*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

من با تو خوشم!

1393/7/9 16:39
1,421 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــبوســــــــلام دوست گلیـــهای جونم

ایشالا که روبراهین همگی؟زیبا

خداروشکر...محبت

ارزوی هرچی خوشی و قشنگیه براتون دارممتنظر

ایشالا که پاییز خوبی رو شروع کرده باشین؟

مشقاتونو نوشتین اومدین وبگردی؟زبان

توی این پست مثله همیشه از گلپسری میگم و کاراش..کارایی که گاهی انقده با نمکه که میخام بخولمشخوشمزه گاهی انقده خبیثانه س که بازم میخام بخولمششیطانخندونک

پسرنازم خعلی بلایی...مهربون. شیطون.بعضی وقتا قلدر.پرانرژی ...

و همش هم دوس داری بریم بیرون نمیدونم ب کی رفتی؟زبان

خداروبخاطرداشتنت شکرمیکنم و ازش میخام تو تربیتت بهم کمک کنهمحبت

خب میریم سراغ روایت این روزهای متین ب روایت تصویر و مقداری هم توضیحات و عرایض بنده حقیرخجالت

* * * * * * * *

وقتی همسری میره خون میده و بهش جایزه(خخخخ)میدن...

بعله ریا هم میکنم...برین یادبگیرین ..نه

اهدای خون اهدای زندگی

من برم؟من ضعیفم جون ندارم خون بدمدروغگووالللاااااااخندونک

اینم جایزش...تراش رومیزیآرام

پنجشنبه و گلزار شهدا و غبار روبی مزار شهدازیبا

متینم

مادر به فدات

نفسم

شکار ِتانک در هفته دفاع مقدس...منظورم شکارلحظه سخندونک

وقتی یه بابا بخواد کلیپ ببینه!!!!!!

برادرشوهر گرامی هستن که میخواستن یه کلیپ تو گوشی ببینن ک اینجوری بچه ها میپرن رو سر و کولشون تا ببینن و از قافله عقب نمونن...خنده

(کلیپ بچهه هس که میگه: من.. نعنا.. دوست..)

..دیگه ادمیزاده ..گفتم براتون سوال پیش نیادخندونک

متین و دوستان

بچه ما پدر مادر نداره انگاااااارگیج

خودش باهامون نمیاد..عموهاشو دوس داره دلیل نمیشه مارو دوس نداشته باشهقهر

جون دلم

وقتی خونه تیتایش(ستایش) اینا..

هوس تلویزیون 3D میکنن.عینک.خخخخخ

الهی بگردم قیافه بچه مو ....محبت

عززیززم

آخ...بگردمت نفسم..

دسته عینکشوخنده

ای خدددداقه قهه

زندگیم

همچین محوشدن...البته خودمونم OLED دارررریم دروغگودیگه بچه س؟!؟!؟!زبانخخخخخ

زندگی من عشق فرمون و ماشینه و جدیدا یادگرفته فرمونو از دست باباش میگیره ..

طوریکه یه راه مستقیم تو کوچه رو مهمون متینمون هستیممحبت

 دلم متین

واین جاست که متین فرمون بدست ما ماشین عروس

میدُرُستهعینک

نفسم

بعله..لامبورگینی خمیریگیج

ای جونم

متین داره ب صدای تخم مرغ گوش میده...تعجب

نمیدونم از کجا یادگرفته..عین وقتی میگن صدف بذاری زیر گوشت صدای دریا میده و......

عشقم

میگه صدای هَپینا (هواپیما)میده..خخخخ

متینم

وقتی تو پارک سردش میشه و میگه شلوار مو نَشوش(نپوش) فقط کتمو بده...

قضیه بنده خدا شُده بچمون...گیج

یارو میخاسته بره مهمونی کت پوشیده با پیژامه..بهش گفتن چرا پیژامه پوشیدی؟میگه خب شاید شبو بمونم..بعد میگن پس کت پوشیدنت واس چیه؟گفته خو شایدم نمونمقه قههخخخخخخخ

بچه عشق منقل من...نه اون مَنقل این مَنقلنه

نوش جونت پسر آتیشی ِ من

جون دلم

به به ...خوشمزه

لیوان آب نمکو....خندونک

و اینجوری میخورررری

حالا تا این مرحله خوررده میگه مامان دیگه نمیخووووام...خخخخخخخخزبان

وقتی با متین تو کوچه راه میرفتیم و یه پسره رو دیدیم داش با خرگوشش بازی میکرد 

متین ازش خیلی خوشش اومده بود...

