*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

نیمه دوم رمضان 93

1393/5/15 13:15
936 بازدید
اشتراک گذاری

ZIBASAZ

سلام دوستای گلم...چ خبرا؟حال و احوال دلتون چطوره؟

ایشالا تعطیلات خوبی رو پشت سر گذاشته باشین و ماه تون حسابی عسلی و سیرین بوده باشه دوستای خوبم..

بابت تاخیرم منو ببخشید..ایشالا با یه پست با انرژی جبران کنم نگاههای مهربونتون رو...بدون اتلاف وقت میریم سراغ روزهای گذشته و خاطرات گلپسری البته ب روایت تصویر و البته کمی هم روایتگری من..

 

桜 のデコメ絵文字پیشاپیش از نگاههای قشنگتون ممنون وسپاسگزارم..桜 のデコメ絵文字

(شبیهِ مجریهای تلویزیون شد..خخخخخخندونک)

روزسیزدهم

صبح تنبلی کردیم خوابیدیم جلسه نرفتیم...بماند...بیکار و بیعار گشتیم تا شب...افطار رو خوردیم..و شب رفتیم پارک...

جو لیگ جهانی والیبال بچمونو گرفته...ابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071527671.jpg

قربان بره مامانش

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071528467.jpg

نوش جونت مادرررررررررر

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071528746.jpg

توپی که از شدت هیجانات گلپسر شِتُ و پِت میشودابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071529191.jpg

وقتی میریم خونه و برق نداریم..

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071530898.jpg

روزچهاردهم

صبح لالا..البته ساعت2:45  با شبکه 3 روخوانی میکردم ولی کلا امسال زدیم ب در تنبلی...غمگین

امشب شب ولادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) هست و قراره بریم جشن..

اول افطار..(پاستا تو فلفل دلمه ایخوشمزه)

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071532572.jpg

بچمون نمیذاره بعکسیمابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط...میبینی تروخدا..ابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071533142.jpg

بعدافطارمیریم جشن...آخ جووووووووووون

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071534540.jpg

مبارکه

تو مراسم یه غرفه بود که بچه ها نقاشی میکشیدن متین هم رفت و نقاشی کشید

برنده هم شد...

راضیکتاب قصه و مدادراضی

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071539101.jpg

اینم اثر هنری متین پیکاسو...ابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط

متین نقاش باشی

بعله یه همچین پسری دارم من....خندونک

روزپانزدهم

امروز رفتیم جلسه...بازی متین..ناهارمتین:

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071542803.jpg

بقول خودش گوشت توپی...

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071543387.jpg

وبعدهم متین لالا کرد تامن ب کارام برسم ..امشب مهمون دارییم...

مامانم اینا..زیبا

خواستم یه تنوعی بدم واس همین براشون پیتزا پزیدمخندونک

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071544865.jpg

خداروشکر راضی بودن ..حلیم و سوپ هم بود..جاتون خالی خوش گذشت

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071545591.jpg

روز شانزدهم

امروز صبح بیکاربودیم...شب افطار بیرون بودیم...یعنی با دوستان خانوادگیمون دنگی دونگی پول جمع کرده بودیم و یه افطاری رفتیم بیرون...ابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط

باحال بود..خوب بودو خوش گذشت...

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071551824.jpg

متین و دوستان

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071552892.jpg

چکیده ای از افطاریزیبا

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071553998.jpg

متین و دوستان نمازگزارش

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071555538.jpg

روزهفدهم

ازبیکاری ازدندونای بچم عکسیدم.....

من که ترم تابستون برنداشتم.دروغگو.هیچم درس ندارم.دروغگو.آخرمردادهم امتحان ندارمدروغگو

بعععععععععععععععععععلهقهر

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071558457.jpg

دندون کرسی پایین سمت چپ متین نیش زده  ...

جشنمبارکت باشه مامانمجشن

بچم خیلی اذیت شد...

روزهجدهم

نون خوردن ب سبک متین

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071559504.jpg

امشب یکی از شبهای پرفضیلت قدره و میریم مسجد واس احیا...لیاقت نداشتیم حرم باشیم

رفتیم مسجدمحله که نزدیک باشه..چون تازه ساز بود یک قسمتای خطرناک هم داشت که در حال تکمیل بود..مُردم بس که این متین وروجک منو بشین.پاشو داد

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071566064.jpg

میترسیدم بیفته از پله ها..ناچار دنبالش بودم..اونم مثل اسب عصاری می دوید

وقتی بچم قران سرش گرفته و مثل ابربهار گریه میکنه...مادرت برات بمیره

متینم

 

قبول باشه...مراسم تموم شد..خوب بود بااینکه نصفشو نتونستم دنبال کنم...

