوه اوه چ کسی!! ب زور منو باید از تختخواب بکنی باورکناین هنر شکمه خخخخخخخ...ننه بزرگم دیگه مرسی از وقتی ، که گذاشتی دوست جونم نظرلطفته محبوبه جون
عمه فروغ
6 آبان 93 12:47
سلااااااااااام آفرین و صد آفرین به این مامان زرنگ موهاش رو نگاه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی مرسی عزیزم خخخخخخخ ممنون از نگاهت
ترنم
6 آبان 93 13:20
عزاداریتون قبول باشه ارباب خودش نگهدار متین باشه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشین ممنون دوست جونم
مامان اعظم
6 آبان 93 14:02
عزیزم...چقدر شیطونی شما... مامانی خدا قوت...منم اینقده دوست دارم ترشی بدرستم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
کی؟ من؟ ادم ب این مظلومی اهان متینو میگی؟!؟!؟!بعله درس میگی واقعا..نمیدونم ب کی رفته؟ مرسی دوستم سلامت باشی خب بدرست عزیزم..چرا نمی درستی؟درستیدنش کاری نداره که ممنون از نگاهت گلم
مامان راحله
6 آبان 93 17:35
آخه الان من در مورد کدوم یکی از این مطالب نظر بدم ؟ ها ؟ تو بگو؟ همش باحاله خووووووووووووووووووووووو
•♥مامان متین♥•
پاسخ
باحالی ازخودته من میگم هرروز بیا واس یک کدومش نظر بده همین ی دونه هم حکم خیلی داره دستت طلا دوست جونم محبت کردی مرسی
مامان ماني جون
6 آبان 93 17:58
هههههههه چه پست طولانیی فکر کردم هیچ وقت تموم نمیشه ترشی هات منو به هوس انداخت ای جونم پسر کوچولو بگو اون دمپایی ها اندازه اته پوشیدی بچه جان تریپ پلو خوریشو ببوسش
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خسته نباشی دوست جون ببخشید ادم پر حرف هرجا شنونده و خواننده مجانی گیر میاره میحرفه دیگه...آی میحرفه ادرس بده یه پیاله برفستم برات خو اون بچهه که دمپایی پوشیده بود دختر بود بچه مردم هم بود...خخخخخ مرسی از لطفت دوستمممنون از نگاهت
مامان بهار
6 آبان 93 20:20
خیلی جالب بود.لبخندو به لبام اوردی. کشته مرده موهاشم وقتی از سرسره اومده پایین خواهر ماشالله چه زرنگیهاا.معلومه از اون کدبانوها هستی.ترشیو .گوجه فریزی و...به سلامتی مصرف کنی. متین خیلی باحالی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
نظرلطفته دوستم..خوشحالم که خوشت اومده .ایشالا همشه بخندی خخخخخ چی بگم والا؟کدبانو؟خیلی محبت داری ازم تعریف میکنی عزیزم سلامت باشی دوستم شادباشی و ممنون نگاه مهربونت
مامان رادمهر
6 آبان 93 22:52
بازم از خنده ترکیدم مخصوصاً به خاطر موهای سیخ سیخ شده متین جیگر موقع سرسره بازی . . . www.niniaxs.ir دوستم اگه برات زحمتی نیست یه سر برو تو آدرسی که گذاشتم به عکس پسرم رای بده مرسی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
همیشه بخندی دوست جونم چشم حتمامنم اونجا عضوم...متینو دیدی بهش رای بدهاگه دوس داشتی
زهرا
7 آبان 93 10:48
سلام پرنيان جون. خوبي؟ متين شيطون بلا چطوره خوبه ايشالا؟ به به بازم سليقه از پرنيان خانوم, جالبه و البته چه حسي هم گرفته بچه ماشالا كلي هم هنرمنده, از ساختو سازش بگيييييييييير تا انار خوردنش البته از هنر مامانشم نبايد غافل شد!! دختر لااقل زير عكس اولم دو تا گلي چمني چيزي ميكشيدي آبروي بچه رو بردي عجب ترشي هايي, نوش جونتون ماشالا اون جاي دندوناي اميرعليه يا دراكولا ؟؟؟؟!!!!! چه گودالي حفر كرده تو انگشت بچه!!!حالا راستشو بگو ببينم متين چطوري جوابشو داده؟ عكس نداري از اميرعلي؟؟؟!!! افتتاحيه قابلمه هم مباركه عزيزم تو مراسماي معنوي كه شركت ميكنين منو فاموش نكني ها!!!! التماس دعا دارم براي اين سرسره يه نظر توووووووپ دارم بعد اين هر وقت عروسي مروسي دعوت داشتين يه بلوز پشمي بپوشين از سرسره عبور كنين بعد به كمك ژل يا تافت موهارو ثابت كنين بعد برين جشن حالشو ببرين ايشالا همه دوستاي عزيز مخصوصا شما حاجت روا شين بحق صاحب همين ماه عزيز و شهيد مظلومش. التماس دعا دارم عزيزممتين جونو از طرف من ببوس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مرسی عزیزم تو خوبی؟ اونکه عالللللللللللللللی مرسی نظرلطفته خخخخخ...بعله هنرش ب خودم رفته خخخخخخ فک کردم محل مورد نظر تو اون عکس دید نداره درستش میکنم جیگر جاتو خالی میکنم سرسفره بچم ضعف کرد فقط باورکن...مهلت عکس العمل نداشولی خب یاد خودم می افتادم و دندونای متین که بچه هارو میگازید واس همون دهنم بسته اس کلا سلامت باشی عزیزم محتاج دعاییم..چشم حتما گلم...اگه لایق باشیم خخخخخ..پیشنهادت عالللللیخودمم میرم پس تا پول ب ارایشگاه ندم مرسی از لطفت مهربون...خیلی ماهی
