*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

پسر شرور ِ من...یو هاااا هاااا

1393/9/10 14:21
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

ـــسلام سلام سلام ســـبغلـــلام سلام سلام سلامــــ

دوست جون جونام خوبین ؟

خوشــــــــــــ:)ـــــــــــــین؟

اوضاع بر وفق مرادتون ِ ؟ان شالله....

وای دلم براتون تنگولی شده بودا...

خیلی مُخامِتانخندونکببخشید احساساتی که میشم لهجه میگیرمزبان

خُب چ خبراااااااااا

 محبت

چیکارا میکنین؟

 

من؟ کجام؟

عرض کنم ب خدمت خواهریهای گلم..ایام ِ امتحانات ِ دیگه..ماهم که بعله....امتحان داررریم..

یکی دوتا از میان ترم هارو نرفتم بِدم هااا ولی لامصب همین استرسش باهامه..فکرم درگیرهخندونک

از اول دی هم که ..یا خدا..خودشون میان..امتحان اصلیارو میگمدرسخوان..

برام دعا کنید...

خب بسه دیگه خیلی پرحرفی کردم بریم سراغ پسمل شرور ِ مون.

.یو هااا هااا هاااشیطانزبان

حرف از درس و مقش شد اینم پسمل گلی ِ من در حال انجام تکالیفش؟!؟!

 

نفسم

مادربفداتتتتتتت

زندگیم

یکی از دلایلی که شرارت ِ متین رو اثبات میکنه اینه بعله...

حالا هی بگین من خالی میبندم...

بخدا موهام داره میریزه از دستش...ماشالا اااا یَک انرژی ای داره....

جوننننم

لطفا نگاهی ب دست و بالش بندازین...کمدشو که نگو دیگه ..با ماژیک افتاده ب جون بوفش..خودشم که ووووووووی ووووویکچل

روز جمعه و باز رفتیم دَ دَ ر جاتون خااااالی....

البته بدون تقلا..ایندفه جیب همسری رو کمی ب تقلا واداشتیم....خندونک

شنبه اول اذر...

تصمیم داشتم شب ببرمش اتلیه واس همین یکی دو دست لباس گذاشتم کنار تا براش ببرم..متین هم از یک لحظه غفلت من استفاده کرده و ترکیبی از همه لباسهارو ب خودش اویزون کرده دیوونه کلاشم اصن...

بنظرتون خط خطیه پاهاش تو عکس درست میشه عایا؟؟؟؟؟

جونم

زمان ما با زمان الان خیلی فرق کرده واقعا میشه از کارای بچه ها فهمید یکیش همین کاربرد انگشته...بله ..انگشت...

.خخخخخخ

و حالا برو تو کار ِ  ظرافت انگشتان پسملم ...خندونک

و بعد از اتلیه اومدیم خونه .. کمی بادکنک و تزیین اویزون  کرده بودم که این جوجه کوچولو همشو کند...شاکی

جون دلم

تو این عکس قرار بود متین حضور داشته باشه...کچل

جون جون

البته خودمونیماااا منم دقیقا یه همچین عکسی دارم...خخخخخ

یه ساله بودم عمه م میخاسته ازم بعکسه...دقیقا سر بزنگاه در رفتم..کادر خالی مونده ....خخخخخخخخنده

هیچم خنده نداره عه؟!؟!!؟نخندین..

من برا کارم دلیل داشتم..بعله..متین چی؟قهر

مامان و باباییم هم خونمون بودن و یه مراسم فوت شمع ساده صورت گرفت...

از اونجایی که من عروس گلی امزیباخندونکشیطانکیکو از وسط نصفیدم شد یه توپ دیگه.... و واسه شب بعد بردم خونه مامان شو شو برای یک مراسم فوت شمع دیگه تو خونه اونا...مهمون داشتن نتونستن شب قبل بیان...

