*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

بــــرای خـــــــــ(✿◠‿◠)ــــــــــودم

1393/6/1 22:30
1,261 بازدید
اشتراک گذاری
ســــــــــــــــــبوســــــــــــــــــلام
 
دوست گلـــــــیهای خودم...محبت
 
یک بار ماهم میخواهیم خودشیفته باشیمخندونک
 
چیه مگه خــــــــــــــــدلخورــــــــــــــــــــو؟!؟!؟!

 

 

اسمایلی با حجاب

 

 

 

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولدم مبارک تولدم مبارک
بادا بادا بادا تولدم مبارک

 

شادا شادا شادا تولدم مبارک


بادا بادا بادا تولدم مبارک


شادا شادا شادا تولدم مبارک


ای دوست تولدم مبارک


جانا تولدم مبارک


خانوم تولدم مبارک


آقا تولدم مبارک

جشنی نباشد زیباتر از این


زیبا شمع ازمن روشن، کیک از من شیرینخندونک


جشنی نباشد زیباتر از این


شمع از من روشن، کیک از من شیرین


ای دوست تولدم مبارک


جانا تولدم مبارک


خانوم تولدم  مبارک


آقا تولدم مبارک

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

عزیز من,گل من


تولدت مبارک


عزیز من,گل من
تولدت مبارک
عزیز من,گل من
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
قشنگ شدم,گل شدم
شدم مثل عروسک
عزیز من,گل من
تولدت مبارک

 

قشنگ شدی,گل شدی
شدی مثل عروسک
عزیز من,گل من
تولدت مبارک
رو سقف این اتاقه
یه عالمه ستاره
می خوان تولدت رو
جشن بگیرن دوباره


فشفشه های روشن


بادبادک های رنگی
تو دستامون می رقصن
رقص به این قشنگی


وقتشه که فوت کنی
شمع ها رو خاموش کنی


        

شادی و مهر رو کنی
غم رو فراموش کنی
نگاه نکن اینقدر
تو آینه خودت رو
بیا ببر عزیزم
کیک تولدت رو

فوت کن,فوت کن,فوت کن
شمعها رو خاموش کن

      خطا      

فوت کن,فوت کن,فوت کن


غم رو فراموش کن
نگاه نکن اینقدر
تو آینه خودت رو
بیا ببر عزیزم
کیک تولدت رو

http://www.patugh.ir/up/2013/02/cake_www.patugh.ir_.jpg


باز کن هدیه ها رو

http://211.ir/ali70.com/upload/img/1001/1732-04-1982778i91-3197.jpg

خندونک


http://www.taknaz.ir/upload/72/0.082144001352733278_taknaz_ir.jpg

بافاصله تک به تک

مدل سرویس طلا , سرویس طلا و جواهر

زیبا
ان شا الله زنده باشی
همیشه خنده باشی
تو آسمون آبی
مثل پرنده باشی
اینجا که هر نگاهی
دیده چقدر تو ماهی
اسفند دونه دونه
چشم نخوری الهی

خودم

اینجا 6 سالمه...خونمون کرمانه....آخـــــــــــــــــــــــــی یادش بخیررررر

 

پیرشدیم رف!!!!!!!!!!غمگین

خخخخـــــــــخندونکـــــــــــخخخخ

 

ازاونجایی که متین هم دنیا اومده.

 

,•’``’•,•’``’•,
’•,`’متین`,•’
`’•,,•’

پس

اُمین ماهگردعشقم متیـــــــن مبارک

 

جشن

 

عشقم

 

 

مرسی از شرکتتون...زیبا

خوشحالمون کردین...

پسندها (6)

نظرات (27)