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 آبان 93 12:55
سلام عزیزم اول از همه خسته نباشی برا این پست طولانی بلند
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مرسی جیگرم سلامت باشی ولی من خیلی خودمو اذیت نمیکنم...تو دوروز نوشتمش
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 آبان 93 12:56
حالا معلوم شد و ثابت شد این پسر شیطون بلا به کی رفته عزیز دلم موهاش و ببین
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ما که نفهمیدیم هنو؟ ب ما هم بگین خو ممنون از نگاهتون
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 آبان 93 13:27
مامان جون یه خسته نباشید دیگه برا این همه فعالیت خونگی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسیییییییییییییی عزیزم خیلی لطف کردی سلامت باشی خانومی
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 آبان 93 13:27
ارزوی سلامتی و همراه با خوشبختی براتون دارم عزیزم فدای این کوچولو ناز و شیطونم بشم من
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون ازمحبتت خدانکنه خاله مهربون..خیلی لطف کردین مرسی ازنگاهت
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
7 آبان 93 19:33
سلام آخی عزیزم چقد این عکسه که تو کمده بامزس راستی یه زحمت این آهنگ وبت خیلی قشنگه لطف میکنی کدشو بهم بدیخواهــــــــــــــــــــــــــــــشششششششش مرسی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام دوستم ب چشم بیننده بله که بامزس ....این منم که این جوریم باورت میشه شیشه بوفه شو خوردو خاک ِ شیر کرده!!!!!!!!!!!!!!! قابلتو نداره دوست جون...چشم چرا خواهش شما امر بفرمایید
مامان
7 آبان 93 22:20
سلام مامانی خوبی؟؟متین بلات چطوله؟؟؟؟؟؟البته از پست معلومه که حسابی آتیش میسوزونه هر وقت میام وبلاگتون میگم کی باشه من از شیطنتای پسرم همینجوری بنویسم هرچند میدونم یه نمه تنبلم قول نمیدم اما سعی میکنم زود بروز کنم خخخخخ بابا کدبانومنم بلدم ترشی بدرستم اما خداییش روغن دمبه در تخصص من نیست خوش باشین و و ایام بکام و البته التماس دعای ویژه تو این ماه عزیز
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خواهری شما خوبی؟میرزا چطوره؟ ایشالا عزیزم..انقده زود بگذره...عین برق و باد...باورکن دلت واس الانت تنگ میشه هیشکی ب تنبلی من نمیرسه منتظر عکسای گلپسملمون هستیماااااااا تخصص نمیخاد که...ریزشون میکنی میذاری تو قابلمه،خودشون متخصصن زودی روغن خودشون رو ول میدن بیرون شماهم همینطور عزیزم...ممنون از لطفت همچنین
مامان نی نی کوچولو
8 آبان 93 1:09
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دوست بسیااااااار بسیاار کدبانو ی خوبم.میدونم حالتون خوبه پس حالتونو نمیپرسمبه به واییییییییییییییییییییییییییییی من از این ترشی ها میخواممن الان به این قضیه پی میبرم که خیلی تنبلمو نمیتونم هیچ کاری انجام بدم.آخه مگه شما بچه نداریخب داری دیگه ،ولی ماشاالله این کارها را هم انجام میدی و هنرمندی هستی واسه خودت آفرین بر شمادر ضمن بابت دستتون هم ناراحت شدم یه جوریییییییییییییییییییییییعزیزم من هرروز دستمو نسوزونم یا نبرم فکر کنم روزم شب نمیشهمتین خاله ،الهی قربونت بره خاله آخه اون چیه تو باهاش بازی میکنی ،ببین زدی چشم نازت هم اوف کردی بلا خان.