اسمش بَنِر بود(BANER)

متین میگف مامان برا منم بخر...

ما بخریم اسمشو میذاریم....

استیکرخندونک

یا شایدم فلکسیزبان

نه LED با کلاس تره...

خخخخخ

متینم

یه روز معمولییییییی....

بچمون داره با لِکسوس(لِگزوز،لِگسوز،لِگزوس،اِگزوز؟زبان) مون بازی میکنه....خندونکخخخخخ

مورد داشتیم یارو 6 ماه هرروز ابمیوه تکدانه میخریده برا لِگسوسِش...

بعدش فهمیده سان استار جایزه داشته...قه قهه

*

* * *

*

 این زاویه از بچمو دیشب کشفیدم...خخخخخ

از بالای تِراس عکسیدم..اصن کپسول استعدادم من...

خخخخخخخخعینکخندونک

جوجوی مارو....

از کمترین امکانات بیشترین بهره رو میبره..ینی 10 ...20 دقه ای با همین نور افشانیهای یه مغازه بازی کردتا باباش از خرید میوه تره بار برگرده..خخخخزبان

بچه ب این میگن...اوووومممممم مممااااچبوس

عزززیزززززززززم

و اینم عکس اخر که مربوط میشه ب خرابکاری اینجانبخطا...

همسری وقتی ب چیزی گیر بده گیر داده دیگه..و کائنات هم دست ب دست هم میدن تا منو ضایع کننقهر

بهم گف میز جلو مبلی رو بد جایی گذاشتی برش دار..منم پیرو تغییر دکوراسیونی که داده بودم دلم نخواس ب حرف کنم و گفتم نه خوبه..دلخور

اینجوری شد که سر ناهار..یهوویی همچین یههوووی هااا تلفن زنگید بد جورم زنگید  تا حالا سابقه نداش اونجوری بزنگه..والا..خخخخخ

متین دُنبه ی ماهم تا برگشت  ب سمت تلفن خیز برداره ...

آخ آخ آخ..

سرش همچین خورد ب میز که یه یک تومنی فک کنم ازش کم شد...

بــــــــــــــــله..

چشت روز بد نبینه..

حالا دهنشم پُر..

دیگه حالی ب حالی شد و بالا اورد و مصیبت..سبز

الهی بگردم بچم کله ش اندازه یه گردو که نه ولی اندازه ی نخود اومد بالا..گریه

دقیقا عین فیلم تام و جری...خخ

اینارو ول کنین اینا چیزی نیس..همسری رو بگوو....

ای بابا ...ای بابا ... ای بابا

هی میگف دیدی گفتم...نه

تو هروقت ب حرف من نمیکنی اینجوری میشه

دیدی...

و از این حرفا

من:کچل

همسری:نهراضی

متین:سکوت

ینی ..اون لحظه اگه از اون جارو برقیا گیر میاوردم آی حال میداد..شیطانزبان

شما هم از این مشکلا دارین؟یا من فقط دارم؟متفکر

اینم سر ِ اوووف شده ی بچم....خطا

 

ترسو

 

خوبه الان...

دنبال نگردین..خوب شده خندونک

 

* * * * *

چقد حرفیدم؟!؟!؟خسته 

خسته شدم دیگه...اوووف..

خستم مثل دروازه بان تیم هندبال مالدیو که 79 بر 0 بازی رو به ژاپن واگذار کرده..والا بخدا...