مامان هلیا
1 شهریور 93 11:35
سلام خواهری ، تفلدت مبالک ایشاا... هزار سال زنده باشی و سایه ت روی سر محمد متین عزیز و همسری و مادر شوهری و خواهر شوهری و کلا فامیل شوهر چه کادو هایی ، خدا شانس بده
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مرسی دوستم سلامت باشی ممنون گلمفامیل شوهرو هستم خخخخخخخ
مامانی
1 شهریور 93 11:43
تولدت مبارک عزیزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
واااااااااای ممنانم خواهری
مامانِ بهار
1 شهریور 93 16:30
تولدت مبارکککککککککک عزیزمممممممممممم.... یه کمی دیگه برای خودت هندونه قاچ میکردی .. نوشابه باز میکردی کادوها رو ببین ان شالله 120 ساله بشی عزیزممممم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرســــــــــــــــــــــــــــیعزیزم خخخخخخخخخ غافلگیرم کردن باورکن ممنون گلم تچکر
عسل
1 شهریور 93 16:46
*      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★  ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★  تولدت مبارک __ (▒)(▒)______________(▒)(▒))) ___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒))) ____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒))) _____________(▒)(█)(▒))) ______________(▒)(▒))) _ _(▒)(▒)______________(▒)(▒))) ___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒))) ____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒))) _____________(▒)(█)(▒))) ______________(▒)(▒))) __ (▒)(▒)______________(▒)(▒))) ___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒))) ____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒))) _____________(▒)(█)(▒))) ______________(▒)(▒))) __ (▒)(▒)______________(▒)(▒))) ___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒))) ____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒))) _____________(▒)(█)(▒))) ______________(▒)(▒))) __ (▒)(▒)______________(▒)(▒))) ___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒))) ____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒))) _____________(▒)(█)(▒))) ______________(▒)(▒))) _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ __________✿✿ __________✿✿تولدت مبارک _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ __________✿✿ تولدت مبارک گلم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
واااااااااای میسیدوستم...
مامان ماني جون
1 شهریور 93 20:56
تولدت مبارك الهي هميشه سايه ات بالا سر پسر نازت باشه 33 ماهگي گل پسرت هم مبارك ممنون كه به ما سر زدين
•♥مامان متین♥•
پاسخ
میسی عزیزم ممنون سلامت باشید خوشحال میشم از دیدنتون
مریم(پرنیاوبردیا)
1 شهریور 93 22:54
سلاااممممممممممممممممممممم عشقمممممم تولدت مبارک..... دوستم چه قد هم واسه خودش شعر گفته فک نکنی یادم میرم تولدت هم بگشی وسط فایده نداره نمره تو باید بهم بگی تواد بسیار باشکوهی بود.... راستی تولد بابامم 2 شهرویره.... ولی داستان داره ایشالله وقتی آپیدم تعریف میکنم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ســـــــــــــــــــــــلام دوست جونی ممنون خانوم گل خخخخخخخخخ باش میگم...خجالتم میدی دیگه..11 از 14 زبانمدوتای دیگه دارم بعدا میگویم خوش اومدین..شکوه مهمونی به مهمونای خوبشه دیگه ا.. چ جالب!پس بابای خیلی خوبی داری قدرشو بدون منتظرممممم
مریم(پرنیاوبردیا)
1 شهریور 93 23:01
مجددا تولدت مبارک دوست،دوست داشتنی خودم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
واااااای خدا من ممنون عزیزدلم
مریم(پرنیاوبردیا)
1 شهریور 93 23:02
فوووووووت ..... فووووووووت .... فوووووووت ..... فووووووووت ... فوووووووت .... بیا شعما رو فوت کن !!! تولدت مبارک !!! امروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی دوست مهربونم خیلی گلی بخدا.. ایشالا جبران کنم عزیزدلم.. بازم مرسی از این همه محبتت
مریم(پرنیاوبردیا)
1 شهریور 93 23:03
روزی که، تو اومدی روی زمین یه فرشته کم شد از آسمونا مثل گل شکفتی بین آدما گل سر سبد بودی بین اونا تولدت مبارک عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
1 شهریور 93 23:04
خدای اطلسی ها با تو باشد پناه بی کسی ها با تو باشد تمام لحظه های خوب یک عمر به جز دلواپسی ها با تو باشد . تولدت مبارک
•♥مامان متین♥•
پاسخ
کلی خجالتم دادیا دوست جونی.. مرسی فداتشم
مادر جون آبتین وآروین
2 شهریور 93 1:51
ممنون که سر میزنین تولدتون هم مبارک باشه ایشالا که سلامت باشید و بتونید از هدیه ای که خداوند بهتون داده نگهداری کنید....شاد باشید.
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خوشحال میشم از دیدن وبتون و نی نی گوگولی مرسی سلامت باشین..محبت کردین از ارزوی خوبتون هم سپاسگزارم
بابا و مامان
2 شهریور 93 7:34
