*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

بدون عنوان

1393/10/15 7:14
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب همه دوست جونی های با معرفتم..

 

خوب و خوشین

 

شرمندم بخاطر تاخیر طولانی...درگیرم کلا هم ذهنی هم زندگی...

 

الا نم ک امتحانامه...درگیریه شدید شده...

 

ایشالا بعد امتحانا با یه پست پر و پیمون در خدمتتونم...

 

خیلی دوستتون دارم..ممنو نتونم بخاطر مهربونیتون

 

:)   :*

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

زهرا
15 دی 93 7:48
سلام پرنيان جون ايشالا موفق باشي
مامان راحله
15 دی 93 12:10
زود بیااااااااااااااااااااا
مامان بهار
19 دی 93 15:06
خبر خبر بدو بیا پیشمون...
•♥مامان متین♥•
23 دی 93 23:01
امروزه دنياي اينترنت از وبگاه‌هاي ثابت، به نوع جديدي از اينترنت که مي‌توان آن را اينترنت محاوره‌اي ناميد تغيير يافته است، تا آنجا که اينترنت قديمي را «وب 1» و اينترنت جديد را «وب 2» ناميده‌اند. پروژة نوظهور «وب 2» که اجازه ورود و مشارکت فعال را با محوريت ارتباطات دوسويه فراهم آورده است، «رسانة اجتماعي» نام دارد. دليل اين نام‌گذاري سرشت اجتماعي اين رسانه جديد است. برخي از صاحب‌نظران به جاي استفاده از واژة رسانه‌هاي اجتماعي با توجه به کاربرد شبکه‌اي اين دست از رسانه‌ها، استفاده از واژة «شبکه‌هاي اجتماعي» را ترجيح مي‌دهند. اين واژه امروزه عمدتا براي ناميدن پايگاه هاي اينترنتي به کار مي‌رود که افراد با عضويت در آنها امکان دستيابي به اطلاعات ساير اعضا، آشنايي با علايق آنها، به اشتراک‌گذاري توليدات متني، صوتي و تصويري و نيز تشکيل گروه‌هايي بر اساس علايق مشترک با برخي از ديگر اعضاي پايگاه را پيدا مي‌کنند. اقبال کاربران به شبکه‌هاي اجتماعي به اندازه‌اي بوده است که سال 2010 ميلادي به نام سال شبکه‌هاي اجتماعي نام‌گذاري گرديد. شبکه های اجتماعی باوجود کاربردهای بسیار وسیعی ک دارند..کم کم در جامعه ایرانی ب معضلی تبدیل شده است.. معضلی ک باعث نقطه ای شدن افراد در میهمانیها و جمعهای خانوادگی شده است.. نقطه ای شدن ینی فرد در کنار خانواده نیست.جسمش هست اماروحش با اتصال ب دنیای مجازی پرکشیده و سرگردان میان صفحات و مطالب انبوه می چرخد. دهکده جهانی ضمن فوایدش.اسیبهایی را هم متوجه افراد میکند.از جمله اعتیاد تنهایی شکستهای عاطفی ک اغلب توسط دوستی هایی ک طرفین دران هیچ تعهدی ندارند بوجود بیاید. استفاده از این ابزارها یا بعبارتی اپلیکیشنهای موبایل متضمن داشتن فیلتر درونی افراد است.زیرا با فیلتر کردن ان هم کاری از پیش نمیتوان برد.فیلتری ک چندی است اخبارش ب گوش میرسد تربیت خانوادگی فرد مشخص میکند تا چ حد فرد امادگی و ظرفیت پذیرش این حد از ازادی مجازی را دارد و چ حد مقاوم در برابر ب ابتذال نرفتن. اینترنت صحنه کارزاری است که فرد تنها بدون هیچ سلاحی ب میدان میرود چ خوب است چشمانمان با عینک حیا و قلبمان ب عفت و اخلاق مزین باشد تا در این کارزار مورد هجمه مسائلی غیر اخلاقی و دون شان انسانی قرارنگیریم. فضای مجازی از انجا با وسعت خود حس کنجکاوی مارا ارضا میکند و با بدون مرز بودنش باعث جذب همه بخصوص جوانان و نو جوانان شده..امکانی ک مردم سراسر نقاط جهان را میشود در یک صفحه 3_4اینچی موبایل کنار هم قرار داد. پس مطلوب است فیلتر درونی خود را تقویت کرده و مراقب باشیم انرژی ای ک قرار است در زندگی خود صرف کرده و ب تعالی برسیم در خلال روزمرگیهاو نت گردیهایمان ب باد ندهیم. نحوه استفاده درست ما نشاندهنده بلوغ فکری و فرهنگ درست ماست. همانطور ک استفاده بیش از حد و غلط نشانه اعتیاد و ضعف عزت نفس ماست ک نتوانسته ایم امیال خودمان را در راستای درست خود ب کار ببندیم!