وای من واقعا نمیدونم این بچه ها چرا روز به روز دارنند لجباز تر میشن خدا عاقبتشونو به خیر کنهطاها از الان زور گو هست نمیدونم چه بلاهایی میخواد به سر من بیاره خدا به دادم برسهبابا بچه مون میخواد خواننده بشه دیجه مگه نه خاله خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ چه بامزه هست این پارسا گلیخداوند حفظش کنهآخه خاله جون دستتو کی اوف کرده ،الهی چه دندونایی هم داشته وروجک ببین دست بچه مونو چیکار کردهعیبی نداره خاله دون خوب میشه دستت خاله کلی بوسش میکنهخانمی باز هم از متن های قشنگتون لذت بردم.امیدوارم همیشه شاد باشین.راستی ماراهم تو این شب های عزیز دعا کنید.التماس دعادوستتون دارم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقده سلللللللللللللللللللللللللللللللللللللاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام .... سلام ب روی ماهتون دوست جونی مرسی مهربون شمارو دارم میشه بد باشم همچینم خوشمزه نیستا...اه اه شده..گریه نکن دوستم..نیگا نیگا پیف پیف بوی سیر هم که میدهاباورکن...ادرس بده برات بفرستم ببینی خودت کاری نمیکنم که ..شماهم حتما میرسی...خوبیه متین اینه با همه شیطنتش خوشخوابه بعدشم منو متین تو یه تیمیم...خخخخخ..میشه نفی در منفی =مثبتینی دوتایی اتیش میسوزونیمرو مخ همسری میریمدَدَر میریمخخخخخخ مرسی از همدردیت دوستم...دیگه تقصیر مامانم بوده زود شوهرم داده منم صدمات زیادی ب خودم میزنم..دیگه چ میشه کرد خدانکنه خاله مهربون..حواس ندارم دیگه خاله..یادم رفته چوب دستمه لجبازی که تو خون این بچه هاست..باید باهاشون سوخت و ساخت و نباید بهونه لج کردن ب دستشون بدیمبعله..خانم دکتر هستم (بگو ایشالا) معلوم نی متین چیکارس اخرش؟!؟!؟!؟!؟! سلامت باشی خاله جون دیگه روزگاره یه بار متین میگازه یه بار اونا کلا همه میگازن ..نمیشه اینا عقب بمونن که مرسی خاله خوشحالم که خوشتون اومده... ممنون لطف و نگاهتونم همچنین ماهم محتاج دعاتونیم فداتون تچکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککر
مامان عسل 
8 آبان 93 10:49
به به چه پسملیییییییی ...چه مامانیییییی.... چه وبلاگیییی...... چه پست ومطالب طولانیووووووووو خوشمزه اییییییییی...هوس آش کردم مامانموبگم یه آش درست کنه آش کشک وااااای آخه خودم به خوشمزه گیه مامانم نمیتونم درست کنم.....راستی خیلی باحالی شیطون بلا مادروپسر.....
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مممنون بابت این همه محبتت...به به ببین اش خوردی ب جون من دعا کن هااااااا مرسی باحالی از خودته عزیزم مرسی از نگاهت
hanieh
8 آبان 93 11:22
سلام عزیزم مرسی که به وبم سر زدی عجب گل پسری داریااااااا با اون شیرین کاریاش با افتخار لینک شدی قابل دونستی ماروهم لینک کن گلم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خواهش گلم هنوز گوشه ای از هنرنماییاشه...همه رو که رو نمیکنم ابروش بره..دوروز دیگه میخام برم خاستگاری اگه یوقت یکی اینارو بخونه که دیگه بهمون دخمل نمیده خوشحالم از اشنایی و دوستی تون
مریم(پرنیاوبردیا)
8 آبان 93 13:56
میدوسمت
مریم(پرنیاوبردیا)
8 آبان 93 13:57
•♥مامان متین♥•
پاسخ
شما؟ نشناختمت کدوم مریم؟ پرنیا بردیا؟ ......... آهان یادم اومد آره اون قدیما دوستی داشتیم با این مشخصات باوفا با مرام...کامنت میذاشت..آ.... اما حالا چی آخیشششششششش دلم خنک شد خوبی که ایشالا فداتشم
فهیمه
8 آبان 93 15:11
با وجود اینکه پست طولانی بود ولی عالی بود و مشتاقانه تا آخر خوندم ماشاالله به پسرک شیطون ان شاالله همیشه همین طور شاد و پر انرژی و شیطون باشه التماس دعا تو این روزا
•♥مامان متین♥•
پاسخ
شرمنده بخاطر درازی روده مون...ببخشید پستمون خوشحالم که خستتون نکرده تا ازوسط ولش کنین... ممنون سلامت باشین دوستم محتاج دعاییم همچنین
خاله
9 آبان 93 11:24
خاله جوووونی من 19 ماهه شدم بدوووووووووو بیا منتظرماااااااااا خدا حفظش کنه...........