روز نوزدهم

صبح اتفاق خاصی نیفتاد..

افطار خونه مادرشوهرم مهمونی بود رفتیم اونجا و بعد رفتیم بیرون..

متین و فرانک در حال بازی

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071572567.jpg

روزبیستم

صبح طبق روال بود...

امشب شب شهادت مولا علی (علیه السلام) هستش که ضمن عرص تسلیت..تقاضادارم بازم همراهم باشین..ممنون

امشب هم دوباره میریم مسجدمحله مون...اولش متین لالابودفرشته کوچولو.متین

وبعدبیدارشدواولش که هله هوله خورد و بعدهم راه افتاد و بازمن دنبالش و در اخرهم چون تو حیاط نشستیم با ریگ و سنگریزه بازی میکرد و نتیجه:

کفشارو پراز سنگریزه کرده بود...

روزبیست و یکم:

شهادت امام علی بود و همه جای شهر و ایران و جهان در عزا و ماتم...

بعدازظهر متین و باباییش رفتن هیئت

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071575576.jpg

قربونتون بشم من عشقایِ من

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071577012.jpg

شب هم افطاری دایی وسطی من دعوت بودیم

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071578833.jpg

روزبیست و دوم:

بدون شرح.................

سکوت

http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14071580847.jpg

امشب شب اخر از شبهای قدرِ ...

کاش ظرف دلمونو ب اندازه ی کافی از قشنگی این شبا پرکرده باشیم

امشب رفتیم ی مسجددیگه..خداقبول کنه خوب بود..

وقتی متین جوشن کبیر میخونه..

نفسم

وقتی متین معجون درست میکنه..شربت +پاپ کرنخنده

متینم

زندگی من

روزبیست و سوم

پسرورزشکارمنننننننننن

پسرورزشکارمن

شب افطاری دعوتیم...اما متین خوابزد شده و یه خورده بداخلاقه..ووو

وقتی متین قهرمیکنه و میره زیرمیز..

نفس

روزبیست و چهارم

وقتی متین مهربون من ب اسب کوچولوش آب میدهشاکی

عزیزم متین

مصرف بالای  متین:

سحری غریبانه من:

همسری نبود خو....غمگین

روزبیست و پنجم

رفتیم بیرون....و خونه دوستم اینابودیم که مرغ عشق داشتن..قناری یامرغ عشق..دقیق نمیدونم؟!؟!؟!متفکر

اولش ترس..

عزیزمامان

کم کم

نزدیک و نزدیکتر..

متینم

افطار زنونه بود..خندونکدوست جون اومد خونه ما...

روزبیست و ششم:

عشقم مامان

روزبیست و هفتم:

روزقدس...

ب امیدپیروزی مظلومان جهان و برافراشته شدن پرچم صلح تو کل جهان

حرکات موزون متین و امیرعلی توی کوچه بعد از راهپیمایی...ابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط

شب افطاری خاله ام اینا...

روز بیست و هشتم:

تبلیغ ماهیتابه آگرینو دیده...جوگرفتتش رفته ماهیتابه رو از تو کابینت آورده میگه مامان بلام ماهی دُلُس کن.

متینم

وقتی متین میره تو یخچال و سرقابلمه ی غذاشاکی

متین بلا

افطار یکم زولبیا پختم(پزیدم...خندونک) اما قیافه ش جالب نشد و یه خورده هم حلوا...

روزبیست و نهم

وقتی متین توسط بابایی هنرمندش اصلاح میشود...ترسو

متین جونم

خداروشکر بخیرگذشت

روز سی ام

تموم شدددددددددددددغمگین

بهمین زودی...ماه مبارک تموم شد...

افطارخونه عزیزاینا بودیم...شب رفتیم بیرون...

 

 

و

 

 

 

 

عید فطر

عیدتون مبارک

ان شالله سال بعدهم توفیق مهمون شدن ماه خدارو داشته باشیم

مرسی که تا آخرباهامون همراه بودین خسته هم نباشین واقعا پست خیلی درازی شد شرمنده....