همچین دوست بامعرفتی دارین خبر ندارین...خخخخخخخزبان

کادو ها هم نقدی بود و میره تو جیب اتلیه دیگه ...خخخخخ

و اما کادوی خودمان:

موندم بین اینا کدومو بخرم...هنوز تا اخر سال وقت هست برا خریدنش....زبان

گزینه ها:

تبلت،کفش اسکیت،قلم هوشمند عمو پورنگ،و.....

قوری کتری....خخخخ....

ادم تو دو راهی میمونه دیگه ما که 4 راهه....;))

خوچیه مگه متین چایی نمیخوره والا میخورره...

دلمو زده دیگه قوری کتریم...حق دارم منم دیگهخندونکزبان

متینم

زندگیم

دیشب بردمش حموم رو سرش اب ریختم..میگه:

ای بابا مامان رو سرم اب نریز دیگه دیوونه شدم؟!؟!

منتعجب

متینخندونک

دوش آبسکوت

باز من:گیجخنده

جیجرم

در ماشینو وقتی میخام براش باز کنم بهم میگه

مامان بیزحمت درو بازمیکنی؟

همچین پسر جنتلمنی دارم...دختر داراش کوشن؟خندونک

یه یو ها هاها ی دیگه از متین:

دختر داراش فرار نکنن پیش میاد دیگه....

یه عمر ما ییم به بعدشم عروسمه دیگه باید یو ها ها ها ببینه...

ای جانم الان عروسم معلوم نی کجا نشسته داره باب اسفنجی میبینه....خخخخخخخخمتنظرزبان

شایدم دنیا نیومده باشه..اوخی مامانش قربونش بشهشیطانخندونک

اصن مادر شوهر ب خوبی من از کجا میخاین زباندختر داراش صفو ب هم نزنیناااااا

خسته شدم بس که توپ جمع کردم باورکنین اقای ظریف توپ جمع کن تیم ملی انقد توپ جمع نکرده که من هر روز جمع میکنم صدو خورده ای توپه همشم میره جاهای صعب االعبور زیر مبل و میز و ....

وای خدااااااااشاکیکچل

این هنو یه چشمَشه....

* * *

سرتونو درد اوردم خسته نباشین

خیلی دوستتون دارم

بفرمایین

حلوای رولتی ِ هویج و یه مدل حلوای دورنگ:

    

 

ممنون از همراهیتون

آرام

 تبریک نوشت:

اگه دقت کنین تو تاریخ کنار وبلاگمون دوتا اذر داریم و این یعنی یک ساله شدن وبلاگمون

هورررررررررررررررررررررررررررا

زیبانی نی وبلاگ ممنونتمتشویق

خیلی خوشحالم از با شما بودن و پیدا کردن دوستای مهربونی مثل شما...

محبتخیلی ماهینمحبت

 

بووبوسوس

 

 

بای بای

 

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (36)

