*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

از متین چ خبر؟؟؟؟

1393/3/3 21:17
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم.

..این پست اختصاص داره ب عکسهای روزها..اتفاقات..کارها..وخاطرات  متین در چند روز گذشته

اول  بگم وقتی بچه دار میشی تا رسیدنش ب سن 2 سالگی باید 2تا پروژه اجباری و سخت رو بگذرونی و بهتره تا قبل از 3*4سالگی ی پروژه ی کوچیک دیگه رو هم بگذرونی...حتما منظورمو فهمیدین..

دوتای اولش که یکی از شیر گرفتن بچه س که خدا وکیلی طاقت فرسا و گریه داره..و دومی از پوشک گرفتنه که اینم بسی نفس گیر و یکی از خوانهای رستمه انگارررررر....که خداروشکر من این دوتارو پاس کردم

و موند آخری که جداکردن رختخواب متین و استقلال کامل گل پسرم هس که دو هفته ای میشه ب این موفقیت بسی بزرگ دست پیدا کردم...خدارو شکر

متینم

مادررررررررررررررررررررر ب فدددددددددددددددددددددداتمحبت

ی شب پسرعموش موند خونه ما تنهایی...میگفتن ما داداشیمخنده..متین و محمدامین

 

تازگی هم اقا یادگرفته دیرمیخوابه..ی ساعت قصه میگم گیج میشه ی دفعه پامیشه میگه میخام برم درسمو بخونم...

ای خددددددددددددددا..ساعت 1 یا 2 میخوابه...گریه

اینم درسای بچم....خنده

این صفحه بیلیارد یا اسنوکر رو هم دوستم واس متین کادو خریده دستت طلا دوست جونمخجالت

وقتی متین توی پارک تنهاست و جولون میده..بدلیل برودت هوا خیلی خلوت بود

قبلش بهش میگم متین بریم پارک؟میگه نه مامان پارک شلوغه بریم گله بادی(قلعه بادی)

متین و دوستان ب روایت تصویر

علیرضا.متین..زینب..علی..محمدپارسا

بچه های دوستام..

پارسا فنچولک که با اهنگ لوسی لوسی انچنان میرقصه و میجنبونه که نگو.قه قهه

.عزززززززززیییززززززززززم

متین با ژست همیشگیش در کنار یزدان جون.قندک

(پسر دوست جون دوران دبیرستانم یاداونروزا بخیرمتنظر)

گلپسملم.عزززززززززززیزززززززززززززززم

یزدان جون

امیرعلی..متین..هانیه..دوتای جلو هم بچه های پارکنخندونک

متین جون

متین و امیرعلی

متین

این ی قلمو کم داشتیم خداییخنده..جورش کردیمزیبا

تو خیابون جلو بنده خدارو گرفتیم از بچمون بعکسیمخندونک

حالا بعد پیاده نمیشد بچمون....قه قهه

متین

تا حالا اینجوری خوابیدی؟

داشت میخوردا..ی دفعه بیهوش شددددخواب

متین عشق

بفرمایییییییییییییییینخوشمزه

متین وتوتتوت و متین

به به

متین و فرزاد پسرخاله ام

عشق هندونه...خنده

متین جون

واس ب من نده داره اینجوری میخوره.دلخور.بهش گفتم ی ریزه بده دستپاچه شد از پرتقاله گاز میگرفخوشمزه

بچه س ما داریمسکوت

متین عسلی

متین کجا میری؟

متین:دالم میلم مدسه...تعجب

(دارم میرم مدرسه)

متینم

بغل

بای بایفعلا بابایبای بای

محبت

 

پسندها (8)

نظرات (19)

