*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

الکی مثلا آپ کردم...:))))

1393/12/6 9:10
652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب روی ماه دوس جونام

 

واییی ک چقد دلم براتون تنگیده.قلب

 

 

..اومدم ابراز شرمندگی کنم و بگم..عاغا ب همین زودی میام...بدونین چ اتفاقایی برام افتاده... از نبودم شاکی نمیشین...تازع تازه میگین وای چرا الان اومدی...برو برو ب کارات برس...خخخخخ..  خیلی فدایی دارین...بیام بپستم فک کنم 5_6تایی بشه..خودتونو اماده کنین هااااا....       بوس برا جیجرای خودم...مهربونا...دلم برا جوجوهاتون هم تنگیده....

 

فعلا عزیزانمماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

پریسا
6 اسفند 93 9:12
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله به ما هم سر بزنید
عمه فروغ
6 اسفند 93 13:05
سلام خوووووووش اومديد پرنيان جون خوب هستيد؟متين گلم خوبه؟ دلمون براتون تنگ شده بود ان شاا... با خاطرات خوب برگرديد
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عمه خانوم چطوری ببخشید تروخدا کم کاریه منو.. منم دلم براتون تنگ شده..لطفتون کم نشه
مامان راحله
6 اسفند 93 14:02
سلام دوستم ... کجایی؟ جات خالیه هاااااااااااااااا زود بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیزدلم..مهربونم چشم میام جامو پر میکنم
مامان مرضیه
8 اسفند 93 22:15
منتظریم.زود بیا بگو چی شده
•♥مامان متین♥•
پاسخ
چشم عزیزم
ترنم
11 اسفند 93 7:48
به به سلام چه عجب از این ورا؟ الکی مثلا نظر دادیم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خخخخخخ لایک داریا...
مادر بزرگ
11 اسفند 93 23:31
سلام خوب بود استفاده کردیم موفق باشید
مامان عاطی(مرجان)
15 اسفند 93 15:29
سلام پرنیان جون'پس کی میای دختر؟هی میایم میبینیم خبری نیست امروز متین خان شما 3 سال و 3 ماه و 13 روزه شده چه تاریخ جالبی!! بدو بیا که منتظرتیم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی از دقتت گلم.. و شرمنده بابت غیبتم
امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
20 اسفند 93 20:53
اینم یه جور آپ کردنه دیگه دوست حونیبوس برای متین عزیزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدای مهربونیتون...تشکرررر سمام جوجوهارو بماچین..
مامان هدیه
23 اسفند 93 11:38
فروغی چه زیبا می گفت : اگر یاد کسی هستیم این هنر اوست نه هنر ما.....! چقدر زیباست کسی را دوست بداریم نه برای نیاز نه از روی اجبار ونه از روی تنهایی فقط برای اینکه ارزشش را دارد خوشبختی برسه ستون استوار است فراموش کردن تلخی های دیروز امیدواری به فرصت های فردا نه بهار با هیچ اردیبهشتی نه تابستان با هیچ شهریوری ونه پاییز با هیچ مهری به اندازه ی زمستان به مذاقمان خوش نمی آید چون زمستان اسفندی دارد که تمام بدی های یک سال را با خانه تکانی دوووووووووود می کند واپسین ساعتهای ماه آخر سال برروزتان خوش سال نو مبارک