سارا مامان متین
10 آذر 93 17:17
سلام عزیزم. به جمع دوستان متین جونم خوش اومدی.
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی ممنون
مامان نی نی کوچولو
10 آذر 93 19:04
ای خدا ببین بوفه اش را چه جوری خط خطی کرده.دست و پاهاشو ببین تو رو خداوای نگو خانمی من هم واقعا دیگه از جمع کردن اسباب بازی و توپ خسته شدم.حالا مونده باز هم من جمع کنم خودم میدونم خواهر جونوای متین جون چه پارک بازی قشنگی رفتی عزیزم خوش به حالتخخخخخخخخخخخخخخ چه جمله ی بامزه ای تو حموم گفته متین گلیبله دیگه پسرمون آقا شده دیجههههههههآفرین بر شما عروس گلی لوسحالا ببین چه منظم کیکو نصف کرده این مامانی زرنگآفرین بر شماعزیزم ان شاالله که تو امتحانات موفق باشی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
آره میبینی خواهرررررررررری چنقده ما طفلکی هستیم اخه بعله دیگه اقا شده و ابراز وجود میکنه خخخخخخ عروس ب من میگن بعله یاد بگیرین ممنون سلامت باشین...خیلی لطف کردین
مامان گلشيد
11 آذر 93 10:17
مبارك باشه نفسم ايشالا هزار ساله بشي
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشی مرسی عزیز دلم
خاله
11 آذر 93 14:46
مامانی 20 ماهه شدماااااااااااااااااااااااااا بدو بیاااااااا منتظرم....
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مبارکه... چشم حتما
نوشین
12 آذر 93 13:42
سلام مامان متین جون قربونت برم عزیزم ممنونم که بهم دلگرمی میدی انشاا.. نمونه این قند و تیروئید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ب روی ماهت نوشین جونی خواهش میکنم گلم..دلداری نبود فقط، دعام همینه...ایشالاهمیشه شاد و سلامت باش دوستم
نوشین
12 آذر 93 13:49
قربونه این پسریه وروجک که همش مامانشو سرگرم میکنهخدا نگهدارش باشه باید از الان دنبال یه عروس با کفش آهنی بگردی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خدانکنه خاله مهربون سرگرم میکنه اره؟؟؟؟نذار دعا کنم خدا بهت همچین سرگرمی ای بده ها... ایشالا سرگرمی ِ شما کمی مهربانتر و ملایم تر سرتو گرم کنه واس ما که پدرمونو داده دستمون سلامت باشی عزیزم خخخخخخخ..من؟ کفش اهنی؟ خخخخخخخ ... نه بااااو لب تر کنم کسی نه نمیگه باورکن..خخخخخخخخ مرسی از لطفت
مامان 3جوجه طلایی
12 آذر 93 14:40
سلام . هزار ماشاءالله چقدر این پسر و خوشکل و دوستداشتنی و باهوشه. ما که دختر نداریم ولی خوب مادرشوهری هستیم ها سه قلو داراش را به این سمت راهنمایی کنید چون از حلوا پختنتون معلومه با سلیقه هستین البته حتما گزینش بشن بعد ارسال بشن ما وقت گزینش نداریم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام گلم...سلامت باشی فداتشم نظر لطفته...ب آق مهندس شما ک نمیرسه باش پس اگه خوبی برات دختر میارم باورکن...حتما باید عروسات سه قلو باشن ینی؟....خب باشه فقط بخاطر ارسلان و اردلان و ارشیا دست ب کار میشم باش چشم مورد دیدیم حتما میفرستیم جیگرالبته از خوبیات هم میگم براشونا ممنون نظر لطفته عزیزم..ناقابله..فقط اینا ب تست نمیرسه چون متین عاشق حلواس و در ثانیه غیب میشن من فقط عکسشو نیگا میکنم...خخخخخخخ مرسی از وقتی ک گذاشتی عزیزم... کوچولوهاتو ببوس
مامان راحله
12 آذر 93 15:47
