*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

گردش متین گونه...

1392/11/29 17:36
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان دل.حالتون خوبه؟

زمستون با همه قشنگی که داره ولی همین خونه نشینیش عذابه واقعا...هم واس ما..هم واس نی نی ها..

واس همین باید پناه برد به پارکهای سرپوشیده و خونه دایی و خاله و استفاده از یه هوای افتابی یهویی..خیال باطل

اینم یه چندتا عکس از گلپسرنازم که غیبتش طولانی شدهنیشخند

 

متین در پارک

متین نفس بسکتبالیست میشود....قهقهه

بسکت متین جون

واقعا یکی دوتا انداخت تو تورنیشخند....یه چندبار هم از پایین به بالا چپکیقهقهه

 

بسکتبالیست

 

سالن بازی یه جاهم واس نقاشی کشیدن بچه ها داشت و از اونجایی که اعتماد به نفس در متین بیداد میکنه...رفته قاطی بچه های 5.6 ساله بقول خودش نشیت میکشهنیشخند

الهی من دورت بگردم ماااادددددرررررقلب

نقاشی

پرش جانانه...

توپ

تاب باسی...نیشخند

تاب باسی

اینم یه روز افتابی یهویی...

کباب خوردنشو ببین....ابرو

 

جاتون سبز....قلب

 

واینم خواب راحت گل پسر بعداز کلی شیطنت....خواب

 

خواب راحت

خوابیدنشم ژست ناکه.....نیشخند

دوستت دارم عشقم....ماچ

 

 

خوش باشین

قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

افسانه(مامان فاطمه)
9 بهمن 92 11:25
وای چه پسر نازی آی گفتی! باز خوبه شما متین جونو میتونید ببرید پارگ سرپوشیده من که دخترمو اونجاهام نمیتونم ببرم کی میشه زمستونم به خوبی و خوشی تموم بشه آخه این اولین زمستونیه که اینجور خونه نشین شدم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
آره خب فاطمه جونی خیلی گوگولیه هنوز زوده...ولی خب خونه نشینی اعصاب خرد کنه دیگهمخصوصا که یه برف درست درمون هم تو این زمستون نیومده یکم دلمون واشه...والا
مریم
9 بهمن 92 19:08
بابت تاخیرم منو ببخشید................ همیشه به شادی و گردش دوستم....
•♥مامان متین♥•
پاسخ
قربونت. این حرفا چیه...شمابیا پیش مابیا..هروقت عشقت کشید عشیشم...فقط بیا
مامان بهار،مهرنگار
9 بهمن 92 21:00
ژست آخر خیلی قشنگه.راست می گی عزیزم مردیم از خونه نشینی.ووووای خوشبحال متینی من
نوشین
10 بهمن 92 23:58
چقدر این پسر نازه یه اسپند براش دود کن جیگره خدا نگهدارش باشه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
نظرلطفته خاله مهربون
مامان هانا
12 بهمن 92 1:11
ماشاالله دخمل نازی داری به ماهم سربزنید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
الان میام عشیشم ولی نی نی ها واس من نیستنا دوست جونمو منم یه دونه پسردارم
مامان گلشيد
12 بهمن 92 8:24
اي جونم چه نقاشي هم ميكشه خوبي زمستون به خونه نشينيشه من كه خيلي دوست دارم از تابستون و گرماش بيزارم البته تو يزد كه اينطوريه يه جهنمه واقعيه زمستوناشم كه بدون بارندگي استخون سوزه اما باحاله (حداقلش اينه كه سوسك نداره )
•♥مامان متین♥•
پاسخ
اره دیگه کلا همه جا ابراز وجودمیکنه نیم وجبی خونه نشینی خوبه ولی بهتراینه که تهنا نباشیمهمسری اکثرا نیست و من ومتین تهناییم اره جونم تابستون هم گرماش بدهچیکارمیشه کرد زندگی بیمکث جریان داره ایشالا هم گرمای تابستون و هم سرمای زمستون پراز خوشی و دلگرمی باشه واسه همتون چه جای قشنگ و دوست داشتنی زندگی میکنین خانومی..دیگه هر گلی خار هم داره.. بایدتحمل کرددوستون دارم