*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

اختتامیه تابستون93

1393/7/1 13:30
1,157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب دوست جــبوســونای مهربونم

ممنون ازتون که همیشه با کامنتای خوشگل و با محبتتون بهمون لطف دارینبغل

این پست هم بعنوان اختتامیه تابستونه....

امیدوارم بازم یادگاریاتونو از مون دریغ نکنینزیبا

با افتخار ازتون دعوت میکنم بفرمایین بریم سراغ روایت این روزها مثل همیشه بیشتر ب روایت تصویر

یه عروسی  برای 20 شهریورجشن

عروسی دخمل دوست بابای من بود که من و متین بدو بدو رفتیم..بدون شو شو...خخخخخخ

نفسمجونم

   ژستتو قربون...خخخخخخخ

اینم عکس ماشین عروس که من خیلی دوسشدارم ینی من هرچی ب عروس و عروسی ربط داشته باشه دوست دارمعینک

خخخخخ

جونم

ماشینشون جالب بود یاد ماشین عروس مامانم اینا افتادم..(انگار خودم بودم..خندونکخخخخ)

این اقاهه بابام نیستا...

 خب این هم یه صبونه صبح جمعه مهمون مرد منزل...خوشمزه

فاتحه  گازم خونده شد ولی ارزش داشت..خخخخ

متین رو کله صبح بیدارش کردم اونم از عشق اتیش و سیخ نشسته بود منتظر..

متین:ای خدا پس کی اماده میشه؟!؟!؟

پسرمهربون نقاشم  هواپیما کشیده ..ب مامانم میگه میخام ببرمت کربلا..الهی فداتشممحبت

حاوای هویجججججخندونک

نفسم

 

اصن بچه ب این فعال و پرکاری دیده بودین؟

بدون شرح

جونم متین

بوی ماه مهر

متین وسط بوی ماه مهر

این وسایلو از نمایشگاه پاییزه خریدم...متین از ماژیکا خوشش اومده..

و منم با مداد رنگی ها کیف میکردم..

مدیونین فک کنین برا خودم وسیله خریدم..خخخخخ

متین اومده میگه مامان چرا پا نداره..صبرکن براش بکشم...

و اینم نتیجه...

پسر کاریه مامان

کامیون سواری ب سبک متینخنده

عشقم

وقتی شب میری خونه دوست جونی و غافلگیر میشی...زبان

چ حالی داره..به به به

بوس پارسا جونی

پارساگلی و دانیال جون دوستای متین گلی..

متین ب مامانم میگه میخام برم حرم دعا کنم خدا بهمون پارسال بده!!!!تعجب

وقتی متین  بی خوابی ب کله اش میزنه...

متینم

ای خدا...منم باهاس چرت بزنمگریه

بعد تا لنگه ظهر میخابی اینجورییییی

متین دوچرخه سوار

متین و علیرضا

کارای یه دفعه ای از متین گلی

چقده شیطونی تو....بوس

متینم

جمعه 28-6-93رفتیم بوژان..بوژان یکی از روستاهای ییلاقی شهرستان نیشابوره که خدایی چیزی از شاندیز طرقبه کم نداره .من سری اولم بود رفتم خیلی خوشم اومد...

یه  باغ موزه هم داشت که خصوصی بود و اقاهه خودش جمع اوری شون کرده بود

جالبه ..عکساشو ببینید و تونستین حتما برین!!!

ورودی باغ

ورودی درب موزه..

و....

این پوست شترهسبزشتر بینوااااااا

نمای کلی...جاش خیلی کوچیک بود ..فک کنم خونه خود اقاهه بوده قبلا که تبدیل ب موزه شده....

ولی همه چی mp3 توش چیده شده بودتشویق

و

متینم

متین که اصلا فاز عکس نداد..و غر میزد...دلخور

کرسی رو ببینین چ خوشگله...