سلامممممممممم چطوری دوستمممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ بازم مثل همیشه پست های طولانی و پر بار و بامزه راستی چه خبره واسه خودت و پسرت هندونه قاچ میکنی و نوشابه باز میکنی؟؟؟؟؟؟؟/ یعنی انقدرررررررررر پسرت دختر کُشه ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! پس یه جفت کفش آهنی واسه خودت و گل پسرت بگیر که حالا حالا ها باهاش کار دارید ... نون و پنیر ارزونی تون دختر نمیدیم بهتون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااااااام ب روی ماه ندیده دوستم مرسی شماخوبی فداتشم نظرلطفته گلم خخخخخخخخ باهاس بازار گرمی کنیم دییه؟!؟!؟!وگرنه 4روز دیگه هرجا بریم پبیرونمون میکنن باورکن باشه چشم...شما دختر دارا هرچی بگید ما میگیم چشم خخخخخخخ...خیله خب باششششششششاخرش ک میدینبعد دارررررریم براتونبذار میخه جاش سفت شهخخخخخخخخ...خیلی مادرشوهر باحالی ام نه؟؟؟؟؟ مرسی از لطفت دوست خوبم...ممنون نگاهت
مامان رویا
12 آذر 93 16:29
چه خوش سلیقه هستین بانو ماشالله شیطنت های گل پسرتم که طبیعیه خدا حفظش کنه برات منم با متینم سر شیطنتاش درگیرم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
نظرلطفته خانومی ممنون سلامت باشی عزیزم ای خدا..پس همه متینا عین همن خدا همه بچه هارو ب راه راست هدایت کنههمچنین کمک کنه سالم و صالح بزرگ شن
عمه فروغ
13 آذر 93 0:24
سلام پرنیان جون خوبی؟ ای جونم هزار ماشاا.. به متین جون یعنی کلی بخاطر جملت که نوشتی ظریف هم این قدر توپ جمع نکرده خندیدم خیلی جمله باحال و به موقعی بود 1 ساله شدن وبلاگتون مبارک
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عمه جون مرسی شما خوبین؟ سلامت باشی گلم خوشحالم خنده رو ب لبت اوردم ولی خودم این ریختی ام باورکن چ میشه کرد ممنون سلامت باشی دوستم مممنون نگاه مهربونت
الهام
13 آذر 93 10:41
بازم تولدت مبارک متین جان و نقش کشی بر بوفه ات و لباس پوسیدن معرکه ات و حلواهای خوشمزه مادرت و توپ جمع کن شدن مادرت و یک سالگی وبلاگت
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی الهام جونی بعله...بخندین خخخخخخخمعرکه رو خوب اومدی خواهری فدات دوستم ..ناقابل بوداااا وای مرسی از حواس جمعت خیلی ممنون از محبتت
ترنم
15 آذر 93 9:03
کیک نصفه خیلی با حال بود خوشم اومد میدونی چیه یه بار تولد شوهری بود خونه بابام تولدشو گرفتیم مجبور شدیم یه کیک جدا برا مامان باباش بپزیم یه وقت ناراحت نشن
•♥مامان متین♥•
پاسخ
بعله هی میگم عروس خوبی ام شما باورنکنین خخخخخخ...الان یاد گرفتی!؟!
بابا و مامان
16 آذر 93 10:42
وای چه بلای سر خودت اوردی شیطون بلا
بابا و مامان
16 آذر 93 10:44
دستت درد نکنه مامان معلومه خیلی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدات عزیزم...ناقابله!
بابا و مامان
16 آذر 93 10:45
همیشه شادی باشه و سلامتی عزیزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی همچنین شما عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
16 آذر 93 12:35
سلامم پرنیان گلی اومدم فقط بگم از مدرسه م به یادتونممممم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ب روی ماهت ینی چی ینی الان مدرسه ای داری کامنت میذاری؟؟؟؟ ممنون عزیزم ولی عایا گوشی بردن ب مدرسه بی قانونی نیس؟؟ اونهم روشن باشه.... اونم اس نه کامنت بدی..اینترنت؟؟؟؟ حتمن دبیرتون درس هم میده الان!؟؟!؟! مرسی مریم گلی..بوس
مریم(پرنیاوبردیا)
16 آذر 93 12:41
