*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

از6 شهریور تا امروز..داغه داغ

1393/6/18 20:15
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل گلابم

محبت

ایشالا که روبراهین؟

..دلم زود ب زود براتون تنگ میشه..بغل

میدونم که شما هم ..همخندونک

امیدوارم شب و روز های قشنگی رو پشت سر گذاشته باشین و با خیالی راحت و بدور از غم نشسته باشین و چرت و پرت های منو بخونیندرسخوان

از داشتن دوستای گلم خوشحالم و واقعا از

نــــــی نــــــی وبلاگ

ممنونم که باعث شد همچین دوستای خوبی پیداکنممحبت

بفرمایین این چایی داغ رو نوش جان کنید و

بپــــرید ادامه مطلب...

 

 

 

چای سیب بودااااااا...راضی

 

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوباره سلام و عرض ارادت و خوشامد...

میریم سراغ روزانه های متین مامان ب روایت تصور و کمی گزافه های اینجانب محض توضیح مبهماتخندونک

 

کشتی گرفتن داداشی ها...بعبارت متینگونه..آشتی گرفتن با حَممین!!!سکوت

متینم

گل پشت و رو ندارهخندونک

متین جون

نمک این پست..فلافل پزونخوشمزه

صرفا جهت ترشح بزاقشیطان

جو کشتی گرفتن که متینو ول نمیکنهخنده

جون دلم

اینجا داره ب من حمله ور میشه که من هم در یک حرکت محیرالعقول جاخالی داده و ....

متین جان بهشون بر میخوره که چرا جاخال دادم؟

خندونکخندهشیطان

نفسم

اینجا صبح جمعه س ...

شب قبلش ب همسری گفتم بریم پیاده روی...صبح قراربود ساعت 6 بیدار شیم!!!

اما موقع بیدارشدن پشیمان شده و بلانسبت

ب غلط کردن افتادمگریه

ولی کو گوش شنواشیطان رفتیم دیگه اینم متین خوابالودهخواب آلود...

بعدکه  صبونه همسری بهمون حلیم داد_جاتون خالی_ ماهم شارژ شدیم و افتادیم ب عکس گرفتن..خندونک

متین نازم

عشقم متین

جون دلم

اینجا بهش میگم بخند اخم نکن میگه آفتابه خو..خودش اینجوری میشهخنده

گلی میان گلهازیبا

عزیزم متین

و...

نفسم

روز جمعه خونه مامان بزرگ من...

پایه مهر عزیز رو برداشتی نماز میخونی عمرممحبت

ایشالا همشه در صحت و سلامت و ایستاده نمازتو بخونی جونم

بوس

نفس مامان

متین در شهربازی

متین موتورسوار

عکس مدل جدید ب سبک متینخندونک

متین نازم

متین و ببعی های خوشتیپخندونک

نازپسرم

قدم زنی با امیرعلی گلی

برا بچه ام کمان آرش خریدمممم

واس خودمون خریدم انگارزبان..

متینو نشوندم یه گوشه ..یه تیر زدم تو چونه بچم

(البته غیرعمدنه)..

ولی خودمونیما عجب نشونه گیری ای بود؟!؟!؟!خندونک

ننه خل و چل داشتن هم نوبره ها...گیج

متین کمانگیر

اینم ابتکار همسرجونیشاکی

تیرو کمون

بفرمایین بستنی خونگی...خودم درستیدمزیبا

یکم خستگی بگیرین بریم سراغ بقیه شبی حوصله

نقاش کوچولوها...هانیه و متین امیرعلی

زندگیم

متین:

مامان دهنمو بچسبون زِر زِر نکنمزبانخندونک

عزیز دل مادر ...قربون اون چشات بره مادررررررررررررر

بغل

عشقم

چهارشنبه و سینما و شهر موشهاجشن

فک کردین میخام بگم سه شنبه؟دلخورکه نیم بهاس آره؟نهنخیرم...

ما اصولا لارجیمخندونک هر روز بخایم میریم...بعــــــلهراضی

خیلی زیبا بوددددددددتشویق

پیشنهادمیکنم حتما برین ببینین...