اینم عکس یه بچه اس که عین متین فاز عکس نداده..خنده

لباس سنتی هم کرایه میدادن و عکس میگرفتن..

اینم اخرش که متین گیر داده میگه میخام سوار ماشین شم....خندونک

متینم

بعدش چون خیلی هوا سرد بود اونجا نمیشد توی باغش نشست و چیزی خورد رفتیم داخل شهر و یه کافی شاپ یابیدیم تا ی چیزی بخوریم..اما متین خان  هوس کیک میکنه و بهونه میگیره و قهررررررر

 بزور اومده داخل...اما ناراحته ....

و....ینی همه نیگامون میکردننه

متین جونم

رفته نشسته ی گوشه رو زمین و قهره...

من  و همسری:قه قهه

متین:قهر

مردم:سوالبدبو

فک کنم با خودشون میگفتن معلوم نیس زن بابایه این دختره بچه ش قهرکرده گریه میکنه اینم هرهر میخنده و عکس میندازه...خخخخخخخخخخخخنده

نفسم

خوب بود کسی مارو نمیشناخت..ماهم در کمال خونسردی طالبی بستنی مونو خوردیم جاتون خالیییخندونکزبان

یه دل سیر هم خندیدیم....خخخخخخ

اصن ننه بابا با هم خُلیم.گیج..خخخخ

عشقم

قهرمیکنیا؟شاکی

جیجرم

و اخرش بابایی بردش قنادی..و متین ما هم بعدازکلی بهونه گیری ب چندتا دونه نون خامه ای رضایت داد..

 اینم آخرش..

جاتون خالی خیلی خوش گذشتقه قهه

*************** 

خونه ما یه موش کوشولو داره که ب همه چی ناخونک میزنه..

جونم

وقتی همسرجونی خلاق میشه و الاغ می درسته...خخخخخ

 البته نظر من اینه بیشتر شبیه  سالتو پوسه(نوعی دایناسور)  تا الاغ.. زبان

متین داره به سالتوپوس خِپِل غذا میده..

وقتی متین یاد پاپوش های نوزادیش میفته و....متنظر

میگه:مامان مثه مَچایی میمونه؟!؟!؟!(مَچایی:دمپاییخنده)

الهی بگردم چه پاش قرمز شده از بس تنگولی بوده...

مدل نشستن متین سرسفره؟!؟!؟!شاکی

وجودم متین

میگه مثل باباجون نشستم..باباجون جونم یه مدت کمرشون درد میکرد غمگیننمیتونستن راحت سر سفره بشینن واس همین اینجوری نیم خیز میشستن که متین بلا هم یاد گرفته....

ایشالا خدا ب همه پدر مادرا سلامتی بده..آمینفرشته

آره دیگه تابستون ماهم  با شیطنتای متین اینجوری گذشت و تموم شد

عشقم

امیدوارم اغاز فصل جدید اغازی باشه برای همه خوشی ها برای شما...بغل

ایشالا اونایی ارزوی مادرشدن دارن ب ارزوشون برسنمحبت

اونایی مسافردارن..بسلامتی مسافرشونو بغل بگیرنفرشته

و اونایی که نی نی دارن خدابراشون نگه داره و

کمک کنه سالم صالح بزرگ شنمتنظر

خداجونم همه پدر مادرا رو واس بچه ها نگه دارمحبت

بوس

ب امیدموفقیت همه بچه محصلا اعم از ریز و درشت و تو هر مقطع تحصیلیمحبت

تابستون هم اولش با جام جهانی و مسی و قوچان نژادشروع شد..ماه رمضون و ماه عسل و..ما همه باهم رفیقیم...غزه و داعش و چالش سطل اب یخ و روغن پالم و دلاوریهای والیبالیست ها و حالاهم اینچئون....

با همه پستی و بلندی ها تموم شد..