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مبارکه خاله ایشالا1900000000000000000000000000000000000000000000000000ماهگیت اومدم چشم سلامت باشین
تا ابددونفره
10 آبان 93 11:13
سلام عزیزم.خوبیچه دوست شنگولی داریآفرین بابا حس دیزایناون چیه خرچنگه آیاآخی نازی مبارکه پس در آینده بچتون معمار می شه یا پلیس یا ورزشکار یا مداح یا.. الهی مسواک زندنشو سانسورو بابا ایول خانم کدبانو ترشی اندازو رب درست کن و......واااااااااااای چه حوصله ای.من که اصلا گرد این کارا نمیرم آخی مواظب باش عزیزم.با این همه کاری که می کنی حواست باید جمع باشه خیلیبه به چه دیزی شده.نوش جونتون ای جانم بازم قهر متین جونایول حرکات موزون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام دوست جونممنون گلم شماخوبی؟کم پیدایی جیگر؟ خخخخخخ... شرمنده نفرمایینغذای متینو مثلا خورشیددرستیدم ممنون هنوز هیچکدام معلوم نی...حزب باد که میگن متین ماستهمه کاره س کلا خخخخخخخهرشب بساط داریم ما دیگه تازه تو عکس اولی یادم رفته سانسور کنم...یکی از دوستان تذکر داد.. کدبانو؟نه بابا قیافمون غلط اندازه بابا!!!!وقتی جو ننه بزرگیم بگیره بد میگیره شاید نون هم درست کردمخخخخخخخ میگم دیگه مامانم زود شوورم دادههنو بلد نیستم چاقو دست بگیرم چشم دوست جونم مرسی از همدردیت ممنون عزیزم خخخخخ..اصن پست بدون قهر مزه نداره که میکروفن که دست مگیره نمیدونم الان حسین عشق منی میخونه یا دیش دان دان همچین بچه قابل پیش بینی و هنرمندی دارم من ممنون از نگاه دقیق و مهربونت عزیزم
مامانی معین
10 آبان 93 11:17
جانم عزیزم . گل پسر شیطون و خدابراتون حفظش کنه . متین جون مامانی کدبانویی داری
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خانومی سلامت باشی گلم وای نظرلطفتونه ممنون ممنون نگاهتون
آوا
10 آبان 93 12:48
سلام بی نهایتـــِ بی نهایت ممنون عزیزم ملتمسیم به دعاتون راستی اناری ما رو هم که دارید نوش جان میکنید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانوم گل...خواهش میشودگلم محتاج دعاتونیم خخخخخخ...انار کاشمره خدا قسمت کنه از انارای شما هم بخوریم مایه مباهاته
تا ابددونفره
13 آبان 93 14:02
عرض سلام و ارادت
•♥مامان متین♥•
پاسخ
چاکررررررررررررررریم
مامان سمانه
16 آبان 93 1:23
چه پست کامل وجالبی مامان متین هنرمنده ها بابا نمیگی ما دلمون ترشی میخواد [خوشمزه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون نظر لطفته عزیزم مرسی از تعریفت خخخخخ...میدونم حتما بهترشو دارین..اونم شما شیرازیهای کدبانو
الهام
17 آبان 93 10:45
نوش جون متین جون و مامانی راستی پرنیان جون این دیزی سنگی رو برای اولین بار که قراره استفاده کنید باید چیکارش کنید؟ فروشنده به همسرم گفته با روغن مایع چرب کنیم و بذاریم یه شب بمونه بعد آب برنج و بریزیم داخلش دو ساعت روی گاز جوش بخوره. بعدم گفته روی حرارت زیاد هم بمونه مشکلی نیست! اینا که گفته درسته یا همسرم نصفه نیمه کاره شنیده فروشنده به شما هم همین و گفته؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون عزیزم اومدم وبت جواب دادم جیگر