ایام تعطیلات رو هم تو پست بعدی ب محضرشریفتون عرض میکنم

ابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباطممنون دوست جونیهای منابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط

عشقم متین

پسندها (4)

نظرات (19)

مریم(پرنیا و بردیا)
15 مرداد 93 22:44
سلاااامممممممممممممم.... میخواستم بخندم ولی زدی تو حالم من که نمیبخشم چون حسابی نگرانم کرده بودی پرنیان جونی تیکه های هفت سنگ و میگی ها هر جور راحتی عشقممم چرا برق ندارید؟؟؟ خب معلومه دیگه برق رفته به به چرا نمیزایر مامانت به عکسه آخه؟؟ ای جانم چه عکسه خوشگلی آفرین گل پسر زرنگ... چه جایزه خوشگلی هم گرفتی جیگرم خوبه ... تو ماه رمضون پیتزا میچسبه... معلومه پیتزا خوشمزه یی م هستش... نوش جونتون عاشق این دنگی دونگی هام.... همیشه شاد باشید مرواریدت مبارک عزیزممممممممممم شب قدر و در جریان بودم کامل واقعا هم خطرناکه ای جووووووونم....قران به سرت میگیری عزیزمم کفشا عاالی بود متین چه لباس مشکی هم پوشیده عاااشق قهر کردنشم همسری تون کجاست پس؟؟؟ آخی چه غریباانه(چه زحمتی هم واسه خودتون تنها کشیدیدن) عااااشقتم متین با ماهیتابه گرفتنت آخه بچه تو از قابلمه چی میخوای؟ خب به مامانیت بگو................................... زولبیا پختید؟؟ بابا دمتو گرممممممم ایول بابایی هنرمند همیچین هم به همین زودی نبودش بلال متین و نگا آپ نمیکنی میکنی هم میترکونی هااااااااااااااااااااااااا داخل پرانتز(پرنیان جون شوخی کردم با هاتون به بزرگی خودتون ببخشید) واسه من که کشتی نفرستادی ولی من خودم اومدم طوفانی شد من رفتم دوستون داریم..............مواظب خودتون باشید باباااااااااااااااااااای
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام گلم ممنون از کامنت پراز مهربونی و تیکه اتسرفرصت میام میجوابم فعلا اینو داشته باش تابعد
مامانِ بهار
17 مرداد 93 15:52
چه ماه رمضون پر باری انشالله همیشه شاد باشد عزیزممممممممممممممممممم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی فداتشم... همچنین
مریم(پرنیاوبردیا)
17 مرداد 93 22:26
سلام پرنیان گلم کامنت مو چرا از اون پاسخ باحالات ندادی پس؟ اکشال نداره خرابه رفاقتیم دیگه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مریمی خودم ببخشین ..شرمندم..وقت نکردم..الان میجوابم ب باحالی خودت مابیشترررررررررررررآبجی
مریم(پرنیاوبردیا)
18 مرداد 93 15:06
چاکریم با این جواب باحالت
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ما بیشتتتتر مخلصیم جیجرباحالی از خودته
مریم(پرنیاوبردیا)
18 مرداد 93 15:06
ظهر زیبات بخیر دوستمممم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
عاقبت بخیریت زیبا دوست جون گلم برای روزهای خوبت دعا میکنم... روزهای خوب تو ربط عجیبی دارند به حال خوب من...
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 مرداد 93 18:04
امروز داشتم سیب زمینی سرخ کرده درست میکردم اما با خیال راحت (حالا چرا) چون کسی خونمون نبود داداشم هم خواب بود(دختر هم خودتی من پسرم) هیچی دیگه اولش که سر روغن پرید تو ماهیتابه با دو انگشت مبارک درش اوردم احساس سوختگی نکردم اما احتمالا نرونها وقت نکردن جیغ بزنن چون بو کباب میومد . باخوشحالی سرخ کردنشو تموم کردم یه دیس کامل شد (اخ جوووووووووووون) در یک ان دستم خورد به دیس همش رو کف زمین اشپزخونه خالی شد یععععععععععنی چنان ضربه روحی خوردم که وقتی معشوقم بعد از هفت سال عشق و عاشقی بخاطر پولو موقعیت خانوادگی رفت بایکی دیگه این حال بهم دست نداده بود نشستم جمع کردم بعد به خودم گفتم: این همه سوسکو مگس تو دوغ و نوشابه پیدا کردیم این همه جک و جونور تو بسکویت و کیک پیدا کردیم این همه کرم تو میوه پیدا کردیم اما بازم خوردیم مگه مردیم حالا شاید یه سوسکی مارمولکی چند روز یا ماه یا سال پیش از اینجا رد شده باشه که چی؟ (یععععنی استدلالم تو حلقم) بعدشم کباب شامی درست کردم و سیب زمینی ها رو دادم داداشم خورد اون قسمتهایی که تمیز بود هم خودم خوردم خلاصه خیلی خوش گذشت کثیف خبیث بدجنس هم خودتی