روزهای خوب و خوشی رو براتو ن  ارزو دارم

دوستتون دارم

 

 

پسندها (8)

نظرات (34)

مامان محیا
1 مهر 93 16:04
چه عکسای نازی.......دلم کرسی خواست!!! یاد شب یلدا افتادم.........
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفته آخییییی
•● Mah ●•
1 مهر 93 18:29
اگه خدا قبول کنه، آپ کردم!
•♥مامان متین♥•
پاسخ
قبول باشه آپیدنت التماس دعا اومدم دیدم خداقوت خانومی..برای درد عضلاتت گفتم..عضله مذکور رو هم مد نظرداشتم
•● Mah ●•
1 مهر 93 18:40
سلام دوست جون جونی بالاخره بعد از مدتی بلندی تونستم بیام و یهکی از پست هاتو با دل استارحت بخونم و باسیستم کامنت بذارم فقط بادکش لطفا! الان نه!!!! آخرش!!! من عاشق تفریح های بدون شوشو هستم هخخخخخخ... ماشین عروسی ِ بابات اینا رو خیلی باحال گفتی. کلی خندیدم خودتم دست پیش گرفتی پس نیفتی ترسیدی بهت بگیم تو که اون زمان نبودی!!! جلوجلو جواب دادی آخخخخخخخخخ... به به. این شوشوی ما هم عاشق ِ اینجور کارهاست ... سیخ و کباب و جوجه و جیگر البته منم بدم نمیادا... میخورم نشو جانتون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلللللام ب دوست جون گلم...خیلی خوشحال و البته شوکه کردی مارو با این همه مهرومحبت و کامنت بارونتممنون عزیزم چقده شوشوهامون طفلکی ان آره دیگه اصن اخلاقتون دستم اومده گفتم همه جوانبو در نظربگیرم که غافلگیرنشم من و تو هم چقده بدمون میادخخخخخخخ خدا این سیخا رو از مانگیره صلوات بفرس نوش جان عایا؟ چون تو یکی از کامنتات ازم غلط گرفتی..حاوایی..اینم تلافیش..
•● Mah ●•
1 مهر 93 18:43
متین گلی چپ دست هستش؟ حاوای یاد ِ جزیره ی هاوایی افتادم!!! بله دیده بودیم!!!!! مامان هایی که اصولا تنبل هستن، بچه های کاریی دارن!!! خخخخخخخ آخخخخخخ.. لوازم نقاشی ها رو ... به به چه جالب ... منم توی مطلبم عکس لوازم مدرسه م رو گذاشتم... الهییییییییییییییییییی پاها رو... توی نقاشی شبیه پای کفشدوزک شده نقاشی ت هم خوبه هاااااا ما الان همه مون فهمیدیمم که نقاشی ت هم خوبه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
آره...ایول ب این دقت خو منم هویجای حاوایی رو گفتم..خخخخخخخخخ منو تنبلی؟ آره دیدی چ نوستالوژیکهآفرین بر تو و لوازم مدرسه ت خخخخ..بیچاره اسکندر کفشدوزکی... (میشناسیش که..همون نی نی قنداقی که کشیدم اسمش اسکندره!!!داشتی اطلاعات عمومی رو ..مدیونی فک کنی کارتون میبینم هااااا) اههههم فک کردی فقط خودت بلدی خورشید رنگ کنی نعنایی جون بادکش
•● Mah ●•
1 مهر 93 18:46
ای جوووونم... چه باحال!!! ما امشب الویه داریم. همسری هم قرار ِ نون باگت بگیره بیاره. دست ِ مامانی ِ "پارسال" هم درد نکنه! خونه ییلاقی هم جالبه... تلنگری هستش واسه اینکه آدم قدر چیزای زندگیشو و پیشرفت علم رو بدونه. ایخخخخخخخخ.. پوست ِ شتر ِ بیچاره رو دیدم، یه جوریم شد...
