*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

بوی عیدی...

1392/12/4 2:53
385 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم عیدداره میاد...

یادش بخیرقدیما..

ذوق لباس نو

عیدی

شیرینی خوردنا و شکلات خوردنای یواشکینیشخند

خیلی خوش بودیم....

ولی الان ماشالا همه چیز و همه جورامکانات واس بچه ها هست..که دیگه لباس عیدمعنی نداره..همیشه نو نوار و خوشتیپ میگردن خداروشکر ...

ایشالا که سال 93 واس همه سال خوبی باشه و دل همه خوش..الهی..

http://zibasaz.niniweblog.com/

میخوام حال و هوای عید رو بیشتر کنم

http://zibasaz.niniweblog.comAlarm clock iconhttp://zibasaz.niniweblog.com/Garlic Cloves iconmirror iconhttp://zibasaz.niniweblog.com/http://zibasaz.niniweblog.com

 

free coin animationhttp://icons.iconarchive.com/icons/artbees/paradise-fruits/128/Apple-icon.pnghttp://zibasaz.niniweblog.com

 

یه سربرید اینجا خیلی باحالهنیشخند

جدی میگم وبلاگ رو چک کنین پراز ایده س واس نوروز

ماچموفق باشینماچ

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

اسب های عزیز 69 ! امسال سال خودمونه...نیشخندزبان

قلب ایشالا سال پربرکتی باشه واس هممونقلب

 

