*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

متین در سالی که گذشت...

1392/12/25 17:25
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوب و مهربونم امیدوارم حال همتون خوب باشه و خسته خونه تکونی و خرید نباشین..البته خودمونیما خرید که خستگی نداره بیشتر کیف دارهنیشخند

درکل خدا قوت و ایشالا انرژی زیاددی داشته باشین واس شروع سال جدید...

سال 92 هم داره نفسای آخرش رو میکشه و تموم میشه بهمین سادگی و بهمین سرعت..

انگارهمین دیروز بود منتظر تحویل سال 92 بودیم...

خیلی روزای جالبیه این روزای اخرسال ... همه در تکاپو همه در حال فعالیت...همه چی رونق گرفته از کاسبی و خرید بگیر تا بقیه چیزا همه این روزای شلوغ پلوغ که به اوج رسیدن با ترکیدن توپ سال تحویل فروکش میکنه و یکدفعه همه اروم میگیرن و خیلی جالبه...

همه خونه ها برق میزنه همه نو نوارن و گروه گروه میرن عید دیدنی..

 

...بازار رفت و امد و عید دیدنی ها داغ میشه و این همون صله رحمه ... خداروشکر ..خداروشکر واقعا که همچین فرهنگ ناب و دین باحالی داریم دلتون خوش جیبتون پر پول و تنتون سالم....

حالا یه چیز جالب:.

نـحـوه ی روبوسیِ عیــد

اولی:به به به ســـلام سال نو مبارکــــــــــــــ
دومی:ســـــلام ســالِ > مـــاچ <
نُــوِ > مـــاچ <
شماهم > مــــــاچ <
مبارکــــــــــ

 

ینی دقیقا همینجوریه....... خنده

 

خب این پست واسه متینه ...اما یه چیزی که هس اینه که من اکثر عکسهای امسالو یعنی 6ماهه اول سال رو گمیدم و خیلی ناراحتمگریهاین یعنی یه حلقه گمشده....

البته قراره ریکاوری بشه و پیدابشن ولی میفته واس سال دیگه پس این پست ناقص رو  با احترام فعلا تقدیم میکنم نیشخند

اول سال عید دیدنیه و خونه اقوام و البته سبزوار خونه خاله بابایی

دو سه تا عروسی داشتیم بسلامتی ...که الحمدالله ب خوشی تموم شد و ایشالا خوشبخت شن

تولد باران نوه عمه من که از همش فیلم و عکس داشتم...گریهگمیدم...

بازی کردنات دعواهات شیطونیات همه و همه رو واست نوشتم و تو دفترته نفس منقلب

نقطه عطف امسال اثاث کشیمون بود که مفصل تو وب دارم همه رو

 

 و نکته جدید تو سالی گذشت افتتاح وبلاگمون بود که داره 5 ماهه میشه ....

و پیداکردن دوستای خوبی که همه خوبیهارو واسشون ارزو میکنم ...

متین برج سازو ببینیننیشخند

 دوستتون دارمماچ

 

 

این پست در حال تکمیل شدن است....

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانه بهار
25 اسفند 92 17:30
پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم دوستم. امیدوارم سالی همراه با شادی و سلامتی داشته باشید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون عزیزم منم براتون بهترینهارو ارزو میکنم شادباشین
مامان بردیا شیطون
25 اسفند 92 22:00
فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات برج سازی واسه خودت ها........ فدات بشم که چه اقایی شدی واسه خودت من که عاشقتم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خاله مهلبونم
مامان بردیا شیطون
25 اسفند 92 22:00
یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سال خوبی داشته باشی دوست جون
مامان بهار،مهرنگار
26 اسفند 92 2:08
ووووی از اسباب کشی نگو که.مول مولم میشه در عرض یک ماه دوبار یکی خودم یکی مامان پیشاپیش تبریک می گم سال نو رو
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خسته نباشیایشالا بسلامتی و خوشی باشه کارها منم تبریک میگم و ممنون از لطفت...ایشالا خوب و خوش باشین همیشه بهارجون
مامان خانمی
26 اسفند 92 11:46
کی عید بشه اون لباس خوشگلاتو که خریدی بپوشی مامان ازت عکس بگیره بزاره تو وب تا ما ببینیم خوشگل من
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سال خوبی داشته باشین الهی منم دل تو دلم نیس
مریم
27 اسفند 92 12:27
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشی سال نو مبارک