*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

آذر و ااواخرش...

1393/12/11 23:55
803 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علیکم

سلامنلیکم

سلام علیکم

سلامنلیکم...درری رییی

درری رریییی

خخخخخخ

سلام بهمگی بلاخره اومدم...خوش اومدم نه؟خندونک

چ خبراااااا

من چ خبرررر...اووه اوه نگوووو

نمیدونم از کجا بگم...گیج

*********

از رو عکسام اینطوری استنباط میشه ک از بعد تولد متین نیومدم و تقریب بعدش میشه ایام اربعینو شهادت امام را...

میریم ب روایت تصویر داشته باشیِِِم....

متین و ستایش در حال اسب سواری....

 

اسب سواری

روزای هیئت...

نفسم

شهادت امام رضا...

روز اجابت

جاتون خالی بووود....

ماشالا ب جمعیت از همه کشور بودن...هییت ها و دستجات زنجیر زن از جون مایه میذاشتن ...مسیر طولانی ای رو ب عشق مولا پیاده رفتند..

اینم پسر من ک کلی زنجیر زد مردونه هاااا...سوژه شده بود انقد ازش عسک گرفتن ..خخخ

ولی خودم نتونستم عکس بگیرم خیلی شلوغ بود...

حالا اگه پیدا کردم میذارم...

 

جونم متین

***

 

خوب دوستای گلم..ازاینجاا  ب بعدو با گوشی اومدم و مشخصه ک نمیشه عکس بذارم..ب بزرگی خودتون ببخشید.. نمیدونم چرا کامپیوتر م هنگیده و نمیتونم با کامی خدمت برسم...

القصه...

مراسمات و روزهای عزاداری هم تموم شد..

تو این روزها فرزین پسرعمه هم از تهران اومدن تا مراسم شهادت امام رصارو کنار حرم باشن.. خیلی خوب بود و کلی با فرزین کیف کردندی بعله...

عکسم میذارم ایشالا.کلی عکس دارم عاخه...

ای خداااااا

 

خیلی دوستتون دارم..

راستی عکسای اتلیه رو هم گرفتم... کلی عکس دارم :((

 

اخرای دی هم ک خورد ب امتحاناتم کلا درگیر شدم...و مسئله ای ک ذهن منو خیلی مشغول کرده بود....بماند برای پست بعدددد...

 

 

 

بووووس

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عمه فروغ
23 اسفند 93 16:27
سلام پرنیان جونم خوش اومدید خوبید؟ متین خوبه؟ ای جوووووونم گل پسر زنجیرزن رو خوشحالم که در کنار فرزین خوش بودی متین جونم ان شاا.. همیشه خوش باشی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام دوست مهربون..ممنون..شما خوبین خجالت میدی مارو با محبتت.. قربونت لطف داررری
شيك پوش
11 فروردین 94 13:49
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com