مامان مهلا
3 خرداد 93 21:42
عکساتون جالب بود پیش ما هم بیایین
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنونم خانومیحتما
مامانِ بهار
3 خرداد 93 21:47
من از پروژه پوشک گرفتن خیلی میترسم ..خدا کنه بخیر بگذره راستی اینا واسه متین جونمه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ایشالا بسلامتی خانومی...باید دلتو دریا کنی خواهرم یک یه ماه 40 روزی طول میکشه ولی راهیه ک باید رفت..موفق باشی ممنون اینا هم واس شما
مامان نی نی کوچولو
3 خرداد 93 22:58
سلام عزیزم خوبی عسلی خالهآفرین به پسری گلی که تو اتاق خودش خوبیدهخوشحالم که تو پروژه هاتون موفق شدین خانمی.برای من هم دعا کنید تا من هم بتونم.ماشاالله متین جان خیلی ناز شده ،چه کیفی هم میکنه با دوستاشالهی خاله قربون اون مدرسه رفتنت بره عسلیچیکار کنه پسرم درس خونه دیگه مامانی چیکارش داری بزار هر وقت دلش میخواد بخونهدوستت دارم عزیز خاله
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خاله ژونم ممنون تچکر ما اینیم دیگه خاله ممنون خواهرم..ایشالا همه موفق شن چشاتون ناز میبینه عزیزم..اره بچمون نمیدونم ب کی رفته انقد ددری شده.. من؟نه بابامن اصن خونگیه خونگیم خدانکنه خاله ژونممنون چشم خواهری مهربون..میذاریم ب تحصیلاتش برسه
ترنم
4 خرداد 93 8:21
قربون استقلالت متین از الان مستقل شدی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدات خاله مهربون
مامان امیـــرحسیــــن
4 خرداد 93 15:19
غم های زمانه ام که بی حد باشد یا آب و هوای دل من بد باشد در تَق تَقِ این قطار حل خواهد شد وقتی حرکت به سمت “مشهد” باشد ! دعاگوتون هستم اگه لایق باشم عزیزم
ماماني پرنيان
5 خرداد 93 9:12
سلام عشقم مبارك اون دندودهاي خوشملت بشم من نفسم
مامانی
5 خرداد 93 11:29
ماشالله پیشم بود میخوردمش از بس این پسرک دوست داشتنیه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشی ممنون نظر لطفته خانومی
مامان و آیلین
5 خرداد 93 19:17
روزگاری بود میوه اش فتنه ، خوراکش مردار ، زندگی اش آلوده ، سایه های ترس شانه های بردگان را می لرزاند . تازیانه ستم ، عاطفه را از چهره ها می سترد . تاریکی ، در اعماق تن انسان زوزه می کشید و دخترکان بی گناه ، در خاک سرد زنده به گور می شدند . و در این هنگام بود که محمد (ص) بر چکاد کوه نور ایستاد و زمین در زیر پاهای او استوار گردید . بعثت رسول اکرم مبارک باد .
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
5 خرداد 93 22:41
بعثت، امید انسان به فردایی روشن است. بعثت، نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی‌‌حد او بر زمینیان است. بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد
خاله
6 خرداد 93 11:51
خاله جونی 14 ماهه شدم بدوووووووووو بیااااااااااااااااااااااااا
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مبالکه..چشم حتما
مامانی علیرضا جون
7 خرداد 93 10:52
ماشاللا به متین با این کارا و حرفزدناش واقعا که با نمکه ماشاللا ایشاللا همیشه موفق باشه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون گلم سلامت باشین نمک از خودتونه عشیشم تچکرررررررررر
مامان خانمی
8 خرداد 93 12:48
کی میشه منم این پروژه های عظیم رو سپری کنم. محمدسجاد من زود بزرگ بشو. مثل آقا متین گل شیرین بشو
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ان شالله ..انقد زود بگذره دلت واس اینروزا تنگ میشه خانومی خدا نگه داره گل پسرتو..ممنون گلی از خودتونه
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 خرداد 93 17:42
