*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

ʘ ‿ ʘعموی متین ʘ ‿ ʘ

1392/12/2 16:37
391 بازدید
اشتراک گذاری

ZIBASAZ

 

متین و عموپورنگ...

یعنی واقعا خدا عمو پورنگ رو نیگه داره که اگه نباشه من از دست متین کلافه میشدم...

بوسه پرازاحساس....

ابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط

عموپورنگ.عشق متین

تازه ادای کارهای عمو پورنگ و شخصیت های برنامه رو در میاره...از پهلوون پنبه بگیر تا بقیه...

مثلا خنده  آقای تو دماغ (اقای خوش صدا)....

ابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط

ابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط

وحالا تقلیدمتین:

خنده متین

ابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط

واس همین میگم عموی متینه....نیشخند

**تو یکی از سایتها خوندم داریوش فرضیایی(عموپورنگ) حسشو به مادرش نوشته بود...خوشم اومد منم براتون نوشتم:

بنام خدا :

وقتی تکیه گاهه محکمی مثل مادر هست، وقتی داروی شفابخشی همچون دعای مادر هست وقتی ثروتی بی پایان مثل مادر هست، وقتی گرمای خونه ات وجود مادر هست، وقتی بالش زیر سرت زانوی مادر هست، وقتی چراغ خونه ات مادرت هست دیگه چه غمته!! … ! دنیا.. آهای دنیا با تو ام.. حواست باشه دنیای من مادرمه نه تو..!! بیخودی دلت رو خوش نکن…

 

 

شیطون کوچولو

الهی من قربون اون چشای شیطونت برم

ماچ

6.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان بردیا جون
2 اسفند 92 16:37
جووووووووووووووووووووووونم قربونت برم عزیزم.....
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خدانکنه خاله ژونی
ساناز
2 اسفند 92 17:39
چه بامزه بود متين و عمو پورنگ منتها محمد متين من علاقه اصلا به تلوزيون نداره دوست خوبم عكست عالي بود و هنرمندانه عزيزم همين يكي بود ..بزارمش
•♥مامان متین♥•
پاسخ
متین من خیلی وابسته شده ...آخه تلویزیون هم حدی داره..خوبه که عادت نداره... پس چیکامیکنه درطول روز نظرلطفته مرسی..پس حالا که نظرتون مثبته..پیدامیکنم میذارم براتون...مرسیباش عکس تکی از سفره مو بدم فک کنم اینجوری بهتره
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 اسفند 92 10:23
فدای نازی پسر
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خدانکنه خاله ژون
مامان کیاراد.آرزو
3 اسفند 92 10:43
واقعاخیلی بچه هاروسرگرم میکنهمتن زیبایی بود
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ماروهم سرگرم میکنه خداخیرش بده
مامان خانمی
3 اسفند 92 12:07
والا من عمو پورنگ و دوست دارم و برنامه هاشو نگاه میکنم چه برسه به متین جون خدا نگهداره شیطونک شما رو
•♥مامان متین♥•
پاسخ
دقیقا منم سلامت باشی خانومی
مامان شاهزاده محمدايليا
3 اسفند 92 12:17
زن باس تو یه روز برفی زنگ بزنه به آقاشون بگه امروز زود بیا بریم برف بازی آقاشونم باس بگه چون میدونستم برف بازی دوس داری مرخصی گرفتم بپرجلو در اووووووووووومدم.
•♥مامان متین♥•
پاسخ
دم شوما گرم آبجی
افسانه(مامان فاطمه)
3 اسفند 92 15:55
الحق که خوب اداشو در میاره آفرین به این گلپسر زرنگ
نوشین
3 اسفند 92 17:30
از طرف من پسره نازتو ببوس خیلی شیرینه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
نظرلطفته خانومی
مینا مامان آرمانی
3 اسفند 92 20:36
عزیییییییییزم
ساناز
4 اسفند 92 1:36
سلام . فكر كردم مياي وبم ميگي چي كار كنم عكستونو الان تازه ديدم . من عكس قشنگتو نو گذاشتم و اينم آدرسش http://mohammadmatin92.niniweblog.com/post1115.php منتظر هنرهاي بعديتون هستم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
اومدم ولی محو مطالب جدید شدم..کلا یادم رفت دلیل اومدنم چی بود واقعاخجالتم دادی مرسی دوستم بازم برات میارم..قوت قلب گرفتم
ساناز
4 اسفند 92 1:38
راستي يادم رفت بگم متين من به هيچي علاقه نداره نه تلوزيون نه اسباب بازي از صبح تا شب فقط شيطنت و كمد و آشپزخانه و .. خلاصه اشكم در اومده
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ولی من فک میکنم اینطوری بچه سالم تره...سخته ولی اسیب نمیبینه من خیلی نگران متینم..آخه تلویزیون زیاد اختلال یادگیری و درنهایت افسردگی میاره
طراح نو
4 اسفند 92 1:47
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
مریم
9 اسفند 92 15:44
متین جون جرا خاله اینجوری بوس میکنی؟؟؟؟ LCD تلویزیون ترکید..... آفرین به عمو پورنگ با این جمله ی زیباش..... افرین به شما که اینقد با حوصله یین.....
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خب خاله ژون عمورو دوشش دالم آفرین واقعا ممنون واقعا