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ا.....نوش جونتون دوست جون جونم مامانی پارسال از این هنرا نداره(بیاد بخونه بقول متین منو فَخه میکنه)...مامانی علیرضا بود..دستش دردنکنه ماهمه مهمون بودیم..خخخخخ به به عجب جمله نغز پر مغزی ول دادین...آورین!!!یادم باشه ب نیلفندژسندک بگم آره واقعاتازه یکی هم بعنوان فرش زیر اون پوسته که از 3 تا چوب اویزون فدات
•● Mah ●•
1 مهر 93 18:49
وای خدا از دست ِ شما مامان و بابای خونسرد با اون کافی شاپ رفتنتون خعلییییییییییی باحال تعریف کردی. کلی خندیدم.... اگه من اونجا بودم جزء مردم، اینجوری نگاهتون میکردم: الهییییییییییییییییی... اون فویل آلومنیوم کشیدن رو اجاق گازت، خیلی خوشم اومد... یاد ِ مامانم افتادم که به همه این کار رو توصیه میکنه و یاد ِ خودم که تن به این کار نمیدم!!!! آخه اجاق گاز من سفید هستش و یه جوری میشه.. واسه اجاق گازهای سیلور شیک میشه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
در همه قرون و اعصارو در تمامی جوامع بشری خونسردی اصولا جواب مییده ممنون از تعریفم تعریف کردی منم تغییری نمیکردمفقط شاید میومدم یه بادکشت میکردمدوستمی خو..تو شهر غریب ببینمت خو ذوق داره بعله وقتی ایشالا مامان میشی میفهمیهمه مامانا اینجوری انبعله بهونه الکی هم نیار دوست جون جون..مرسی از محبتای بسسسسیارت
•● Mah ●•
1 مهر 93 18:51
سالتوپوس از دست ِ تو با این تشبیه کردنت دخترررررررررر خیلی خندیدم... حالا اگه راست میگی خودت یه الاغ واقعی واسه بچه مون درست کن.... فقط لطفا پا هم بذار واسش... خدایی مچایی خیلی لغت ِ شیکیه... از دمپایی شیک تره
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خخخخخخخخخ...خدایی خو دروغ گفتم مگه؟شبیه الاغ نیس که درستیدم ولی نعکسیدم خخخخ...پا هم داشت باورکن... آره بچمون کلا شیکه ..به کفش میگه مَچ..به دمپایی میگه مَچایی مرسی از کامنتت نازی من
•● Mah ●•
1 مهر 93 18:52
آخ آخ آخ.. چه آخر ِ مطلبت بهم چسبید.. واقعا هم تابستون ِ ما اونجوری شروع و تموم شد.... ای ول به تو با این حافظه و دقتت ما هم برات روزای خوشی رو آرزومندیم... جیجر
•♥مامان متین♥•
پاسخ
قربونت نوش جونت جیجرم ممنون بابت تعریفت فداتشم تچکرررر
مامان و بابا(قاصدک)
1 مهر 93 19:12
خیلی خیلی زیبا آفرین به آقا متین گل که به مامانش توی کارای خونه کمک میکنه آفرین پسر نازنین. عکسش با ماشین قدیمیه خیلی قشنگه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون از محبتتون آره بچمون متاسفانه * ز ذ* هستن ممنون نظرلطفته عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
1 مهر 93 20:55
ای جانم با مزهههههههههه ایشالا همیشه شاد وشیطون باشی گل پسر خوشگلللللل
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون عزیز دلم شماهم همچنین دوست جونم
•● Mah ●•
2 مهر 93 0:09
ای نامرد. یه کم ابرو داری کن غلط تایپی هامو درست کن. با سرعت نور کامنت می نوشتم. که عضله ی مذکور در عذاب نباشه ... خخخخخ حاوایی؟ من غلط املایی نگرفتم که هاوایی جزیره ست. حاوایی همون حلواست. درسته که! خعلیییییی نامردییییی.... دارم با موبایل کامنت میذارم. سه رو از روی کامنتم خوندم غلط تایپی نداشته باشه. خخههخخخهخخ