کودک درونم همچین فعال شده بود که نگوخندونک

کلی با بچه ها دست زدیم و قیل و قال کردیمجشن

خانومه تو سینما بچه ش خیلی وول میخورد... برگشت یکی زد پس کله بچه ش گفت:

اگه گذاشتی یه فیلم ببینیم کوفتمون کردی؟!؟!؟!؟!

خندهقه قههخنده

آخه خواهر من بچه رو اوردی فیلم ببینی یا خودتو..

من که بچمو بردم باورکنیندروغگوخندونک

عزیزمادررر

این حرکات موزون چیه بچه؟دلغک

جو آهنگها گرفته بچمونو دیگه ب بزرگی خودتون ببخشیدفرشته

متین جون

در پارک:

امیرمحمد.نازنین زهرا.متین و علیرضا در حال پر کردن آب حوضعینک

همچین بچه های کاری و فعالی داریمخنده

متین:

مامان برام شکلات پنکه ای بخرتعجب

متین جوننننم

پنج شنبه رفتیم عروسی...

ایشالا دامادیت عزززززززززییییییییزززززززززززززممحبت

عشق مادر

متین نی نی میشود...شاکی

اومده میگه مامان منو پوشک کن..دلخور

تازه وقتی میخام عکس بگیرم

خجالت هم میکشهخجالتآرام

نفسم

روزجمعه همسری گف ناهارمیام بعدنیومد..قهر

من و متین هم از خودمون پذیرایی کردیم و ب تلافی اینکه چندهفته س جوجه نزدیم..جوجه زدیم...خندونکخوشمزهجاتون خالی

متین اومده میگه مامان نذار تو قابلمه بذار بریم کوه رو اتیش بذاریم..خخخخ

نفس مامان

ژله تزریقی درستیدم..زیبا

اما موقع برگردوندن از هم وا رف و خراب شد منم ابتکار زدم و ژله رو روی تیرامیسو کار کردم

این تیرامیسو رو شنبه شب ب

مناسبت ولادت امام رضای عزیزمون

درستیدم ..

تازه دوست جونام هم قراربودبیان که کنسل شد..سکوت

ومنم بردم مامانم اینا نوش جان کردنبغل

 

عکسو گذاشتم تا دل دوست جونیا بسوزززهشیطانخندونک

راستی دوست جونیا..همین یه دفعه بود دفعه دومی درکار نیس گفته باشمسوت

خندونکزبان

ما و  پارک... شام و ما.... متین وتوپبالخندونک

نفس مامان

وقتی متین از دست من بینوا ناراحت شده ومیگه میخام زنگ بزنم بابا بیاد تورو بکشه...گریه

متینم

 هیچم بیکار علافم نیستمقهرنه

جون دل مادر.متین

پسر ورزشکار منبغل

متین جونجونم متین

دوشنبه حرم عشق

 

عشقم متین

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14103553732.jpg

خندونک

یه عروسی و دیش دان دان دیگه

ابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14103554439.jpg

متین و حَممینمحبت

(محمدامین پسرعموی متین)

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14103555036.jpg

یه عکس درست و درمون نذاشت بگیرم ازش..

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14103555978.jpghttp://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14103556349.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14103556778.jpg

ابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14103557196.jpg

نماهایی از تالار..یکی از باغسراهای سمت شاندیز

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14103557674.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14103557884.jpg

درختی که ما زیرش بودیمخندونک

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14103558080.jpg

دخمل عموهای متین نازم

نرگس و ستایش

(لفظ متین گونه:نَقِس و تیتایِش)

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14103559306.jpg

و اینم آخرمراسم و ضدحال ماغمناک

زمین خوردن متین غمگینو بالا اوردنش سرشامسبز و

در اخرهم بخاطر گریه زیاد که نریم خونه ..خون دماغ شد

و حالمون گرفته شد...گریه

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14103559757.jpg

مادر ب فداتبغل

niniweblog.com

ناهار دیروزخندونک

دیشب هوس شیرینی کردم ب همســــ(タイトルなし) のデコメ絵文字ــــری گفتمزیبا

اونم با متین رفتن خرید و قتی اومدن دیدم به بهخوشمزه

کیک خریدن..متین گفته کیک جوجومیخامخنده

جوجو داره ب جوجوها انگشت میزنهخنده

جون دل مادر ..متین

ممنون از حوصله ای که ب خرج دادین

خیلی دوستتون دارم

 