سلام عزیز دلم تولدتون هزاران هزار بار مبارک انشالاه همیشه سالم و سلامت باشید افرین مامان عجب تولد قشنگی برا خودتون گرفتید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام فداتشم ممنون خیلی مرسی..سلامت باشین بیشترازهزاران هزاران باردوستم ممنون..اصن خلاقم میبینی...هیچم خودشیفته نیستم نه؟ مرسی تچکر از محبتتون
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
2 شهریور 93 12:38
آخی مبارکا باشه من میدونستم ولی دوباره یادم رفت ایشالا که 100 ساله شی عکس بچگیتام خیلی خوشگل و بامزه بودذ ولی متین جان اصلا به خودت نرفته البته از روی عکس بچگیاااااا بازم خیلی خیلی مبارک راستی کادو چی گرفتی؟؟!!!!البته فضولی نباشه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ای شیطون از کجامیدونستی ممنون گلم سلامتا باشی خخخخخخولی اکثرا میگن ب من رفته که؟!؟!؟! ممنون دوست جونم بعدا میام میگم..فضولی چیه دوستم؟این حرفارونزن دیگه خب؟ ممنونم ازت دوست جونی مهربوووووووووووووووووووووووووووووووون
♥مرجان مامان آران و باران♥
2 شهریور 93 16:05
سلام عزیز دلم تولدت مبارککککککککککک ماهگرد گل پسرم مبارک ببخشید دیر سرزدمم بوسسسسسسسسسسسس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی ... ممنون دوست خوبم سلامت باشین خواهش..شماهروقت دوس داشتی بیا ممنون گلم..جوجوهاتونو بماچین
تاابددونفره
2 شهریور 93 17:10
سلااااااام عزيزمبه به مبارک مبارک تولدت مبارککلي شاد شدم و لذت بردم چه هديه هاي خوشگليآخي چه دختر کوشولوييفکر کنم متين شبيه شما باشهبازم تبريييييييک.هميشه شاد باشيد
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلااااااااااااام گلم ممنون سلامت باشین خوشحالم از شادیتون آره میبینی خانواده چ غافلگیرم کردن میسیزدی تو خال...متین کپی خودمه خیلی تچکرررررررررررررررر
افسانه مامان فاطمه
2 شهریور 93 17:19
سلام دوست جووووووووووووووووونی تولد ممارک ایشالله همیشه شاد باشی دوست خوبم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
علیک سلام خانوم گل ممنون سلامت باشی عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
2 شهریور 93 21:30
دوستم پس کامنت های من کو؟ نکنه نیمده براتون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
چرا گلم دارم دونه دونه می تاییدم و میجوابم.. مرسی گلم فقط امتحان دارم باید زود برم شاید چندتایی بی جواب بمونه شرمندم
مریم(پرنیاوبردیا)
2 شهریور 93 21:35
باشه خب اکشال نداره.... تحمل میکنیم درد دوری تون و
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدات مهربونم
♥همسریِ پرنیان♥بابای متین
3 شهریور 93 16:41
تولد تو " تولد من است! چون وقتی تو می آیی من زندگی میکنم... پس تولـــــــ♥ــــــــدمان مبارک..
•♥مامان متین♥•
پاسخ
واااااااااااااااااای....مرررررررررررررررررسی
مریم(پرنیاوبردیا)
3 شهریور 93 20:02
یه چیزی بگمممم نمیدونستم متولد 69 یی پس دوستم خیلی جوانی.................................. خوشبحال متین با این مامانی جوانش
•♥مامان متین♥•
پاسخ
واقعا؟ مرسی نظر لطفته..ولی 24 سالمه فک کن...6 سال دیگه 30 سالم میشه... 10 سال بعدش 40 ساله میشم ماماننننن
مریم(پرنیاوبردیا)
3 شهریور 93 20:03
21
•♥مامان متین♥•
پاسخ
یک هیچ ب نفع من من آپیدم... اومدی تلافی ..دیر رسیدی دوستم
مامان علی
3 شهریور 93 22:38
سلام. .اولا تولدتون مبارک .دوما بدجور واسه سالگرد ازدواج سورپرایز کردی شوشو رو...ماشالله متین جانم تو همه ی عکسها عالیه...بووووووووش
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ممنون دوست گلم آره دیگه ما اینیم نظرلطفته گلم میسی
مامانی علیرضا جون
5 شهریور 93 9:31
تولدت باتاخیر مبارک عزیزم ایشاللا 120 ساله شی
•● Mah ●•
31 شهریور 93 23:44
هوراااااااااا دست دست دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دوست جوننممممممممممممم تفلد تفلد تفلدت موبارکککککککککککککککککککککککککک خیلی کیف کردم خدااااییییی... چرا همون 2 شهریور خبرم نکردی... ؟ میبینی تو رو خدا. به جای خجالت، طلبکار هم شدم بسی بسی موبارک و شاد باش عرض میکنم...
•♥مامان متین♥•
پاسخ
وووواییییییییییی میسی دست گلت درد نکنه عزیزم ممنونم خوشحالم کردی عقشم فداتششششششششششششششششم...ی بوس ابدارررر(ایندفعه رژم صورتیه جیغغغه)
•● Mah ●•
31 شهریور 93 23:49
ا ی خدا چه کووشوولووووووووو چه خنده ی دلچسب و نازیییییییییییییی پس متین جونی به شما شبیه... عشقممممممممم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
وای خجالتم نده جیجرم چشای نازته که اینجوری میبینه همه همینو میگن فدات عسلمممممممممم
مامان الهام
3 مهر 93 19:16
سلام خانومی. خیلی باحالی. پس شهریوری هستید. پس بگو چرا با نوشته هاتون یه حسی داشتم انگار که خودم نوشتم خخخخخخخخخخخخخ خداییش شهریوریا همشون باحال و دوست داشتنی هستن/خخخخخخ این منم اینم همسری بعد از گفتن این جملات
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام جیگرم..باحالی ازخودته ممنون گلممممممممم