•♥مامان متین♥•
پاسخ
الان همچین خنده ای رو لبمه خخخخخخخخ...تلافی بود دیگه؟!؟!؟! اوخ اوخ اوخ اینجوری شدم الان وای وای نگو دیگه...مردمخخخخخخخخخخخ شما هم بدونی من با چه اعمال شاقه ای پست میذارم سی کلاس بازی از خودت در نمیاری فک کن با اکسپلورر دارم کار میکنم...موزیلای موذی نمیدونم چ مرگش شده بود حذفیدم..هنو قراره بره سرویس بشه...اما من نمیتونم ننویسم خو..با همین شرایط میام فک کن سایز حروف انقده ریزه که نگو..یهو همه چی میپره...عکس اپلود نمیشه..اصن یه وضعی... البته خودم هم به حاوایی شک کردم..ولی رو حساب اینکه انقده گرفتارم..وقت برگشتن نداشتم...ب بزرگی خودتون ببخشین عزیزای دلم فدات بشم که انقده ماهی
محبوبه مامان الینا
2 مهر 93 7:30
سلام عزیزم.اول یه سوال؟ جسارتا شما نیشابوری هستین؟ چه باغ جالبی و موزه بقول خودت ام پی تری ِ باحالی از ماشین عروس خیلی خوشماومد بانمکه.و ماشین عروس مامان و باباتون که نگووو ای جان میخواد دعا کنه پارسال بیارین خونتونراس میگه بچه خو یه پارسال واسش بیارین دیگههه همیشه شاد و شاد و شاد باشین
•♥مامان متین♥•
پاسخ
علیک سلام دوست جونم ما همسایشونیم..مشهدهمسری اونجا کار داشت...گف زود بر میگردم نیاین..از اونجایی که من و متین زندگیمونو بر پایه شعار"هرجایی غیر از خونه"بنا نهادیم..شال و کلاه کرده و راهی شدیم ممون از نگاهت گلم تا ببینیم خدا چی میخادهرچی بهش میگیم پارسال یا پردیس؟میگه نه فقط پارسالولی ما امسالی میاریم..پارسالی نیس ممنون ازحضورگرمت دوست جونم شماهم همیشه شاد و سلامت باشین عزیزم
زهرا
2 مهر 93 9:52
سلام عزيزم. بازم مثل هميشه دوس جوني برنده ميشهخيلي جالب بود كلي خنديدم باز تشبيه هاي فانتزي و قشنگي داريمنم براي همه آرزوي خوشحالي و روزهاي خوش دارم اميدوارم تو اين دنيا جز شادي و رسيدن به آرزوها نصيبشون نشه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام بر زهراگلی عزیزم خخخخ عجب شعر نوستالژیکی خوندی براممیسی ممنون خودت خوبی و مهربون ...با نگاه مهربونت میخونی مرسی از تعریفاتات و دعاهای قشنگت منم برات بهترینهارو ارزو دارم
تا ابددونفره
2 مهر 93 10:37
سلام دوست جونمخوبی.دلم واستون تنگ شده بودراستی صبح پاییزیتون بخیراوا چرا بدون شوشوالهی ژستشو برم.چه خوشگل افتادهوای چه ماشین عروس بامزست.از این ماشین قدیمی هاپس اون آقاهه کیهواااااااااااااای چه صبحونه اینوش جونتونخوب عزیزم بیرونی تراسی جایی کباب می کردین..بعدم می دادی همون مرد منزل تمیزش می کردنازی گل پسر که داره کمک مامان میکنهآخی لوازم التحریرو ببینوای چه خط خطی هم کردهنازی چه نقاشی بانک و خوشگلی کشیدی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام نسترن جونم..خوبم فداتشم..شماخوبین؟ وای مرسی از محبتتمنم همینطور دوست جووووون ممنون گلم..برا شماهم بخیر و شادی آخه ب اصرار بابا رفتم..بی دعوتاصرار کرد گف من صاب مجلسم و من و اون نداریم و ماهم وسوسه شدیم و رفتیم مرسی ممنون از نگاهت گلم آره ماشینشون جالب بود اون کسیه که ماشینو گل زده بوده و برا عروس دوماد آورده(ای جون مامان و بابام) ممنون جاتون خالی...آخه نیس تازه (8 ماهه!!!!!!!!)جابه جا شدیم هنو گازه تراس وصل نی..منقل هم تو انبار بود راهشم دووووریه بار بود دیگه..راستش اعتراف میکنم فک نمیکردم اینجور شه مرد زن ذلیل اینده..کسی دختر نداره..نبود؟ ممنون عزیزم..مرسی از لطفت ...چشات خوشگل میبینه دوستم