شما چی میکشین؟خندونک

 

* * *

خسته نباشینزیبا

مرسی از همراهیتونبغل

(14 نفر انلاین)

تچکراز نگاهتونمحبت

ممنون از نظراتتون....بوس

دوستــــــــــون دارررررررررم ب مولا

محبت

نفسم

 بای

بای بای

پسندها (6)

نظرات (28)

زهرا
10 مهر 93 8:11
سلام عزيزم. بازم شيرين نوشتي. البته دسته گلاي متين جونم مثل زبونش شيرينه ماشششششششششششالا خدا حفظش كنه ايششششششششالا. از طرف من ببوسش. وقتي بچه بدنش جايي خورد روغن زيتون بمال ماساژ بده نميذاره باد كنه بعد كه اين راه رو ياد گرفتي جاي ميزو عوض نكن بذار باشهبراش اسفند دود كن حتما, بچه از دوست داشتن زيادم چشم ميخوره عزيزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام دوست جونم مرسی..شیرینی ازخودته گلم مرسی خاله مهربون سلامت باشی خخخ...عجب راه حلی؟!؟!؟!ولی بچه م گناه دارهیه جوری بذارم کله همسری بخوره بهش خخخخخخنه؟ مرسی از محبتت دوست جوننننننننننننننی
مریم(پرنیاوبردیا)
10 مهر 93 11:36
سلام دوست جونم..... به به میبینم که دوباره با یه پست طولانی ترکوندی آره عشقم مشق هامو نوشتم و اومدم احتمالن متین به خودم رفته منم عاشق بیرون رفتم ایول تراش.... منم میخوام از این به بعد خون بدم عزیزم چه قد خوش تیپه این موش کوچولومون ایول شکار تانک واقعن مشخصه که بچه ها اصلن کنکاو نیستن و کاری به کار دیگران ندارن ای جونم متین چه لباس نارنجی بهش میاد ای جونم چه قد عینک با حاله رو صورنه متین..... فدای اون لبای با مزه ت بابا لامبورگینی موش بخوره زبون تو با هواپیما گفتنت بابا بلال...بابا لیوان اب نمک.... بابا بلال سوخته خب بازم خوبه که بچه اینقد قانع س تو میگه دیگه نمیخورم خب واسه بچه خرگوش بخرید دیگه(حال کن عامل انحراف کننده متین هستمم) کپسول استعداد و خوب اومدی واقعن همسریو خودتون و خوب اومدی.... اصولن تو خانواده ماهم همینجوریه.... کائنات هم دست به دست هم برای ضایه شدن مامان بنده چرا خب قسم میخوری...... ما هم دوست داریم به مولا بای دوستمممممممممممممممممممممممم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عقشم خوبی؟ چ عجب ازین ورا؟ چاکریم...قابل نداررره آفرین دخمل گلیاینم جایزه ت خخخخخ....شاید...خوب میشه مثل تو مهربونم بشه ها اههههمتراش باحالیه ولی..دلم نمیاد ازش استفاده کنم میترسم خون همسری پایمال شه..خخخخ بدو برو افرین...شما جوونا باید برین جای مارو پرکنین عزیزم مشکل از چشاته که انقده مهربونه و همه چیو خوب میبینه بعللللله دیدی واقعا..تو عکس هم پیدا بود مرسی دوستم خخخخ...اصن عینکش دیوونم کرده بود...ضعف رفتم بس که اینجوری بودم خدانکنه مریم جونی... داشتی ماشینو....اره گلم بچمون ادبیات خاص خودشو داره بلال...اوف بلال گفتی و کردی خرابمبچه اصن قناعتو از رو برده وووووووی من از جک و جونور بدم میاد باورکن دیگه دختر خوبی باش و منحرف نکن حرف خوب بزن خب دخملی مرسی از تعریفت خخخخخ....خوشم میاد همگی اصالتو دارررریممامانای طفلی خب دوستتتون دارم...ممنون از اینهمه محبتی که ب ما داری عزیزم نبینم بخاطر نت اومدن از درس و مدرسه و اینا زدی و پیچوندیا...خب؟آفرین دخمل بلاشوخی کردم عزیزم میدونم دختر فهمیده و خانومی هست..میبوسمت.. ممنون...بای
مریم(پرنیاوبردیا)
10 مهر 93 11:37
اوا دوستم ییهو دیدم نظرم بدون تایید اومد.... چرا؟ خب به من چه آخه فقط خواستم بگم بدونی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
واییی باورت میشه عمدی نبوده...از دست در رفته چرا ب توچه عزیز دلم مرسی از تذکررررررررتاتفاقا اول اومدم نت دیدم فقط دوتا نظر برام اومده اینجوری شدم بعد که دیدم نهایول بر دوستان عزیزم... اینجوری شدم خیلی مرسی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتممممممممممممممم
مریم(پرنیاوبردیا)
10 مهر 93 11:38
گفتم چون تایید ندارم قسمت نظراتت یه کامنت بزارم بگم دوستدارم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
اگه تایید هم داشت میگفتی تاییدمیشد این حرفی نیست که تایید نشه...دوست داشتن تو تایید شده اس مرسی از اینهمه محبتت...منم خیلی دوست دارم مریم گلی
مریم(پرنیاوبردیا)
10 مهر 93 11:39
خیلی خوشم اومده از این حرکت خولوچل نیستمممم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خخخخخخخ...بعله دیگه ازادیه تو جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگری عسیسم
مریم(پرنیاوبردیا)
10 مهر 93 11:39
آخه دلم نمیاد برم..... خیلی حرکته باحالیه بدون تایید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
عزززززززیزززززززم بس که مهربونی دیگه بدون تایید نیست باید نظرات،فیلتر.. و درصورت لزوم سانسور بشن..بعله...خخخخ
مریم(پرنیاوبردیا)
10 مهر 93 11:40
کاری نداشتم...... خواستم بگم خدافظ
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدای محبتت.. ممنون از لطفت...بای
مامانِ بهار
10 مهر 93 15:52
با حال بود . لکسوط رو خوب اومدی خخخخخخخ الهییییییییی بگردم خب میزو از وسط راه برداااااااااااااااااااارررررررررررر
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی جیگرررررررررر دیگه نوش دارو بعد از ضربه کله متین شد..برداشششتم...دکورخونه ام بهم ریختخخخخخخ
مامانِ بهار
10 مهر 93 15:54
منو ببین نوشتم لکسوط ببخشید لکسوززز .. شایدم لکسوس اااااااه ... ول کن اصلا اگزوز
•♥مامان متین♥•
پاسخ
عیب نداره همین تلفظو کم داشت فقط...خخخخ همون اگزوز خودمون
•● Mah ●•
10 مهر 93 19:01
تیک ^…^ حاضر!!!!! مطلبتو خوندم و از ته دل خندیدممم... چقدر تو شیطونی دختر میام باز. لطفا به مبل و صندلی فکر نکن! ایندفعه خسته و کوفته، دراز کشیدم کف سالن. از روی شکم البته
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فداتشم دوست جونی بامعرفت...میدونم سرت شلوخه نمیرسی بیای نت نوش جوووووووووونت...خوشحالم که خوشت اومده عقشم خخخخ...نفرمایین..گفتم که کوچکتیم منتظرتم خفن الهی بگردم...عزیزززم...من خودم کلاس رفتن خیلی ب چشمم میاد واس همون خیلی درکت میکنم... حتما پاهات هم دادی بالا داری تکون میدی ...نه؟خخخخخخ بووووووووووووووووووووووووس دوست جووووون جوووونم.. مرسی
نوشین
10 مهر 93 19:25
عزیزم مثل اینکه متین جون با مامان گلش دوتایی خیلی شیطونن خدا این شادی رو ازتون نگیره همیشه شاد باشید گل پسری رو هم ببوس انقدر نازه ماشاا... روز به روز خوشکلتر میشه دله دخملی هارو میبره
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام دوست جونی خوبی؟ نه باورکن انقده مظلومیم که نگوخخخخخ مرسی سلامت باشی دوستم..ممنون از لطفت چشات خوشگل میبینه گلم ایشالا بسلامتی نی نی گوگولی تون دنیا بیاد خانوم گل
عمه فروغ
10 مهر 93 20:21
سلاااام دوست جوني خوبي؟ ان شاا.. که بهترين پسر رو به جامعه تحويل ميدي مامان مهربون منم اون کليپ رو ديدم که همش ميگع نعنا
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام گلم مرسی شما خوبین؟ خجالتم میدی با اینهمه لطفت عزیزم مرسی از دعای قشنگت.خدا از دهنت بشنوه آره خعلی بانمکه....متینم یادگرفته اداشو در میاره...خخخخخخخخ ممنون گلم
الهام مامان علیرضا
10 مهر 93 21:07
سلام عزیزم ماشاله متین جون خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه. خیلی هم بانمکه مخصوصا تریپ فوتبالیستی عزیزم شما رو لینک کردم دوستی با شما برامون باعث افتخاره
