*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

آخرین پست 3 سالگی...

1393/8/28 12:25
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صــــــــــــــــــــــــــــــــــد سلام

ب روی ماه دوست جونیهای ماهتر از ماهم

خوبیــــــــــــــــــــــــــــن؟

چ خبرا؟

دلم واستون تنگ شده حسابی..شرمنده ولی گرفتار بودم نشد بیام!!!

عزیزم متینم

حالا در خلال پست میعرضم خدمت منورتون

خدارو شکر میکنم ب خاطر داشتن شما دوستای مهربون و با مرام..با اینکه چن وقته نرسیدن بهتون بسرم اما شما منو قراموش نکردین!محبتخجالت

پرحرفی نمیکنم ..

باشه حرفا رو میذارم لابلای عکسا میزنم تا دید نداشته باشه زیادخندونک

این روزهای متین ما..

روزی که رفتیم حرم..آخ آخ جاتون خالی چسبید.

متین گیر داده بود چرا نقاره نمیزنن؟؟؟؟

رفته از یکی از خادمها میپرسه چرا نقاره نمیزنن ....ایشونم گفتند:ایام عزادااری نقاره خونه تعطیله..تا قانع شد دیگه!!

از مغازه های اطراف حرم براش اسمارتیز خریدم بچم انقده مهربونه توش بیسکوییت گذاشته میگه اینا باشه برای فرزین و ستایش و نرگس و محمد امین..

الهی بگردمت مادرررر

لالا

چون هواسرد شده و دیگه نمیشه رفت پارک...متین گیر میده بریم شهر بازی..

مدیونین فک کنین من یادش میدم هااااااخندونک

متین مامان

عشقم متین

عزیز مادر..متین

متین عشق طبل ِ ما...

نفسم

عزیز مادر رو باشلوار پوشیدنش!!!!

خخخخخ

عقب جلوشو چپکی پوشیده!؟!؟!

یاد اون جوکه افتادم..خخخخخ

خو چیه بذارین خودم اول بخندم ...خخخخ

قه قهه

یارو شلوارشو ...خخخخخخخ

شلوارشو عقب جلو میپوشه ینی عقب شلوار جلوییه جلوش عقبه..خخخخ

بعد مامانش بهش میگه : الهی مامان قربونت بشه که وقتی داری میری انگار داری میای ..خخخخخخ

خو بخندین ضایعم نکنین دیگه...خخخخخخخ

قه قهه

آخی تولد داداشیم مبارک!!!!!

جشن

اینجا روز جمعس...و ما تصمیم ب دَدَر گرفتیم..جاتون خالی خوب بود...

هوا که تووووووووپ

جونم متین

متینم

قسمت خوب ماجرا....خوشمزه

تقلای پسر پدری....

عزیزای من!!!متنظر

نفسهای من

تقلای مادر پسری ...

عزیزای اونیم ما!!!!خندونکزیبا

متینم

به به ...جاتون خالییییییی

بچم کلی کیف کرد ...من که ..نه بابا ...برا  من خونه بهتر بود...دروغگوخندونک

زندگیم

و باز دوباره...شهربازی

اصن خنده مصنوعی رو داری؟

عاغا خندت نمیاد نخند خو...مجبوری مگه؟؟؟؟قهر

متین جووون

نفسم

متین مامان

بعله اینم از روزهای ما...حتما متوجه یه چیزی شدین ...بعله عکسا خیلی کم بود...نه این که نعکسیده باشما نه..با گوشی عکسیدم نشده فعلا انتقال بدم...

بعله الان فهمیدین چرا کم هم میام نت..الان میگم..

دو عدد موجود خبیث ب نامهای لاین و وایبر یقه ما راهم گرفتند و گرفتارمان کردندیخندونک

خخخخخخ..بعله اینجوریاس..عه فهمیدین گوشی مو هم عوض کردم؟

از کجا؟

آله دیگه آقامون دید گوشی قبلیم ک توسط متینمان پرتاب شده و کمی هنگیده بود دیگر کارایی نداشته و در صدد خرید بر آمده و مارا بسی خرسند نمودند...خندونکمحبت

مرسی سلامت باشین...

 

از لاین و وایبر چیزهای زیادی اموختیم که یکی اش را ب شما میگوییم:

طرز تهیه پیاز سیاه:

پیاز را اماده میکنیم و خرد میکنیم و داخل ماهیتابه مریزیم سپس ب ان روغن اضافه کرده ..شعله را روشن نموده و ماهیتابه را روی شعله می گذاریم و

 .

 

..

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

میریم سراغ وایبرخندونکزبان

البته من با این دستور سیب زمینی جزغاله هم درست کردم واقعا خوشمزس..