تا ابددونفره
2 مهر 93 10:50
الهی جیگر پاهاشبه به چه دوستای گلی داره آقا متینیعنی چی منم چرت بزنم.یعنی چت کردنخوابدنشوبه به همیشه به گل و گشتوای کالسکهبیچاره ی حیوونکی عزیزم چه بامزه قهر کردهعاشق قهرش شدم یعنیچه پاپوشای خوشگلیبه سلامتی عزیزم.ایشالا همه ساله بهتون خوش بگذره و به خوبی و خوشی فصلاتونو تموم کنیدوهمیشه شادوسلامت باشید دوستم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خاله نکنه اونم اشتباه تایپیدمنه منظورم چُرت زدن بودهشما ببخشین سلامت باشی دوست جونم ممنونآره طفلی ابرومونو برد باورکن...اصن کوفتمون شدخخخخخ تچکرررررررر مرسی از ارزوی قشنگت مهربونم...ایشالا با شما دوستای خوبم مرسی از کامنتای با محبت و نکته سنجت عزیزم
عمه فروغ
2 مهر 93 13:03
اي جووون به اين گل پسر لوازم تحريرت هم مبارک متين جونم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسیییییییی عمه مهربون سلامت باشین
نی نی عکس
2 مهر 93 13:24
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان علیرضا جون
2 مهر 93 13:27
سلام واقعا پست جالبی بود ولی از همه جالب ترش سالتوپوسه بود کلی خندیدم مراسم شام دوست جونی هم که از همه بهتر بود و در کل متشکریم که اسباب خنده وشادی مارو فراهم میکنید با این متین جونی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ممنون عزیزم نظرلطفته گلم خخخخخخخ دقیقا...دست دوست جونی دردنکنه خواهش داریم ماهم متشکریم می ایین و نظر میگذارین همیشه شادباشین
مامان 3جوجه طلایی
2 مهر 93 14:19
هزار ماشاءالله . خدا حفظش کنه چه خوش تیپ و شیرینه.
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون سلامت باشین عزیزم مرسی از حضورتون
مامانِ بهار
2 مهر 93 16:25
سلام دوست خوبمممممم....... تو نمیتونی پست هات رو بدون خوراکی بذاری ؟؟؟؟؟؟؟ آب از دهن ما راه میوفته دختررررررررررر الهییییییییی متین جونم ناراحته اینا بستنی میخورن . پاهای نی نیه که متین کشیده بود خیییییییییلی باحال بود مثل همیشه عااااااااالی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام گلمممممممم خخخخخخ...پست بدون خوراکی که پست نیستایندفعه خیلی مراعات کردما دیدی تقصیرخودشه خو آره جالب در اورده بود...منم تعجب کردم ممنون دوست جووووووون مهربونم...تچکرررررر
مریم(پرنیا وبردیا)
2 مهر 93 17:13
بدو خصوصی دوستم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
وای خانومی سلام عقشم.. چشم ب دیده منت
مامان آینده یه فسقلی
2 مهر 93 17:51