تصمیم گرفتم به خاطر این همه مدت که نبودممممم واست جمله بزراممم تا با خوندنشون لبخند بیاد رو لب های خوشگلت با این حالی که تو فضا های مجازی دیگه لبخندو کم و بیش میارمم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
وااااااااای مرسی مهربونم راضی ب زحمت نبودیم؟!؟! خخخخخ..عزیزززززم! تو هم عین خودم بامزه ایا...بامزه ای من ک دست خودم نیست دست شماها هم نیست؟؟؟؟ خخخخ
مریم(پرنیاوبردیا)
16 آذر 93 12:42
درس که دارم میخونم همزمان دلم میخواد کلی کار دیگه انجام بدم ، اصلا انگیزم ده برابر میشه ؛ دلم میخواد هرکاری بکنم فقط درسه رو نخونم !
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ای گفتی... من فک میکردم فقط من اینجوری ام...خخخخخ
مریم(پرنیاوبردیا)
16 آذر 93 12:42
نمیخوام ریا بشه؛اما من با پراید آموزش رانندگی دیدم!
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خوش بحالت... حتما بعدش اومدی ناهار اُملت خوردی؟؟؟؟ خخخخ
مریم(پرنیاوبردیا)
16 آذر 93 12:43
دقت کردین ؟ کافیه تو یه رابطه ی عاشقانه باشی; اونوقته که از زمین و آسمون بهت پیشنهادای دوستی میشه ! اما حالا اگه تنها باشی به مارمولک پیشنهاد بدی رد می کنه !
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خدایی اینو دقت نکرده بودم... ایول
مریم(پرنیاوبردیا)
16 آذر 93 12:43
دقت کردین اگر ۵ دقیقه زود راه بیفتی نیم ساعت زود می رسی و اگر ۵ دقیقه دیر راه بیفتی نیم ساعت دیر می رسی ؟
مریم(پرنیاوبردیا)
16 آذر 93 12:45
تا حالا دقت کردین هربار یه چیزی رو یه جای مطمئن قایم میکنیم، یادمون میره اون جای مطمئن کجا بوده
•♥مامان متین♥•
پاسخ
اره والا من مموریمو قایم کردم ولی انگار گم کردم حالیم نی...خخخخخ
مریم(پرنیاوبردیا)
16 آذر 93 12:45
تا حالا دقت کردین وقتی مردم می خوان بپرسن ساعت چنده به مچ دستشون اشاره !! می کنن ولی وقتی می خوان بپرسن دستشوییی کجاست به پشتشون اشاره نمی کنن ؟!
مریم(پرنیاوبردیا)
16 آذر 93 12:46
تا حالا دقت کردین یه روزایی هست که یهو قصد می کنی اتاقتو مرتب کنی . . . همه ی وسایلتو که می ریزی بیرون تازه میفهمی چه غلطی کردی !!
مریم(پرنیاوبردیا)
16 آذر 93 12:46
تاحالا دقت کردین وقتی واسه یه چیزی یا کاری لحظه شماری میکنید چقدر زمان دیر میگذره
•♥مامان متین♥•
پاسخ
اره واقعا
مریم(پرنیاوبردیا)
16 آذر 93 12:47
همه این ها در مدرسه میباشد
•♥مامان متین♥•
پاسخ
دخمل گلم عایا کامنت دادن در مدرسه کار خوبیست!؟!؟!؟! مرسی از اینهمه محبتت عزیزم..ممنون
مهزاد مامان عرفان
17 آذر 93 15:27
سلام واااااااااااااااااااااااااااااااااي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نگو خواهر!!!!!!!!!!!!!! يعني بچه هاي ما هم اين شكلي ميشن؟ ولي الان خيلي بامزه هست حركاتشون. اما بزرگ بشن بنظرت چجوري ميشن؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی اره خواهررررر...خودتو اماده کن...خخخخخخ دیگه شیطونی ک جزیی از بچه س..خدا صبرشم میده
آوا
20 آذر 93 12:07
سلام مادdر گلم خوفی؟خوش میگذره ؟ جدیِ جدیِ جدی معذرت که انقد دیر فهمیدم تولد گل پسرتو اما الانم دیر نشده تولدتـــــــــــــــــــــــــــ مبارک متین جوووووون ایشالا 103 بشی پرنیانی من دیگه وب و کمپ و اونورا نمیرم ببخش که بی خبر رفتم امروزم یه سر اومدم نت گفتم یه سر به شما مادر و پسر هم بزنم عزیزم هر وقت تونستم میام میسرمتون فقط یه خواهش هر وقت رفتی حرم برام خیلی دعا کن که کنکور قبول شم تشکرتو دارم بای تا های