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 مرداد 93 18:05
دیروز یه پراید صورتی دیدم خیلی قشنگ بود گفتم صد در صد رانندش دختره اومدم ازش سبقت بگیرم به چشم خواهری یه نگاه انداختم ببینم رانندش چه شکلیه احیانا و نیاز به سایه بالا سر داره یا نه ؟؟؟ چشمتون روز بد نبینه یه آقایی با هیکل نتراشیده و نخراشیده تو مایه های اکبر سبیل خودمون راننده بود هیچی الان تو فاز خودکشی قرار گرفتم ولی هر چی خودمو از طبقه همکف میندازم پایین نمیمیرم !!!
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 مرداد 93 18:06
✚ چَنـد قَدم مانـده بـود عاشقتـــ بشـم . . . ☈ اگـر ایـن اینترنتـــ لعنتــی قط نمیشُـد
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خدا ازش نگذره
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 مرداد 93 18:06
دلم یک نبودن ابدی میخواهد! نبودنی از جنس تا ابد بودن های تو...
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی از کامنتای قشنگت. .
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 مرداد 93 18:07
میشه نگام کنی راحت شه زندگیم چشم بر ندار ازم می پاشه زندگیم هر کس به جز تو رو انکار می کنم من عاشق توام اقرار می کنم◄خـــــــــــدا►
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 مرداد 93 23:00
مورد داشتیم دختره میره فروشگاه لوازم ورزشی میگه آقای ببخشید پرچم ایران دارید؟ فروشنده براش میاره ، دختره میگه : میتونم رنگای دیگشم ببینم؟! . . همه با هم ده مرتبه الهی العفو
ترنم
20 مرداد 93 8:23
آخیش عکسای متینو دیدیم دلمون وا شد چقدر شیرینه میتن با این کاراش
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدات بشم مهربون... ایشالا هیچوقت دلت گرفته نباشه باگلپسری ناناست شیرین واقعا..هلویه
مریم(پرنیاوبردیا)
21 مرداد 93 16:38
چه طور مطوری دوستممم؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
کامنتتو میبینم خوچحالم
مریم(پرنیاوبردیا)
21 مرداد 93 17:47
دوستم بپر خصوصی تو چک کن
•♥مامان متین♥•
پاسخ
پریدم گلم.... ولی پیامت عمومی بودا...
تاابددونفره
21 مرداد 93 18:58
سلام دوست جونخوبيچه بستني اي ليس مي زنهدلم خواست.ههههه چه توپ پاره ي خوشگليواااي اون پاستا هارو مي خوامنوش جونتونآفرين گل پسر نقاش.آخي کتاب گنجشکک اشي مشيالهي قاشق چنگالاشودستت درد نکنه.چه پيتزاهايي شدهمبارکه نيش دندونتچه نوني گاز مي زنهشکموچقدم خوشگل دعا مي خونه قبول باشهزولبيا هاتم زياد بد نشده خوبهاصل مزشه اونو بگوايشالا هميشه خوش و خرم باشين
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ب روي ماهت دوست گلمفدات خوبم تو چطوري؟ شرمنده دهنتو آب انداختيم دوست جون توپ پاره ي خوشگل؟ قابلتو نداره دوستم متين پيکاسو يه ديگه ممنون از دقتت دوست مهلبونمو مرسي از تعريفت سلامت باشي..تچکر خخخخخخخ زيــــــــــــــاد بد نشده...ميدونم خيلي بيريخته..پارسال بهتر درستيده بودم باورکن...مردم پيشرف ميکنن ما پسرفت مزه اش بد نبود ولي وسوسه انگيز نبود ديگه همچنين شما خواهر گلي جونمرســـــي از محبتت
•● Mah ●•
23 مرداد 93 20:13
دوستت دارم... تو این مدتی که نبودم، خیلی شرمنده م کردی عزیزم... بس که با وفایی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
منم میدوستمت عشیشم فداتــــــــــــــــــ
مامان عاطی(مرجان)
25 مرداد 93 10:00
وای پرنیان جون واقعا خسته نباشی'خیلی مامان توپی هستیااااا'از اون توپا که متین بازی میکنه نه از این توپااااا عاااااااشق اون عکس قرآن بسر متین شدم کم مونده بود بزنم زیر گریه انشاله خدا حاجت رواتون کنه و شماها رو واسه هم حفظ کنه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام دوستم ممنون تشکر نظر لطفته مهربون توووووووووووووپ متینم باورکن بس که مهربونی.. ممنون دوستم از حضورگرمت مرسی از دعای قشنگت..همچنین