*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

چقدر زود گذشت...

1392/10/15 18:05
461 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دو ماه محرم و صفر عزاداری بچه مسلمونا تموم شد.رفت تاسال دیگه معلوم  نیست کدوممون باشیم کدوم یکی....

ولی خدایی زودگذشت....گریه

ایشالا عزاداریای هممون مقبول درگاه حق باشه و امام زمان هم ازمون راضی

آمین

[​IMG]



.[​IMG]

رسول گرامی اسلام صلوات الله علیه و آله فرمودند:

هرکس بشارت ماه ربیع الاول را به من بدهد من هم بشارت بهشت را به او می دهم .


ماه ربیع الاول آغاز شده است؛ ماهی که در آن حوادث تاریخی مهمی اتفاق افتاده است که از آن جمله، حادثه مهم و تاریخی لیلة المبیت، هجرت حضرت محمد صلی الله علیه و آله از مکه به مدینه، ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام، ازدواج حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم با حضرت خدیجه علیها السلام، آغاز امامت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه و هلاکت یزید بن معاویه از جمله حوادث فرخنده این ماه است.

[​IMG]

ماه ربیع الاول
وقایع ماه ربیع‏ الاول:
۱- خارج شدن پیامبر اعظم از مکه و مخفی شدن آن حضرت در غار ثور در آغاز ربیع الاول.
۲- رهسپار شدن پیامبر (ص) به سوی مدینه و آغاز هجرت آن بزرگوار به آن شهر.
۳- ارتحال امام حسن عسگری در سن ۲۸ سالگی در سال ۲۶۰ ه.ق‏
۴- آغاز امامت حضرت بقیة اللَّه اعظم در نهم ربیع الاول سال ۲۶۰ ه.ق‏
۵- ازدواج پیامبر (ص) با حضرت خدیجه «ام المومنین» در دهم ربیع الاول.
۶- وفات عبدالمطلب در دهم ربیع الاول.
۷- ورود پیامبر اعظم به مدینه در دوازدهم ربیع الاول.
۸- میلاد پیامبر اکرم (ص) در سال عام‏ الفیل در هفدهم ربیع الاول.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آنی
13 دی 92 3:35
پرنیان جون سلام ازاینکه به وبلاگ ویانای من سرزدی ممنون صادقانه بگم که وبلاگ خیلی جالبی داری با یه عالمه مطالب جالب و خوندنی که من تند تند از بالا تا پایین رو خوندم و با کمال افتخار شما رو لینک کردم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام دوست جونممرسی که اومدی پیشمون منم خیلی خوشحالم از اشناییتونمنم لینکیدم
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 دی 92 17:15
مامان جون امیدوارم روزهای خوب و خوشی در کنار خانواده گلتون داشته باشید.
•♥مامان متین♥•
پاسخ
قربون محبتت.همچنین شما و همه نی نی وبلاگیها
مامان معین
15 دی 92 8:41
سلام عزیزم . ماشااله شما هم پسر نازی دارم . برای منم افتخاری تا با شما تبادل لینک کنم من شما رو به دوستان معین جون اضافه کردم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مرسی دوست جونم خوشحالم کردی
مامان ملینا
15 دی 92 8:47
سلام عزیزم، وبتون خیلی خوبه ،با کلی مطالب که یادآوری خیلی چیزهاست.منم با افتخار لینکتون می کنم .
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مرسی از حضورگرم و نظر لطفتون ممنون دوست خوبم