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام دخترگلم خوبی؟ مرسی عزیزم..تا اخر اذر تولدشه... خخخخخخ ممنون گلم..شمام ببخش من چن وقته نسریدم اونورا؟!؟! ممونم عزیزم ایشالا هرجا هستی موفق باشی عزیزم چشم منم دعا میکنم با اینکه خودم روسیاهی خودمو میدونم؟!؟!؟ مرسی از لطفت..ینی کمپو تعطیل کردین؟ اخه حیفه که... ایشالا ب خاسته دلت برسی مهربونم... بازم ممنون ک خبر دادی! مواظب خودت باش
مامان عاطی(مرجان)
22 آذر 93 0:57
سلام پرنیان جونم'خوبی؟خسته نباشی از درس خوندن و بچه داری و وب نویسی و عکسهای باحال وقتی میگی متین شرور یا میگی یوهااااهااااا هاااااخداییش مو به تنم سیخ میشه متین خودمو تصورم میکنم که میره تو کمدش یا بخواد در و دیوارو خط خطی کنه و ... راستی یه تفاهم دیگه بوفه کمد متین ها شبیه همه 'قرمزو با همین مدل'فقط واسه پسر من یکم جمع و جور و کوچولوتره! میگم وقتی متین اونجوری خودشو خط خطی میکنه عکس العملت چیه؟حق داری موهات بریزه من بودم الان مو نداشتم اصلا! عزیییییزم ولی خیلی پسرشیرین و جیگری داری'حس میکنم یه گوله ی نمکه'دلم میخواست صداشو میشنیدم حلواهات دلمو ضعف آورد'تو اینهمه سلیق و هنرو از کجاپیدا کردی هاااااان؟؟؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شماخوبین؟؟ فدات گلم سلامت باشین واقعا هم همینه باهاس حس واقعی منتقل شه دیگه عه چ جالب هیچی دیگه همین ک موهام میریزه خخخخخخخ نظرلطفته عزیزم...کاشکی مثه حس تو باشه فدات...ی حلوای سادس دیگه شما با نگاه مهربونت دیدی گلم ممنون از نظرلطفت
مامان هلیا
22 آذر 93 15:07
سلام دوس جونم، بابا دلمون حسابی واسه تون تنگ شده بود خواهری چیکار کردی که رفتی آخر لیست مطالب دوستان؟!؟!؟!!؟!؟!! اومدم حسابی دعوات کنم دیدم که ا وااااااااااا به روز کردی و من جا موندن کلی هم خجالت کشیدم به به خدا شانس بده آدم عروس به این گلی داشته باشه،حالا بگو ببینم قشنگ از وسط نصف کردی یا نه خواهری اینقدر از فضولباشی گل پسری مینویسی آخر سر باید دنبال دخترا بدوییا از ما گفتن بود آخه پسر به این گلی، خب میخواد نقاش بشه مشکلیه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبین شما؟ مرسی از محبتت گلم خخخخخخ..با خط کش تراز کردم باورکن بعله عروس خوبی ام دیگه دنبال عروس خوب هم می دوم هاااااا مرسی از کامنت پر مهرت... ممنون عزیزم...دخمل گلی رو ببوس
♥ مامانِ علی کوچولو ♥
22 آذر 93 22:43
سلام عزیزم خوبین؟ به به تولد گل پسر مبارک باشه البته با تاخیر... ممنونم که به وبلاگم اومده بودی و ببخش که دیر اومدم وبتون... راستی قلم ِ با مزه ای داری موفق باشی ان شالله....
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ممنون شماخوبی گلم؟ دست گلت دردنکنه ممنون سلامت باشی نظرلطفته فدای محبتت...ممنون گلم همچنین شماهم شاد و برقرارباشین
نرگس مامان کوروش
7 دی 93 15:40
عزیزم. مبارک باشه تولد گل پسرت. انشالله خدا حفظش کنه. خسته درسا و امتحانا نباشی عزیزم. خداییش با بچه درس خوندن خیلی سخته. ما هم خودمونو می کشونیم هر جور هست. باز خوبه متین نسبتا بزرگ شده. کوروش رو بگو که آخر شیطنتشه تو این سن و سال.خدا قوتت بده.
♥●•٠·˙مامان و بابای علی♥●•٠·˙
6 بهمن 93 16:21
سلام عزیزم واااااای ماشاالله چقدر شیطونه لینک شدین شمام لطططططططططططططففففاااااا منو لینک کنید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی تچکر چشم..در اسرع وقت