ایشالا همیشه شادو برقرارباشین

بوس

دیدم پست بدون خوراکی مزه نداره.خندونکزبان.اینم واس آخرشابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباطآرام

متینم

Qui Tyramysv

ب ایتالیایی ینی بفرمایید تیرامیسوخندونک

 

خیلی مُـــخـــامِـــتــان ب مولا

 

پسندها (6)

نظرات (42)

مامان علی
18 شهریور 93 23:56
ای جوووووونم متین جونم..ماشالله عجب شلوغه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی از لطفت خاله مهربون علی جونو ببوس
مامان نی نی کوچولو
19 شهریور 93 1:27
مامان متین من اگه شما را ببینم میدونم باهاتون چیکار کنم.بابا هر دفعه اون چیزایی که من دوست دارمو میزارین.آخه فلافل چرا من عاشق فلافلم ولی نمیدونم از چیه هر دفعه که میدرستم باز میشن.من میدونم آخر سر هم یاد نمیگیرم.مامانم خوب بلده بپزه....برگردیم به متین خان پسریمون یه پا آقا شده دیگهالهی خاله قربون اون کشتی گرفتنتانشاالله روزی برسه خاله قهرمانیتو ببینهبه به حساااااااابی این چند روزه واسه خودت خوش گذروندیخوش به حالت متین گلی خاله که شهرتون این امکاناتو داره که بری کیف کنی.... عزیز دلم واقعا گلی واقعا...بره ها چقدر خوشتیپوای خوش به حالت شهر موش ها...وای چه خاطره هایی با یکش دارم.اگه سینمای ما هم بیاد حتما میرم تا ببینم... عزیز دل خاله انشاالله همیشه شاد شاد شاد باشین در کنار همدوشتت دارم هزارتا
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیزم بفرما گلم برو ب این آدرس و منو هم حلال کن http://motherschef.niniweblog.com/post234.php راضی شدی گلم؟ هرچی بخای تو این وب هست منو هم خیلی کمک میکنه گلم..چون تصویری هم هس راهنمای خوبیه آره دیگه متین گلی کم کم داره مردی میشه.. وای معلوم نیس متین میخاد چیکاره بشه؟؟؟؟ممنون از دعای خوبت خانومم مرسی گلی از خودتونه خاله مهربون دیدی واقعا کار جالبی بود نه؟ ایشالا حتما برو ببین خیلی قشنگ بود دوست جونم.. ممنون از کامنت زیبا و دقیقت.. ماهم خیلی شما دوست داریم گل نازتونو ببوس عزیزم ایشالا شماهم همیشه شاد و سلامت باشین
ترنم
19 شهریور 93 9:43
وای میتن چقدر تو شیرینی با این کارات هر وقت میام وبلاگت خیلی لذت میبرم از عکسا و کارات همیشه شاد باشی جوجولی مامانش هم که بعله همیشه آب دهن ما رو راه میندازه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خاله جون ..نظر لطفته عزیزم خوشحالم از اینکه حوصلتونو سر نمیبره ممنون سلامت باشی..ایشالا شماهم همیشه شادو خوش باشین مامان متین:
زهرا
19 شهریور 93 17:11
سلام عزيزم. خوبين ايشالا؟ ماشالا عشق ميكنم بچه حاضر جواب باشهطرز نوشتار شمام كه آدمو به ذوق مياره خيلي طنز گونه و جالب مينويسي كلي دلم شاد ميشه از خوندن مطالبت. متين جونو از طرف من ببوس منم شمارو ميبوسم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی ممنون گلم...شماچطورین کم پیداشده بودیا؟ بعله عشق کن..ایشالا یه وروجک شیطونی خدا بذاره تو دامنت ببینم اونموقع هم عشق میکنی؟ شوخی کردم عزیزم ایشالا خدا یه دونه نی نی سالم و صالح و با ادبی بهت بده ممنون از تعریفت نظر لطفته مرسی دوست جونممنم هزارتا ماچ مرسی از محبتت
زهرا
19 شهریور 93 17:18
اي ناقلا بروز رسانيه سر كاري ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
•♥مامان متین♥•
پاسخ
نه باور کن دارم ویرایش میکنم پستمو...
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
19 شهریور 93 17:55
آخی عزیزم خوش باشید دوست جونم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی مهربون... ممنون که همیشه بهمون سر میزنی
عمه فروغ