به جای نسخه نویسی واسه من که توی تایپ کردن و غلط املایی دقت کنم بلند شو کارای اجاق و تراس رو راه بنداز بعد از هششششششت ماه اخیییش، دلم خنک شد نیا وبلاگم هنوز کامنت خوشگل هاتو تایید نکردم، الانم با تبلتم، رو مبل!
•♥مامان متین♥•
پاسخ
اینا کارای مردونه س... خوب شد گفتی...تا دیدم کامنت گذاشتی بدو بدو میخاستم بیام ببینم نظراتمو تاییدی یانه؟که باز دیدم نوشتی با تبلتمو فخر فروشی و این حرفا.... تنبل خانوم..خخ...دلم خنک شدددددد مدیونی فک کنی اهل تلافی ام
مامان آینده یه فسقلی
2 مهر 93 17:52
یاداوری شد که تبلت دارم؟!
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ایشششششششششش
محبوبه مامان الینا
2 مهر 93 18:30
اِ پس همجواریم میدونی که به استان ما میگن باب الرضا خوشبختم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
جدی چقده خوب؟ ولی نفهمیدم منظورتون کدوم استانه عزیزم؟ یا سمنان؟یا خراسان جنوبی؟ خراسان شمالی؟کدوم؟ فداتشم همچنین
محبوبه مامان الینا
2 مهر 93 18:56
درست حدس زدی عزیزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خوشحالم از اشنایییتون عزیزم
مامان الهام
2 مهر 93 20:41
سلام گلم. با نوشته هات و عکسات کلی سرکیف اومدم.ایشالله پاییزتون هم به خوبی و خوشی شروع شده باشه. متین جون عاشقتم درختان پرشکوفه بادام را دیگر فراموش کن اهمیتی ندارد در این روزگار آن چه را که نمی توانی بازیابی به خاطر نیاور موهایت را در آفتاب خشک کن عطر دیر پای میوه ها را بر آن بزن عشق من ، عشق من فصل پائیز است.
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیزم...خوشحالم خوشت اومده خانومی ممنون همینطور شماگلم مرسی از متن زیبات خانومی
مامان الهام
2 مهر 93 20:42
خصوصی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون گلم
بابا و مامان
3 مهر 93 8:35
الاهی قربونت بشم چه عکسهای قشنگی عزیزم قربونت بشم که می خواهی پارسال بخری عزیزم مامان جون ارزو می کنم همیشه سالم و سلامت باشید و به گردش
•♥مامان متین♥•
پاسخ
وای خاله مهربون..خدانکنه عزیییزم ممنون همچنین شما خانومی..مرسی از دعای قشنگت
مامان اعظم
3 مهر 93 14:34
عزیزم...چقدر ماه و آقا شدی....هزارتا بوس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون گلم... ماهی از چشاتونه بووووووووس
مامانی
4 مهر 93 17:40
نوش جونتون آبجی منم میخوام
•♥مامان متین♥•
پاسخ
وای میسی عزیزم...
ترنم
5 مهر 93 9:04
میگم نقاشیت خوبه ها قشنگ کشیدی واقعا من فکر کردم بابایی متین دایناسور درست کره خیلی شبیه دایناسوره متین هم که حسابی بهش خوش گذشته تو این تابستون ایشالا پاییز خوبی داشته باشین
•♥مامان متین♥•
پاسخ
اههههههم خخخخخ....دیدی پس من بدجنسی نکردم ممنون دوست جونم...همینطور شما عزیییییییییزم
مامان خانمی
5 مهر 93 17:24
یعنی بدجور عاشق خوندن مطلباتما خیلی قشنگ مینویسی هرچقدر هم که طولانی باشه باید تا تهش بخونم دوستت دارم دوست جونم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
بس که مهربونی..نظر لطفته عزیزم ممنون خوشحالم که خوشت اومده منم دوست دارم عزیزم