•♥مامان متین♥•
23 دی 93 23:03
عوارض استفاده بیش از حد از شبکه های اجتماعی اعم از اسیب های اجتماعی.فرهنگی و تقلید نابجا و کورکورانه از افراد ناشناسی ک الگو قرار میگیرند.جدایی از کانون خانواده.اختلاف میان همسران بعلت گذراندن وقت بسیار با دوستان مجازی و بوجود امدن شک و اختلاف میان زوجین.افسردگی.بى‏توجهى به سلامت فردى و در نتيجه، پرداختن به سرگرمى‏هاى اينترنتى؛ l دور شدن از فعاليت‏هاى مهم زندگى؛ l كمبود خواب و يا تغيير الگوهاى خواب، براى گذراندن زمان بيشترى در شبكه؛ l كاهش معاشرت و در نتيجه، از دست دادن دوستان ظ l بى‏توجهى به مسئوليت‏هاى شغلى شخصى. اختلالهای جنسی و روابط نابهنجار همه از آسیب هایی است ک این شبکه ها ب دنبال دارند. علل پرمخاطب بودن شبکه های اجتماعی در دسترس بودن.ارزان بودن.و مخفی ماندن کاربران ان است ک اگر روابط بر پایه صداقت شکل بگیرد ک اغلب اینگونه نیست میتواند کمکی ب افراد کند. اما میتوان با نظم دادن و اختصاص دادن وقت معینی ب این فعالیتها..و داشتن روابط سالم در چهاچوب حیا و اصول خانواده ایرانی میتوان از فواید این ابزارها بهره جست!
مامان ملینا
28 دی 93 12:55
سلام مامان متین،موفق باشی روی گل متین جون رو هم ببوسید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام فدای محبتتون..
مامان راحله
28 دی 93 14:14
__________________________________________________ _________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶________________ ______________________¶¶¶¶________¶¶______________ _____________________¶¶____________¶¶¶¶¶__________ __________________¶_¶¶______________¶¶¶¶__________ _________________¶¶¶¶_______________¶¶_¶__________ ________________¶¶_¶¶______________¶¶__¶¶_________ ________________¶¶___¶¶¶_________¶¶¶___¶¶_________ ________________¶¶______¶¶¶_____¶¶_____¶¶_________ ________________¶_________¶¶___¶_______¶¶¶________ ________________¶___________¶_¶________¶_¶¶_______ _______________¶¶____________¶¶________¶¶_¶_______ _______________¶¶____________¶__________¶_¶_______ _______________¶_____________¶__________¶_¶¶______ _______________¶____________¶¶__________¶_¶¶______ __¶____________¶____________¶¶__________¶_¶¶______ __¶¶___________¶____________¶¶__________¶_¶¶______ ___¶¶__________¶_____________¶_________¶¶_¶_______ ___¶¶¶_________¶_____________¶________¶¶_¶________ ___¶__¶________¶_____________¶______¶¶¶¶¶_________ ___¶¶__¶¶_______¶____________¶¶_____¶¶¶¶__________ ___¶¶___¶¶¶______¶¶__________¶¶____¶¶¶__________¶_ ___¶¶_____¶¶¶_____¶¶¶¶¶______¶__¶¶¶____________¶¶_ ___¶________¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶__ ___¶__________¶¶¶________¶¶______¶¶__________¶¶¶__ ___¶_____¶¶_____¶¶¶_______¶¶____¶¶_________¶¶¶_¶__ ___¶_____¶¶_______¶¶¶______¶¶__¶¶_________¶¶___¶__ ___¶_____¶¶_________¶¶¶____¶¶_¶¶_______¶¶¶¶____¶¶_ ___¶______¶___________¶¶___¶¶_¶______¶¶¶__¶____¶¶_ ___¶______¶¶___________¶¶__¶_¶¶____¶¶¶___¶_____¶¶_ ___¶_______¶____________¶¶_¶_¶¶___¶¶_____¶_____¶¶_ ___¶_______¶¶___________¶¶_¶_¶__¶¶______¶¶_____¶¶_ ___¶¶_______¶¶___________¶¶¶_¶_¶¶_______¶______¶__ ___¶¶________¶¶__________¶¶¶_¶_¶_______¶¶______¶__ ____¶_________¶¶__________¶¶_¶¶________¶_______¶__ ____¶__________¶¶_________¶__¶________¶¶______¶¶__ _____¶__________¶¶________¶__¶_______¶¶_______¶___ _____¶____________¶_______¶__¶_______¶________¶___ _____¶¶____________¶______¶_¶¶______¶________¶¶___ ______¶¶____________¶_____¶_¶¶_____¶¶_______¶¶____ _______¶____________¶¶___¶¶_¶¶____¶¶________¶_____ ________¶____________¶___¶¶_¶¶___¶¶________¶¶_____ _________¶___________¶¶__¶__¶___¶¶________¶¶______ __________¶¶__________¶__¶__¶__¶¶__¶_____¶¶_______ ___________¶¶_________¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶_¶_____¶¶________ ____________¶¶_________¶¶__¶_¶¶¶¶¶¶_¶__¶¶_________ ______________¶¶_______¶¶__¶¶¶¶¶¶__¶__¶¶__________ _______________¶¶¶______¶_¶¶_¶¶¶_¶¶_¶¶____________ _________________¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶_____________ ____________________¶¶¶____¶¶¶__¶¶¶_______________ ______________________¶¶___¶¶_¶¶¶_________________ _______________________¶¶__¶¶¶¶___________________
مامان رویا
3 بهمن 93 13:23
قربوووون متین
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدایی داری مهربون
عمه فروغ
5 بهمن 93 23:09
سلام پرنیان جون خوبی؟ متین جونی خوبه؟؟ فصل امتحانا هم تمو م شد پس چرا خبری ازتون نیست؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیزم فقط میتونم بگم
مامان هلیا
14 بهمن 93 23:08
پرنیان جونم منتظریما، پس کجایی؟ هنوز تموم نشده امتحانات؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خخخ دارم امتحان زندگی میدم...میام فدات
افسانه مامان فاطمه
22 بهمن 93 18:09
کجایییییییییییییییییییی تو آخه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
هستم در خدمتتون میام عزیزم..ممنون از اینکه بیادمونین
مامان عاطی(مرجان)
24 بهمن 93 0:45
سلام پرنیان جون'خوبی؟متین عزیزم خوبه؟ کجایی خانوم؟بیا زودتر دلمون تنگ شده واستون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فذاتون مهربون.. چشم.راستی سلام
مامان رادمهر
27 بهمن 93 12:46
بابا ديگه ترم جديدم كه خيلي وقته شروع شده پس چرا نيستي خانومي ما دلمون براي شيرين كارياي متين جون يه ذره شده ... كجايين پس؟؟؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
همین دور و وایبر میام عقشم...فدات ک بیادمی
گلی
31 تیر 94 10:46
سلام خوبی؟؟؟؟ وب توپی داری لطفا به منم سر بزن
محمدرضا
6 مرداد 94 8:48
سلام خوبی؟؟؟؟ وب توپی داری لطفا به منم سر بزن