*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

احوال متین!!!در هفته ای که گذشت...

1392/12/15 23:34
536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای نی نی وبلاگی خودم...

الهی که حال و احوال همتون بر مدار شادی و دل خوش باشه...

این یه هفته ای که نبودیم دلم واستون خیلی تنگیده بود..

آخه مهمون داشتیم...خواهر شو شو جان از تهران تشریف آورده بودن..دررکاب ایشون بودیم...ابرو

ولی خدایی خیلی باحال بود و خوش گذست آخه ما جاریا و خواور شوورا عین خواهریمدروغگو

راس میگم باورکنیننیشخندنه جدی عین خواهریم

کلی ددر رفتیم و زنونه این ور و اونوربودیم...

از بازار و مراکز خرید بگیر تا خونه اقوام ..تازه دهات هم رفتیم ...برنامه موجهای ابی هم داشتیم که فرصت نشد

بس که برنامه فشرده بود...نیشخند

فرزین پسرعمه ی متینه و 5ماه ازش بزرگتره خیلی بانمکه..هنوز کامل حرف نمیزنه برعکس متین که تیکه هم میندازه دیگه....

کلی از دست حرف زدنش میخندیدیم میخواس بگه ...نداره: میگفت دار نه...بریم:بر...نریم:بر نه

من جیش ندارم:من جیش دار نه قهقهه

عکس های دهات:متین.فرزین.پویا (نوه عموی بابایی)

متین خیلی میترسید..تی تیش مامانی

متین الاغ سوار

ولی از دیدن ببعی و جک و جونورا حسابی کیفور شدن...از 100 تا پارک و شهربازی بهتر...

فرزین . پویا . متین . آیدا...

زیادنتونستم عکاسی کنم ... دستم بند بود

چندتا عکس از متین نازم...

انگارمجبوره..باکلاه و پالتو بستنی میخورهتعجب

راستی جوجوی پسر رو ببینین...ازشم میترسه ها..

فرزین که روز اول طفلک و شست و کشتشناراحت

الهی قربون جوجوم بشم من...

جو جو ی متین

 

دوستتون دارم زیاد...الهی که خوشتون بیاد

 

 

 

 

 

بعدا نوشت:

دوستان از جوجه فرغون سوار اظهار شگفتی کرده بودند ماهم برآن شدیم عکس جدید بندازیم از جوجه شگفتی ساز...نیشخند

واینک این شما و اییییین جوجه موتورسوارررررررررررررررقهقهه

 

 

 

 

 

ابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان خانمی
11 اسفند 92 22:39
منم دلم بستنی میخاااااااااد
•♥مامان متین♥•
پاسخ
هوا سده سما میخولیااااااا
ترنم
12 اسفند 92 12:44
نمیدونم مرغ و خروس و به به یی چی دارن بچه ها اینقدر براشون ذوغ میکنن واقعا هم از صد تا شهر بازی براشون لذت بخش تره آخی نازی نازی فکر کنم اولین جوجه ای که سوار فرغون میشه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
آره واقعا...متین بینهایت دوس داره و بینهایت هم میترسه.. آره دیگه...بخاطر این حرفت یه بعدا نوشت میذارم ببینی جوجه ما اولین هس تو همه چی
افسانه(مامان فاطمه)
12 اسفند 92 16:21
ای ول به قافیه متن آخر دلمون حسابی واستون تنگ شده بود هااااااااااااااااااا منم با خواهر شوهرم مثل خواهریم ایشالله همیشه خوش باشید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
به کسی نگیا...سرقتی بود فداتون هاااااااااااا آفرین ایشالا شادبمونین .. وقتی توقعات کم باشه..و حرف راحت زده بشه و سو تفاهم پیش نیاد همه روابط بی ریا و صمیمی میشه و خانواده شوهر میشه عین خانواده خودت مرشی همچنین
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 12:25
سلام خوبين،..... هميشه به مهمون داري...... واقعاً مثل خواهرين؟؟؟؟؟؟ خداروشكر چه خوب،...... اي جونم بستني خوردنش و نگاااال
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام قربونت خواهری... مهمونی حالش بیشتره تا میزبانی آره باورکنباورکناوا..راس میگم از شوخی گذشته واقعا مثل خواهریم مرسی ایشالا همه خوب و خوش باشن.. بفلمایین
مینا مامان آرمانی
15 اسفند 92 2:50
ای خدا...چه باحاله.جوجشو نیگا...مامانی من با این سن و سال و مامانی گفتنو ازین حرفا هنوز عاشق جوجم.... دیگه متین جونی بماننننند
•♥مامان متین♥•
پاسخ
عززززیزززززم این نشون میده روحیه ت خیلی لطیفه خانومم ولی من از همه جک و جونورا متنفرم..یه چی میگم یه چی میشنفی یعنی این نشون میده من خبیثم...آیا؟