خخخخخخخخمحبت

*****

این گوشی قبلیمه که دیگه دست متینه انگری بردز بازی میکنه..خخخخ

و اینم جدیده ...زیباخندونک

 دیگه شرمنده کم کاریه منو ببخشید دوستانمحبت

 

خیلی دوستتون دارممحبت

 

ایشالا میام پیشتون تلافیخسته

 

 

فعلا بای

 

بای بای

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (19)

مامان راحله
28 آبان 93 12:49
سلام عزیزم خوبی ؟ ان شالله همیشه همین جوری شاد باشی گلم . گوشی جدید مبارکککککککککککک گوشی منم سونی اکسپریا وی(v) هست .. از شما چه مدلیه ؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومم تچکرررر شما خوبین؟ مرسی عزیزم..سلامت باشین من t2... چ تفاهمی
مامان زهرا
28 آبان 93 13:00
سلام پرنيان خانم گلو گلااااااااااااااااااااابببخش آبش زياد شد زيارت قبول عزيزم. هروقت رفتي زيارت يه سلامم از طرف من به آقا عرض كن بگو دو تا از نذرام برآورده شد ايشالا سومي هم حل شه تو اولين فرصت بعد اومدن ني ني (ايشالا ياسمين زهرا) ميرسيم خدمتش برا پابوس بگي خود آقا متوجه ميشه در جريانه باريكلا چه پسر دستو دل بازي اي ناقلا شايد عكساي خودت در حال بازي با دستگاهها بيشتر از متين بوده نتونستي بذاري ترسيدي لو بري كلك آااااااااخي تيپشو ببين آقاي مهندس به به چه پرو بالي دادين ببخشيد زدين به بدننووووووووش جونتون عزيزم مبااااااااااااااااااااااااااااااااركه پرنيان جون ايشالا خبراي خوب خوب بهت بدن ايشالا عكساي خوشگل از روزاي خوب زندگي تون بندازين. هميشه به خوشي عزيز دلم. متين جونو ببوس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سللللللللللللللللام ب روی ماهت عزیزم...عیب نداره اب روشناییه سلامت باشی دوست جونمبیادتون هستم ..چشم حتما میگم...پس جزییات لازم نی حتما عزیزم ایشالا ب همه حاجاتت برسی گلکم بعله ب مامانش رفتهخودشیفته ام خودتی...خخخخ خخخخخ...از کجا فهمیدی؟ خخخخ...اره جاتون خالی...ببخشینا اگه دلتون خواسته مرسی فداتشم..سلامت باشی... وای مرسی از محبتت گلم شماهم همینطوررررر
عمه فروغ
28 آبان 93 15:11
سلام چرنیان جون خوبی؟ اول از همه تولد 3 سالگی متین پیشاپیش مبارک دوما گوشی نو مبارک شلوارش رو ببین همیشه به گردش و شادی عزیزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عمه خانوووم خوبی؟ چرنیان؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخ ممن.ن سلامت باشی فداتشم وای میسی سلامت باشی ممنون خانومم...همچنین گلم
يك زن
28 آبان 93 19:16
سلام سلام ماشالا متین گلی چه قد کشیده تو این عکسای آخرش. خدایی وقتی نزدیک تولد بچه ها می شه خیلی حس عجیبی مامان ها دارن. انگار تولد خودشونه. مبارک باشه پیشاپیش. ایشالا به سلامتی زیر سایه پدرو مادرش باشه پسمل گل . به به جوجه کباب ها رو ... نوش جون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ب روی ماهت.. اره واقعا بچه ها بزرگ میشن و ماهم پیررررر... درست میگی یه حس باحالیه...دوس داری زمین و زمانو تو شادیت سهیم کنی سلامت باشی عزیزم... ممنون از لطفت... جاتون خالی تچکررررررررررررررررررررررررررررررررررر
يك زن
28 آبان 93 19:17
راستی گوشیت مبارک خعلی گوشی باحالیه . گوشی من که توسط همسرجان به دیار باقی پیوست واسه همین از ستیا دو هفته است عکس نگرفتم. مواظی گوشیت باش
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون سلامت باشی خانومی آخی...درد بی گوشی ای خیلی سخته...من که عین گربه ای که سبیلش قطع بشه میشم...شنیدی که گربه اگه سبیلش قطع شه نمیتونه راه بره تعادلشو از دست میده ایشالا بخری ب همین زودی خانومم خخخخ..اره واقعا با این متین که با گوشی پرتاب دیسک انجام میده واقعن باهاس مواظب باشم ممنون از محبتت
الهام مامان علیرضا
28 آبان 93 21:15
سلام پرنیان جون زیارت قبول لطفا هر وقت زائر حرمش میشید ما رو از دعای خیر فراموش نکنید عکس های متین جان واقعا زیباست گوشی جدیدتون هم مبارک جک هاتون هم بامزه بود