19 شهریور 93 19:23
سلام.تازه با وبلاگنون آشنا شدم وبلاگ زیبایی دارید هزار ماشاا.. به این گل پسر به من هم سر بزن خوشحال میشم با هم دوست بشیم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ممنون از تعریفتون لطف دارین سلامت باشین تچکر واقعا حتما باعث افتخاره خوشحال شدم از حضورتون ممنون خانومی
عمه فروغ
19 شهریور 93 20:03
با اجازه لینکتون کردم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
باعث افتخاره منم میلینکم
مامانِ بهار
19 شهریور 93 23:54
خیلی باحال نوشتی .. خوشمان آمد . ولی وقتی عکس خوراکی ها رو میدیدم اینجوی میشدم منم موخاااااااااااااممممممممم. وبت انرژی مثبت میده .. ان شالله همیشه همین جوری شاد باشی دوستم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون از تعریفت دوست جونم .. خوشحالیم که خوشتان آمده منم برا همین خوراکی میذارم براتون مرسی از محبتت خانومی سلامت باشین ایشالا شماهم همیشه شاد و سلامت باشین و خندون
مریم(پرنیاوبردیا)
20 شهریور 93 14:15
سلام دوست گلم.... مرسی که جویای احوالم هستید.... امروز فقط بدو بدو اومدم آپ کردم و رفتم در اولین فرصت واسه پست به این قشنگی تون کامنت خومشل میزارمم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانوم گل... قربونت دوست میدالم خووو آفرین چ عجب وامیستادی کامنتات 100 تایی میشد بعد چ عجله ای بود؟ ممنون منتظرم دوست جووووووووووووووونم
مریم(پرنیاوبردیا)
20 شهریور 93 14:15
متین گل و ببوسید از طرف من
•♥مامان متین♥•
پاسخ
چشم عزیزم ممنون مهربون
مریم(پرنیاوبردیا)
20 شهریور 93 14:16
راستی دوست جونم چه خبره اینقد زود به زود می آپی میخوای بگی من تنبل م
•♥مامان متین♥•
پاسخ
دقیقا میخام همینو بگم
مامانِ بهار
20 شهریور 93 15:40
....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@...... .........................................................................................@....... .........................................................................................@....... .........................................................................................@....... ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@....................
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی دوست جووووونم
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
20 شهریور 93 16:31
مرسی از همدردیت پرنیان جون واقعن که ویتامین 3 افتضاح شده من دیگه البته سال دیگه و اگه خدا بخاد
•♥مامان متین♥•
پاسخ
قربونت دوست جووون نبینم غمتو ها...خب؟ ان شالله بسلامتی خانومی..موفق باشی عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
21 شهریور 93 12:26
سلامممم چه طوری دوست با معرفتم سعی کن اینقد زود به زود دلت برام تنگ نشه دیگه پس فردا برم مدرسه اونوخت میخوای چیکار کنی؟ اختیار دارید دوستم..... چرا چرت و پرت تازه وقتی میخونم شارژ میشممم خفن آره دیگه اگه نی نی وبلاگ نبود دسته گلی عینه منو چه جوری می یافتی چای داغ هم نوشیدم مرسی خیلی خوب بود متین بروسلی میشود معلومه که گل پشت و رو نداره بابا فلافل عکس فلافلی که داخل نون بود خیلی خوب بود و ترشح بزاق ای ول جو....از الان زود متین ای وااااااااااااااایییییییییییییییی تازه گریه م میکنهعاشقتم که اینقد باحالی عجب حوصله یی داری پرنیان جون....6 صبح خیلی زوده چه قد نقاب متین خوشگله بابا عکسسسسسسسسسسسسسسسس چه گلهای خوشگلی که یه گل دیگه مثل متین خوشگل ترشون کرده نماز خوندن وروجک و نگاه عکس گوسفن ها خیلی باحاله...... عینک شون یه ایده س ولی چرا متین تو عکس اینقد کلافه س بستنی هم خودتون میدرستید؟؟؟ اویل بابا چه دوست هنرمندی داشتیم و خبر نداشتیم بیشتر از اینکه خستگی مون در بیاد هوس کردیم عجب پیکاسو هایی بابا سینما،بابا شهر موشها،بابا لارج،بابا چهارشنبه حالا چرا پس کله (دوستممم اینا رو داشته باش آخه میخوایم بریم خونهه پرپر جونم میام دوباره پیشتون) میدوستمت دوستمممم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ســــــــــــــــــــــــــلام بر عزیزدل ما قربونت بدک نیستم باوفا دله دیگه..کاریش نمیشه کرد نمیدونم باورکن..سعی کن زود ب زود بیای پیشم خو خوشحالم خفن که نوشته هام شارژت میکنه جیجر آره..مجددا مرسی از نی نی وبلاگ نوش جونت دوست جونم بروسلی؟ وای میسی قهرنکن دیگه عسیسمدوست دالم اسمش جوه دیگه..لامصب ول کن معامله هم نیس نتررررس من در رفتم آره کلا طلبکارهبس که مهربونی خو خانومی شبش یه حرفی زدم مثل یه بنده خدایی پشیمون شدم که دیگه دیر بودددد چشات خوگشل میبینه میسی بعله ممنون از تعریفت گلمچقد گل؟نه؟متین..گل تو پارک ..شما..و خخخخخخخخخ آره منم چون جالب بود عکسیدم یه بار دیگه اتفاقی رد شدم دیدم پستونک هم تو دهنشونه از خواب بیدارش کردم صحنه رو از دست ندیم مرسی از لطفت عقشم خب هوس که بکنی پامیشی میری سر یخچال هم یه راهی میری هم یه تنقلاتی چیزی نوش جون میکنی که اونم باعث میشه خستگیت در بره و ب جون من دعا کنی پیکاسو ان واقعا بعله لاررررررررررررررررررج خیلی کلافه ش کرده بود خو....ولی طفلی بچهه..خخخخخخخ (ممنون بابت اینا) خوش بگذره بهت عزیزم فدات بشم مهربون..ممنون از نظر لطف و محبتت بی دریغت مریم گلی من
مریم(پرنیاوبردیا)
21 شهریور 93 12:27
ظهر زیبای جمعه ت بخیر عقشمممم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدای تو ممنون گلکم. همچنین روز تو هم بخیر و شادی
raha
21 شهریور 93 17:14
قالب های کارتونی به همراه اسلایدشو برای نمایش عکس کوچولوی خوشگلتون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ممنون از حضورتون
مامان
21 شهریور 93 21:11
ای خواااااااااااااااااااااااااهر نمیگی زن حامله ممکنه گذرش به اینجا بیفته بگما چشاش سبز شه شما مقصری اگه دخترم باشه که حتما باید متین خان بیاد بگیرتش.دختر چشم سبز رو کی میبره والا خخخخخ قبلا گفتم اما بازم میگم خوش بحال متین گوگولی با این مامان باحال و سرزنده ان شائ الله همیشه به خوشی و تفریح و غذاهای خوشمزه متین گوگولی رو از طرف ما ببوس.نی نی مونم سلام میرسونه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام بر خواهر گلی دیدم کم پیداین این زنای حامله واس همین خوراکی گذاشتمخلاصه شرمنده وقتی دیر ب دیر میای فک میکنم شاید مارویادت رفته خوووو اتفاقا چش سبز که خوشگلهچشم خودمم میام میگیرمش عزیز دلمو واس پسرم فقط بگما من از اون مادرشوهرام هاااااا قربون محبتت مرسی عزیزم..نظرلطفته سلامت باشین..ایشالا شماهم همیشه شاد و برقرار باشین ممنون از مهربونیت گلم..شماهم ب نی نی سلام برسون
ترنم
22 شهریور 93 8:37
اینقدر آب دهنمونو راه ننداز گناه داریم بخدا منم تیرامیسو میخوام آخی عزیزم متین خون دماغ نشی هیچ وقت منت بمیرم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خاله مهربونخدانکنه بمیری دوست جونم
مرجان مامان متین
23 شهریور 93 1:35