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام دوست جونی خودم... مرسی از اینکه اومدی و منت گذاشتی خانومیوایییی مرسی الهام گلی نظرلطفته گلم خوشحالم از دوستی باشما...و ممنون از محبتت
افسانه
11 مهر 93 10:13
سلام عزیزم. من یه عذرخواهی خیلی بزرگ بهت بدهکارم.بابت این همه تنبلی ای که داشتم و نظرات رو جواب نمیدادم و هیچ پست جدیدی نمیذاشتم دوست خوبم ازت ممنونم که فراموشم نکردی.به زودی با پست های جدید میام
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی خوبی؟ خواهش میکنم این چ حرفیه دوستم؟ منتظرت هستم گلم
مامان قند عسلا♥♥
11 مهر 93 10:40
سلام عزیزم . ای جونم به این پسمر خوشکل از طرف من ببوسش
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام گلم مرسی خاله ژون سلامت باشینمرسی از حضورتون
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
11 مهر 93 18:47
سلام مامان خانم خوبی؟؟ ببخش تو رو خدا من نمیتونم خیلی به نت بسرم برا همینم شرمندتم بد جوووور ماشالا ماشالا همه جا هم شرکت میکنید و حضور دارید به پسر گلیت سلام گرم منو برسون من برم پست قبلیت
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام آواگلی عزیزم مرسی شما چطورین؟ خواهش میکنم دخمل گلی دشمنت شرمنده...ولی خب خدایی نگران شدم گفتم نکنه خطایی ازم سرزده یا اتفاقی چیزی ..زبونم لال الحمدالله که روبراهی خخخخ...میبینی ادم باید اکتیو باشه اصولاماهم پرتقالی نارنجی و پر انرژی هستیم..خخخ بزرگیتونو میرسونم سلام چیه؟ بدو برو دختر گلم...منم اومدم
مامان نی نی کوچولو
12 مهر 93 0:10
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبینوای من چقدر لذت میبرم از خوندن متنهای شماواقعا خسته میشم.متین و مامانش حسااااااااااااااااااااابی شیطونک تشریف دارنند.الهی بگردم خاله جون چه بلااااااااااااااااایی مامانی سرت آورده.وایییییییییییییییییی نگو خانمی شوشوی من وقتی به چیزی گیر بده ول کن نیست.انقدر رو اعصاب من رژه میره تا میگم باشه حق باتوست..... به به متین خان چه ماشین عروسی درستیدهخاله جون انشاالله روزی برسه عروس خودتو سوارکنی خخخخخخخالهی خاله قربون اون چشمات بره ،چه بامزه شدی با اون عینکآخه خاله جون از اون بلال چیزی مونده که به مامی بیچاره دادیوای متین اصلا نخورده مامان بردار همشو بخورای وروجک بلاواقعا هم چه بچه ی خوبی واسه خودش بازی میکرده اون هم چی ای خدا خخخخپرنیان جون واقعا کارهای متین منو میخندونه.به خدا بعضی وقت ها شده یه ناراحتی تو دلم داشتم و خیلی تو خودم بودم اومدم و نوشته های شما را که خوندم حالم بهتر شده.خیلی بامزه این.امیدوارم خداوند هیچ وقت خوشی شما را ازتون نگیره و پیش هم خوش باشینبوس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
وااااااااااااااای عجب سلام سلامی...سلام ب روی ماهت خواهری ممنون شما خوبی؟ نظر لطفتونه ممنون دوستم باورکن عمدی نبود پس شماهم ب جاروبرقی احتیاج داری بعضی وقتا؟ خخخخ..ماشین عروس خودش؟خخخ فک کن...خوبه که منم که مادرشوهررر خدانکنه خاله ژون... متینه دیگه... خیلی محبت داری بهمون...مرسی از تعریفت ایشالا که هیچ وقت ناراحت نباشی دوستم..همیشه شادو سلامت باشین همیشه بخوشی بیای پیشم و بازم ب خل بازیای ما بخندی..خخخخخ ممنون دوستم
متین من
12 مهر 93 0:20
ای جونم ... ببوس متین ناز و دوست داشتنی رو ... ٰ$$$$$$$$______$$$$$$$$§ _$$$$$$$$$$$$__$$$$§§(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(?)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