http://media.giphy.com/media/ucaqqmnJ4imAw/giphy.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان کوثری
4 اسفند 92 5:53
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی از حضورتون.میام خدمتتون
افسانه مامان هیچکس!
4 اسفند 92 14:29
عزیزم مدتی بود میومدم میدیدم ازت خبری نیست الان که اومدم دیدم چه همه پست جدید گذاشتیرمز رو دو هفته دیگه یاداوری کن بهت میدم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ببین پس ازما یادت نره...هرچندوقت یه باربیا تند تند هم بیا عسیسم..چون ما کلا اینیم رو اصل غافلگیری کار می نوماییم
مامان آینده
4 اسفند 92 17:42
مامان مهربون من لیمکتو.ن کردم. مامان آینده
افسانه(مامان فاطمه)
4 اسفند 92 18:03
باهات شدیدا موافقم اگه عیدی هم بود واسه ما بود با همه کمبودا و سختیاش بهله دیگه سال سال ماست و باید منتظر برکات زیادی باشیم ایشالله آخه تو دوازده سالگیم که سال اسب بود خیلی سال پر باری بود ما اینیم دیگه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
بافتخار این توافقمون بعدشم به افتخارخودمون . اسب های نجیب باشخصیت ایشالا واس همه خوب باشه الهی
مائده
4 اسفند 92 19:43
عیدت پیشاپیش مبارک عزیزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی فداتشم عیدشماهم خیلی مبارک مهربونم
lمامان قند عسلا
4 اسفند 92 22:12
سلام عزیز دلم .خوشحال شدم به قند عسلا ی من سر زدید من هم شما رو لینک میکنم ماشالا به متین جون.هم باهوشه مه ناناز.ایشالا خدا حفظش کنه این گل های زیبا هم قابل شما رو نداره پرنیان جون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومم.خواهش میشود باعث افتخاره سلامت باشین ممنوندستتون هم بابت گلها درد نکنه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 اسفند 92 4:03
سال نوتون پيشاپيش مبارك انشالله سال خوبي داشته باشين
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سال نوی شماهم ب شادی و خوشی.ممنون خانومم
مامان معین
5 اسفند 92 8:18
انشااله که سال خوب و پربرکتی با سلامتی باشه . رو چشمام قول می دم مواظب چشم آبی باشم . 1 شیطونی شده اصلا 1 جابند نمیشه . خاله جونی متین جونم خیلی خیلی ناز پسره
•♥مامان متین♥•
پاسخ
همچنین شما عشیشم پسرداری همینه دیگه خدا هم ایشالا قدرتشو میده نظرلطفته
مریم
5 اسفند 92 14:33
سال 81 هم سال اسب بود...
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی ازحضورت مریمی لو دادیا..هشتادو یکی هستی آره...مهم اینه پس اسبی ب افتخار خودمون
مامان رادمهر
5 اسفند 92 20:08
سلام عزیزم با کمال میل لینکتون میکنم خیلی پسر خوشگل و با نمکی دارین من که کلی از دست کاراش خندیدم مخصوصاً به اون ژستش وقتی میکروفنش دستش میگیره انشالله خدا حفظش کنه راستی سال نو هم پیشاپیش مبارک - راستش همه به من میگن برای بچه دار شدن زود اقدام کردی حالا میبینم که شما که از من دو سال کوچیکترین زرنگ تر بودین
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومم..باعث افتخاره من لینکیدمچشاتون خوشگله عشیشم منم میخندم سلامت باشینسال نو شماهم گل و بلبل ایشالله خدا حفظ کنه نی نی های گل گلاب رو ...هیچم زود نیس لذت مادرشدن با هیچ چیزدیگه تو دنیا قابل قیاس نیس...من تازه تو فکر یه خواهر واس متینم
مریم
5 اسفند 92 21:51
سلاااام عزیزم............. به خاطرتاخییرم نو ببخشید..... عزیزم لب تاب م خرابه و الانم با لب تاب برادرم اومدم...... لب تاب م که درست شد میام و حسابی به پست هایه زیباتون نظر میدم...... پیشاپش سال نو هم مبارک...... متین جون و ازطرف من ببوسید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلاااام مریم جونی عیب نداره فداتشم سرت سلامت...لب تاپ درست میشه.. سال خوبی داشته باشین شماهم درکنار نی نی جیگرا منتظرت هستم.مهربون
مامان تارا
6 اسفند 92 7:40
سلام به به عجب حال و هوایی آره خواهر راست میگی اینروزا دیگه عیدها برامون استرس آور شده یادش بخیر عیدهای زمان خودمون سال تولد منم سال اسبه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام... آره خوش میگذشت هاوواز ته دل. بی ریا.... به افتخار اسب ها بزن دست قشنگرو
مامان تارا
6 اسفند 92 7:43
رفتم سفره تو دیدم خیلی خوشگل بود حالا شما که دست به هفت سین تون خوبه بگو ببینم امسال چطوری سفره هفت سین با تم اسب تزئین کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من میگم یه اسب بیاریم ببندیم سفره رو زینش بندازیم چطوره؟ البته از اون اسب آرومها باشه و یهویی لگد نزنه دم عیدی مرحوممون کنه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خوشگلی از چشات بوده خانومم باورمیکنی امسال هنوز فرصت نکردم خلاقیت به خرج بدم.. منم کپسول خلاقیت!!همچین آدمی ام من ولی نظر خوبیه...سفیدباشه یا سیاه؟؟؟
مامان پرنيان
6 اسفند 92 9:10
عزيزم عيد تو هم مبارك قربونت با اين همه ذوق
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی دوستمایشالا سال خوبی داشته باشین عزیزای من
مامان محمدرهام جون
7 اسفند 92 10:58
سلام عزیزم ای جانم هنرنمایی های پسری رو بببین قربونت که مثله فرشته ها خوابیدی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومم خدانکنه خاله ژونم
سپیده مامان دینا کپلی
9 اسفند 92 13:47
سلام عزیزم مرسی که پیش ما اومدی ی دنیا بوووووس س س برای متین جووووووووون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام فداتشم ....خواهش میکنم..ممنون خاله مهربون
سپیده مامان دینا کپلی
9 اسفند 92 13:48
خصوصی خواهر جونم
خاله
10 اسفند 92 21:26
وب دختری با کلی عکس به روز شد منتظرمااااااااااااااااااااااااااااا زودی بیاا
•♥مامان متین♥•
پاسخ
بسلامتی اااااااااااااوووووووووووممممممممممممممممممممممممددددددددددددددددممممممممممممم
مامانی باران
11 اسفند 92 1:27
سلام مامان مهربون آقا متین... یکی دوباری زحمت کشیدین و به منزل مجازی ما تشریف آوردین راستش وقت نمیکردم سر بزنم الان قاچاقی اومدم و دیدم به به چه مامان با ذوقی ... پیشاپیش عیدتون مبارک باشه ...
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی خواهش میکنم زحمت واس چی از دیدن نی نی گل لذت میبره آدم خیلی خوش اومدین ممنون که اومدین... سال نوی شماهم پرازخوشی و برکت و شادکامی