*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

یه خبر....

1392/11/21 11:49
548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای مهربون وعزیزم

این پست.پست خداحافظی منه....آره

دارم میرم

اونم واس یه مدت طولانی

حلالم کنید............

این یک هفته برام مثل یه عمر میگذره....یه هفته؟.......آره یییییییییییییییییه هههههههههفففففففففتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتته؟!!!!!!!؟!!!!!!!!!!!!!!کمه؟

دلم خیلی براتون تنگ میشه اماناچارم چون نقل و انتقال داریم...اسباب کشی به خونه جدید

 

بعععععععععععععععععععععله....................

 

شانس ما  هوا  هم برفی شده..واس همین احتمالا طول بکشه

ولی تندی میام...خیلی دوستون دارم..............

قول میدم بایه عالمه عکس و خبربرگردم....

مارو یادتون نره..........ههههههههههاااااااااااااااااااااااااااا؟!؟

 

بای بایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتاااااااااااااااااااااااززززززززززززززززززهههههههههههههههه

یییییییییییییییییییییییااااااااااااااااااااادددددددددددددددد گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگرررررررررررررررررررررررر

فففففففففففتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمممممممممممممنیشخندزبان

 

دوستتتتتتتتتتتتتتتتون داررررررررررررررررررررررررم

 

 

برمیگردم

 

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سمیرا
15 بهمن 92 10:59
عزیزم ایشالا به سلامتی خونه نو مبارک
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون سلامت باشین گلم...تشکر فراوان خانومی
مامان نيايش كتاب آفرينش
15 بهمن 92 12:35
سلام. خوشحالم از آشنايي تون. و ممنون كه تولد نيايش رو تبريك گفتين. اميدوارم زود زود با يه عالمه عكس از متين جون ناز برگردين.
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام منم همینطورخواهش میکنم ... خوش باشین
افسانه(مامان فاطمه)
15 بهمن 92 19:22
آقا ما تازه شما رو یافتیده بودیم کجااااااااااااااااااااااااا؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
میام باس
topolooooo
15 بهمن 92 19:33
انشاا...به سلامتی و شادی جابه جا شی عزیزم خیلی هوا سرده مواظب نی نی باش سما نخوره منتظر هستیمممنون سلامت باشین عشیشمحتما
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 بهمن 92 21:43
اخ مامان زود برگردید دلمون براتون تنگ میشه منتظر پست جدید و قشنگتون هستم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
حتما من خودم دارم میپوکم دوستون دارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 22:22
اگه يه روز همه فراموشت كردند من با توام،اگه همه به توظلم كردندمن با توام، ولي اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!!!
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 22:34
دلم براتون تنگ ميشه زود بياينننننننخونه جديد مبارككككك
•♥مامان متین♥•
پاسخ
منم همینطورچشم میام سر فرصت ممنون تشکر
مادر جون آبتین وآروین
16 بهمن 92 17:19
ایشالا به سلامتی ودل خوش کمک خواستی در خدمت ایم تو رو خدا حرم میری سلام ما رو هم برسون.بر گشتی دوست داشتی لینک میکنیم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشین ممنوندم شما گرمحتما همین کارو میکنمبا افتخار لینکیدم
مائده
16 بهمن 92 19:38
ایشالله به سلامتی جا به جابشی عزیزم ماهم دلمون برات تنگ میشه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشین تشکر عزیزم منم دلم تنگ شده
مامان سروش و سروین
16 بهمن 92 21:46
به سلامتی... خونه ی نو مبارک
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشینممنونم
fariba
17 بهمن 92 12:51
سلام خانومی.دلمون واستون تنگ میشه.منتظرتونیم.انشاالله خونه جدید پر از اتفاقای قشنگ باشه واستونسلام عزیزم ممنون گلم
مرجان مامان آران و باران
19 بهمن 92 9:03
به سلامتی ایشالاااااااااااااا عزیزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشین ممنون
مامان گلشيد
19 بهمن 92 11:53
آخي خواهري ترسونديمون گفتي واسه يه مدت طولاني خوبه كه بازم برميگردي كه ايشاا... كه بسلامتي باشه خونه جديد هم مباركه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خواستم یه نمه بخندیم سلامت باشین و ممنون گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 4:52
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
عسل
21 بهمن 92 11:39
•♥مامان متین♥•
پاسخ
آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا
21 بهمن 92 11:40
زودبیاین دیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگه
امیرعلی
21 بهمن 92 15:08
زود بیا باشه؟ راستی مام عید اسباب کشی میکنیم... خیلی خوشحالم.. آخه قراره بریم همسایۀ مامان بزرگ اینا بشیم....
•♥مامان متین♥•
پاسخ
چشم بسلامتی ایشالا مبارک باشه..ایشالا ب دل خوش
مسافر
23 بهمن 92 19:49
سلام پرنیان عزیز خوبید انشالله؟ خونه جدید مبارک ... انشالله به سلامتی و خوبی و خوشی سالیان سال زیبا زندگی کنید! آپ کردم ... تشریف بیارید تونستید خوشحال میشم ... موفق باشید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیزم ممنون سلامت باشین برقرارباشی حتما میام
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 18:34
چه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!