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام الهام گلی جون سلامت باشین..قبول حق همیشه بیادتونم مرسی باچشای زیباتون میبینی خانومی ممنون سلامت باشین خخخخخخخ...خوشحالم از اینکه خوشت اومده گلم
مامان
29 آبان 93 8:10
خدا نکشتتاز اول دارم به طراحی صورتت میخندم فدای رفیق هنرمند
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خخخخخخخخ رژ صورتی رو داشتی سلامت باشی دوست جون..خدانکنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
29 آبان 93 16:47
سلام دوست خوب و بامعرفتممممم ببخشید من دیر میام عزیز دلمممم ای جانم ماشالا به گل پسرییییی اقایی شده گوشی نو مبارککک خیلی خوشگله دوستتون داریم عزیزم میبوسمتوننننن
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مرجان جون..خوبین؟ خواهش عزیزم..همینقد که ب فکرم هستی خیلی هم عالیه اره دیگه پیر شدم من ممنون سلامت باشی دوستممرسی فدات گلم..جوجوهاتو ببوس عسیسم
مامان مینا
29 آبان 93 20:42
سلام خوبین؟ خبری از میرم جون پرنیا و بردیا نیست نگرانشم نمیدونین چرا دیگه نمیاد اینجاها
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مرسی فداتشم... خوبه..بچمون مدرسه اییه.. نگران نباش عسیسم...
مامان لیلا
30 آبان 93 1:35
وایییی!دوستم چرا صورت خودتو انقدر وحشتناک فوتوشاپ کردی؟ گوشی نومبارک،شماره بده در ارتباط باشیم باهم...
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خخخخخخخ...من همینقد وحشتناک هستم خو...رژ صورتیو داشتی سلامت باشی عزیز دلم باش ..شمارتو بده پَ
ترنم
1 آذر 93 11:15
مبارکه گوشی جدید . زیارت هم قبول قربون متین بشم با این شلوار پوشیدنش
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون سلامت باشین خدانکنه خاله ژونی
ترنم
1 آذر 93 11:16
راستی تولد متین گلی هم مبارک
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خاله ژون سلامت باشین
خاله
1 آذر 93 16:26
همیشه خوش باشید مارو یادت نره یه سری بهمون بزن....................
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشین چشم..بیادتون هست..گرفتارم فقط
تا ابددونفره
1 آذر 93 17:11
سلام عزیزمزیارت قبول تولد داداشی هم مبارک به به چه آتیشی و چه جوجه اینوش جون اوا دوستم چرا این شکلی کردین خودتونو افتخار دیدن ندادین چرا گوشی جدید مبارک باشهحالا می تونید اینستا رو نصب کنین دیگه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام گلمقبول حق..سلامت باشی وای تچکررررر جاتون خالی... خخخخخ..من همین ریختی هستم باورکن میترسیم افتخار دیدن بدیم ..همتون فراری شین سلامت باشی عزیز دلم..در دستور کار هس بخاطر شماهم که شده می نصبم..ولی باورت میشه انتن دهی سمت خونه ما خیلی داغونه..دیوونه شدم باور کن ممنون از لطفت گلم
تا ابددونفره
1 آذر 93 17:11
پیشاپیش تولد متین گلی مبارک
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فداییی داری سلامت باشی عشیشم
مامان زهرا
2 آذر 93 12:51
راستي تولد آقا متين مبارك باشه ايشالا 120 ساله شه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فداااااااااااااااااااات
مــــــامـــــانی
2 آذر 93 13:34
با سلام وبلاگ جالبی داريد ******************************************** عزیزم روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو به تو تبریک میگویم . . . ******************************************** مامان مهدیا
مامان 3جوجه طلایی
4 آذر 93 13:09
همیشه به شادی . انشاءالله همیشه به خرید. خوش باشین با متین گلی از طرف پسرا
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی سلامت باشین ممنون دوست جونم شمهم با پسمل گلیاتون شاد و سلامت باشین مرسی از لطفت
مامانی معین
9 آذر 93 10:12
زیارت قبول خانمی . خوش به حال شما که هر وقت دوست داشتی میری حرم . انقدر دلم تنگ امام رضاست . گوشی نو مبارک . دست همسری درد نکنه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانمی ممنون گلم..دعاگوی شماهم هستم ایشالا قسمتتون شه..گاهی ی سلام از روی خلوص از زیارت بعضیامون بهتره باورکن سلامت باشی عزیزم ممنون