افرین مامان خوب همت کردید عکسها عالیه عزیزم فدای نازی پسر بانمک و شیرینم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون فداتون چشاتون عالی میبینهخدانکنه خاله
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
10 خرداد 93 18:46
آخی چه بامزه بودن عکساش چه دوستای خوشملو بامزه ای داشت متین شوفرم خیلی قشنگ بود موفق باشی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
متین شوفر عجب اسم باحالی ... ممنون عزیزم با چشای قشنگت همه چیزو قشنگ میبینی همچنین..دیگه باید برم واقعا..یه بوهایی می اید..صدای پاست انگارخدای من ...نه...مامانه...عین گربه شرک نیگاش میکنم..منو میبخشه و فعلا میره... بابای
تا ابددونفره
12 خرداد 93 19:16
سلام خانمیمرسی از حضورتون.پسر نازی دارین.خدا حفظش کنه براتون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام تشکر گلم چشاتون ناز میبینه ممنون ممنون که اومدین و مرسی بابت رمز
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
13 خرداد 93 11:10
چه سخت گیری میکنه مامانت والا ما که دبیرستانی هستیم انقد گیر نمیدن راستی یه سوال اگه دوست داشتی بجواب چی میخونی؟؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
شوخی میکنم بیشترش گلم.. مامانم در حد یه تذکره..اونم نیم ساعت یه بار حالا جدی..من خودم سختمه.. تو طول ترم نمیخونم..همش میمونه خیای سخت میشه..خب چیز خاصی نی...علوم تربیتی میخونم عزیزم
مامان و آیلین
16 خرداد 93 9:20
سلام عزیزم پسر گلی داری با این کارای بامزه اش ایشااله که همه پروژه ها را با موفقیت سپری کنی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خانومی..گلی از خودتونه تشکر فراوان..همچنین شما شرمنده نمیرسم بیام پیشتونایشالا زودی میام
مریم(پرنیاوبردیا)
25 خرداد 93 12:20
سلامممممممم پرنیان جونم............ خوبین؟؟خوشین؟؟؟سلامتین؟؟؟ پسر نازتون خوبه؟؟دلم حسابی واستون تنگ شده بود،چیکار کنم که حسابی مشغول بودم و درس داشتم ولی شما از اون دوستاییم بودین که همیشه تو فکر م بودین و هستین.... داداشیا چه طورن؟؟؟؟ آخه فسقلی چرا شب ها اینقد دیر میخوابی؟؟ مامانی و اینقد اذیت نکن جوجو...... آخ عاشق اون عکس متین م که نوشمک بدست خوابش برده متین م مثله بردیا حرف میزنه دارم میلم مدرسه... واااااااااااااااااااااااای توت..... امسال که من هیچی توت نخوردم فقط رفته بودیم گلاب گیری کاشان یه کم از درخت هایه اونجا توت خوردیم مثله همیشه پست هاتون خوبه و دوست داشتنی..... متین جیگر و از طرف من ببوسید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلاااااااااام گلم ممنون تچکر...شما چطورین خوبین؟ماهم خداروشکر.. ماهم دلتنگتون بودیم اومدم وبت دیدم آپیدی کلی ذوق کردم..ایشالا تو کارات و درسات موفق باشی...گهگاه هم ب ما سر بزنس خوشحال میشیم عزیزمماهمیشه ب فکرتونیم آره میبینی چ زنعموی خوبی ام منهمشون دعوادارن سر اومدن و تنها موندن تو خونه ما... دیگه عادت کردیم ب دیرخوابیدنهای آقا..چ کنیم دیگه ازخستگی بسیار اون شکلی خوابید و گرنه عمرا خودش بی دردسر بخوابه آره..پرحرف...تازه همینجوری حرفای قلمبه می زنه نیم وجبی..پسرای این دوره زمونه ان دیگه توتش خیلی خومزه نبود..ولی خب توت بود دیگه..خخخمتین ک لب نزد.. بی ذوق همیشه ب سفر ..پس گشت و گذار بودین؟عجب فصل خوبی رفتین کاشان...خوش گذشت؟ ممنون مرسی از محبتت..فدات
تبادل لينک
9 تیر 93 20:07
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --------------
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ممنون واقعا