سلام عزیزم'واقعا دستت درد نکنه از اینهمه عکس 'خسته نباشی متین جوجو هم خیلی شیرینه'خداحفظش کنه عجب مامان هنرمند و با حوصله ای داره'چقدم غذاهای خوشمزه دلم آب افتاد خوشبحال متین و باباش انشاله همیشه شاد باشین پسرنازتو ببوس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی ممنون عیزم تچکررررررر سلامت باشین گلم ممنون ای بابا خجالتم نده دوست جونی نظرلطفته ..اما راجع ب اب افتادن دل دوستان...هدف از گذاشتن عکس غذاها هم دقیقا همینهخخخخخخ ممنون از لطف و محبتت عسیسم راستی پست مهرماه حواله بوده واس 29 شهریور... ولی نمیدونم چطو بروز شده...منم دوباره حواله ش دادم جیجر
مامان آیهان
23 شهریور 93 18:20
دستت درد نکنه دوست عزیزم خیلی هنرمندانه بود. وای یعنی من عاشق این بازیای پسرونم فداش بشم الهی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
قربونت عزیزم...ممنون از لطفت خدانکنه خاله ژونی مهربون
مریم(پرنیاوبردیا)
24 شهریور 93 1:26
سلام دوستمممممممم حشور مو قبول میکنی یا با اولیا بیام؟؟؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومم همه جوری قبولی عقشم
مریم(پرنیاوبردیا)
24 شهریور 93 1:31
خصوصی دوستم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
آخ جووووووووون
مریم(پرنیا و بردیا)
24 شهریور 93 2:21
نیمه شب ت بخیر دوستم... ساعت 2:25
•♥مامان متین♥•
پاسخ
چ وقت بیدار بودنه دخمل؟ دوروز دیگه مدرسه شروع میشه میخای اینجوری بری سر کلاس؟ شوخی بود گلم...مرسی شب و روز توهم بخیر خانوم گل
مریم(پرنیاوبردیا)
24 شهریور 93 12:43
حاضر
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
24 شهریور 93 15:12
آره دیده بودم عکسو ولی بازم دمت سووووزناکــــــــــــــ
مریم(پرنیاوبردیا)
24 شهریور 93 20:03
اصرآر بی جا مانع کسب است فقط با اولیا
•♥مامان متین♥•
پاسخ
منـــــــــــــــــــــــــــــو ببخش
مریم(پرنیاوبردیا)
25 شهریور 93 0:40
من دوستم و میخوام
•♥مامان متین♥•
پاسخ
منم تورو میخام عزیزم
Mah
25 شهریور 93 18:03
فدات شم 2تا خصوصی؛)
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی عقشم
مریم(پرنیاوبردیا)
25 شهریور 93 21:43
سلام خانومی غیبتات داره زیاد میشه...دیگه برای موجه کردن غیبتت باید با اولیا بیای ها گفته باشم (دقیقا کامنتی که یه بنده خدایی برام گذاشته بود) _میگن کوه به کوه نمیرسه ولس آدم به آدم میرسه_ همه اینا به این منظور بود که بگم دلم برات تنگ شدم دوستم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
میگم اصلا هم اهل تلافی نیستی ها... ممنون ازت عزیزم منم دلم تنگ شده بود اساسی ولی خب زندگیه دیگه بالا پایین داره ی روز نت هست دو روز نیست... اما شمایین که در هر صورت تو فکر و قلبم هستین
مریم(پرنیاوبردیا)
26 شهریور 93 12:15
نه خیر قبول نی....... حسابی دلم برات تنگ شده بود........ هنوز م از دل در نیمده (بزار یه کم خودمو لوس کنم آخه دوست خوب داشتن حالش به اینه که یه ذره ناز کنی)
•♥مامان متین♥•
پاسخ
آخه چلا؟ منم دلم تنگ شده بود عزیز دلم قهر نباش دیگه مریم جونی باشه قربون لوسیت برم من
مریم(پرنیاوبردیا)
26 شهریور 93 12:17
خوش اومدی گلمممممممممممم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدات خانومممممممممم
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
26 شهریور 93 17:36
سلام امروز تولده سید علی ضیا سریع بیا وبم حتما حتما تبریک بگو ممنونتم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام گلم مبارکه خانومی
مامانی علیرضا جون
28 شهریور 93 12:47
سلام واقعا پست بسیااااااااار طولانی و در ضمن جالب بود در ضمن گفته باشم یه روز باید دعوتمون کنی و از اون دسرای خوشمزم درست کنی گفته باشم یادت نره
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ممنون گلم هیچم از این خبرا نی