*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

مادرانه ای برای پسرم...

1392/12/4 3:41
535 بازدید
اشتراک گذاری

 

 پسراست دیگر....

بلندپرواز و رویایی....

گاهی از سنگ سخت تر، گاهی از گل نازک تر....

به دست می آورد و از دست میدهد...

می خندد بلند و اشک می ریزد بی صدا....

 اما پسر بودن لذت دارد!!

پسر که باشی افق آینده ات تکیه گاه بودن است

همیشه در سر می پرورانی که باید پناه یکی باشی

کودکی کن پسرم...لذت ببر از بازیهاو شیطنت روزهایت...چون روزی می آیدکه مرد میشوی...

تکیه گاه...پناه.....باید روی دوشت خیلی چیز هارا حمل کنی...

باید سخت بنظر آیی و همواره صدای شکستنت را فقط و فقط خودت بشنوی

پسر بودن لذت دارد، لذتی تلخ که گویای مردانگی ات باشد

عاشقتم مرد کوچک من....ماچ

پسرکه داشته باشینباید تعجب کنی از عشق پسرت به پیچ گوشتی....

شکستن و یا باز کردن پیچ و مهره اسباب بازیا واست عادی میشه...میشه راهی برای کشف دنیای کوچیک و قشنگ پسرت...

پاره کن..بکن...بشکن...بریز...
ولی بزرگ شو و بشناس...
نگران هیچ چیزنباش پسرم...کسی بنام مادر پشت توست حتی اگر دنیا در مقابلت باشد...

هر وقت خواستی بدونی چند تا دوستت دارم

انگشت بذار رو نبضت

اون موقع می بینی دوست داشتنم تمومی نداره

 

 

عاشق بودن تو جمع مردونه س متین...با بابایی رفته بیرون پسرم...خسته و هلاک

خستگی از یه روز مردونه...گردش بابابایی...


Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

(*(دخالت تو تایپ مامان و نتیجه:)

 ( رللصصضصیبدئوو....     بعتتعععععععععععععععلذئ)

میذارم یادگاری بمونه*)

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

خداقوت..مرد آینده.....
سیاهی دستشو ببین....
دوستت دارم
NITAM

http://zibasaz.niniweblog.com/

totalgifs.com floties gif gif 19.gif
ماهگیت مبارک
متین نازم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان خانمی
4 اسفند 92 11:55
ما هم به متین جون میگیم که بیست و هفت هفتگیت مبارک پسر شیطون راستی سال نو شما هم پیشاپیش مبارک.
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خانومم سلامت باشین ولی 27 ماهگیه
افسانه(مامان فاطمه)
4 اسفند 92 18:08
نمیدونم چرا این پست رو که خوندم یه لحظه رفتم به آینده و دلم واسه الان بچم تنگ شد و اشک جشمامو خیس کرد رفتم به روزایی که یکی میاد و فاطمه رو مال خود میکنه و من میمونم و یه دنیا ای کاش... ایشالله عاقبت همه بچه ها به خیر باشه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
نبینم اشکتو اسب کوشولوی من ایشالا به خوبی و خوشی بزرگ شن سالم و صالح...برن سرخونه زندگیشون... دنیاس دیگه..مگه ما موندیم که اینا بمونن ایشالا
مامان گلشيد
5 اسفند 92 13:47
عزيزم قربون اون شيطنتات برم به قول مامانت اشكال نداره همش تجربه است . خدا پشت و پناهت باشه گلم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خدانکنه خاله ژونیسلامت باشین الهیگل دخمل رو ببوس
مامان تارا
6 اسفند 92 7:50
خواهر میبینم که اینجا زلزله اومده و همه چی درب و داغون شده ! البته خوبه که بچه کنجکاو باشه اگه این اسباب بازیها رو فقط میشکنه و پرت میکنه یه طرف که هیچ... ولی اگه آگاهانه قطعاتش رو از هم جدا میکنه و به طرز روی هم سوار شدنشون دقت میکنه یا سعی میکنه که دوباره جاشون بندازه میتونه یه بچه خلاق بشه و بعدها خودش یه چیزهایی رو اختراع کنه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
آره خواهری میبینی تروخداتازه غیرقابل پخش هم داشتم یه کارایی میکنه...خودمون هم شک کردیم شاید بچمون نخبه ای نابغه ای انیشتینی چیزی از آب دربیاد(اعتماد به سقف)
مامان تارا
6 اسفند 92 7:50
چه متن زیبایی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
نظرلطفتهممنون
ترنم
7 اسفند 92 8:42
دست متین درد نکنه از الان خلاقیتش گل میکنه عیدش هم پیشاپیش مبارک 27 ماهگیت هم مبارک میتن جووووووووووووووووون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون عید شماهم مبارکتشکرعشیشم
خاله
7 اسفند 92 16:48
خدا حفظش کنه 27 ماهگیش مبارک..........................
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدات ممنون
سمیرا
7 اسفند 92 17:55
بیست و هفت ماهگیت مبارک باشه متین جون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییییی
مریم
9 اسفند 92 15:42
چه جمله های زیبایی..... ایول به متین جون که با بابایی حسابی گردش کرده.... به به چه دستایه تمیزی نوشته ی متین جونم خلی باحاله.....خیلی خوبه که یادگاری نگه ش داشتن.... منم آپم...... منتظر نگاه زیباتون هستم.....
•♥مامان متین♥•
پاسخ
نظرلطفته مریمی ممنون که به قولت عمل کردی و پسشمون اومدی.. حتما میام عشیشم
دوست خاله ی متین-مهسا-
10 اسفند 92 21:14
اخی چه مامان با حوصله ای.واقعا بچه اینطوری رشد میکنه.حالا بعضی مادرا هستن تا بچه هه یه کوچولو خراب کاری میکنه همچین میزنش که هیچوقت یادش نره...!
•♥مامان متین♥•
پاسخ
واقعا من خیلی باحوصله ام ولی جدا باید به بچه ها بها داد تا بتونن احساسات خودشون رو بروز و استعدادشون رو کشف کنن(خانم دکتر هستم از دانشگاه کالیفرنیا دکترا دارم) واقعا واقعا ممنون که بهم سرمیزنی فداتشم..به همه سلام برسون
افسانه مامان هیچکس!
13 اسفند 92 9:48
با تاخیر 27 ماهگیش مبارک باشه عزیزم من عاشق پسر بچه های شیطونم.دوس دارم اگه نی نیم پسر بود از در و دیوار خونه بره بالا و همش شیطونی کنه! خصوصی برات رمزو گذاشتم!شرمنده دیر شد عزیزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشی عشیشم خدا یکی شو نصیبت کنه الهیییییییی؟!؟! ببینم اونوخت چی میگی این شکلی میشی یا نه مرسی بابت رمز...دشمنت شرمنده خانومی