•♥مامان متین♥•
پاسخ
وایییی مرسی دوست جون مهربون ممنون از لطفت
مامان
12 مهر 93 2:23
سلام عزیزم.خوبی؟ خیلی لذت بردم از خوندن مطالبت. نصف شبی کلی خندیدم. واقعا هنرمندی که به این طنازی مینویسی. بوووووس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام گلم ممنون شما خوبین؟ خوشحالم ک خوشتون اومده...نظرلطفتونه خانومی نوش جونت..ایشالا همیشه بخندیروز..شب..نصفه شب..با ما..بی ما خیلی لطف کردی
ترنم
12 مهر 93 8:46
الهی الهی کله دشمنش این شکلی بشه قند عسل خاله ذرت بیچاره رو چه شکلی کرده نوش جونت
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرررسی خاله مهربون
تا ابددونفره
12 مهر 93 9:47
سلام عزیزم.خوبو خوشین ایشالاآقا متین ددریبه به چه جایزه ی باحالی.خوب میدن که اونا هم بیارن واسه بچشون بنده خدا فکر کنم خودشون هیچی از کلیپ متوجه نشدنمتین گلی ولی به دوربین نگاه می کنه واااااااااای چه جو سینمایی درست کردنوای خدا چه بانمکهنازی راننده ی کوچولو هپیناخوب شاید راست می گه آها گرفتیم منقل از نوع بلالیشنوش جونش
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام نسترن جونم خوبی عزیزم؟ممنون که انقده بهمون لطف داری و بهمون سر میزنی خخخخخ...اره برا بچه یا من؟100 دفه مدادای متینو باهاش تراشیدم..خخخخخ اره خب متین کلیپو حفظیده از بس دیده...خخخخ جو سینما شگرد جدید برا ساکت کردن بچه س...لطف داری خاله ژون منقل بلالی...آفرین بازم تاکید میکنم..بلالی ممنون از این محبت و حوصله ای که ب خرج میدی..
تا ابددونفره
12 مهر 93 9:55
لیوان آب نمک بزرگ نباشه یه وقت آخی چه خرگوش مامانی ایاستیکروای سرم گیج رفتآخی طفلی متین جوندیدی همسری می گفت گوش نکردیما که به جز نقاشی چیزی نمی کشیم بوووووووووووووس برای دوستم و پسر گوگولیش
•♥مامان متین♥•
پاسخ
هی من ب این شوشو میگم..بلالارو دوتایی بزن توش گوش نمیکنه که خواهرررر خخخخخخ از بلندی سرت گیج رف؟خخخخخخخخ اینارو بیخیال..جارو برقیه رو هنو کسی ندیده؟ خب مطمئن شدم no smoking هستین...خداروشکر مرسی مهربونم..اینم یه دونه ابدارش از طرف مابه دوست گلی
افسانه مامان فاطمه
13 مهر 93 10:23
عاااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییی بوووووووووووووود مثل همیشه لذت بردیم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدددددددددددااااااااااتتتتتتت مههههههههههههههررررررررربووووووووووونلطف داری دوستم
حدیث مامان آرش
13 مهر 93 16:40
متین جون اوف شدی خاله اشکال نداره مامانی دیگه بیشتر مراقبه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
آره خاله دیگه هرچی همسری بگه میگم چــــــــــــــــشم
مامان خانمی
14 مهر 93 7:00
دوستت دارم یه دنیا به مولااااااا
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدات بشم دوست جونی..منم میدوستمت
مریم(پرنیاوبردیا)
14 مهر 93 17:57
سلام پرنیان گلی خیلی دوستدارم عشقممممم به خدا خیلی درگیر درس و مدرسه م از اینور هم خیلی بیرون میرم و وقت م کاملن پره ایشالله این همه گل بودنت و جبران کنم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی خودم...منم همینطور دوست گلم چرا قسم؟راحت باش مریم جونی جونم...هرموقع دوس داشتی بیا فداتشم... همیشه بیادت هستم گلم همیشه شاد و خوش باشی دوستم
محبوبه مامان الینا
15 مهر 93 10:17
این همسرا که کلا منتظرن از ما یه آتو بگیرن و هی بکوبن تو سرمون حالا خوبه خودشون خداااااااااااای آتو ان ها
•♥مامان متین♥•
پاسخ
اه اه میبینی تروخداایشششششششششششششششش مرسی از حضورت