*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

متین نوشت...(:

1393/2/1 11:47
348 بازدید
اشتراک گذاری

رذاذ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

{-165-}

Chu%21%21_m.gif    قلب     %28%E3%82%BF%E3%82%A4%E3%83%88%E3%83%AB%

 

 

 

مامان متین パステル のデコメ絵文字نوشتچشمک:

عزیزان من این پست زیبا و پر محتوا(تا قبل از خطوطنیشخند) که میبینید توسط موجودی شرور%E3%81%90%E3%82%8B%E3%81%90%E3%82%8B+%E3 بنام متین گوگولی ارسال شده است...قهقهه

از همینجا مراتب شرمساری و پوزش خودم را اعلام میدارم...اوه{-65-}

 

و دوباره میگم:Chu!! のデコメ絵文字

 

مبارک

خانوما ラブラブ のデコメ絵文字روزتون پراز کادوهای طلایی و گروننیشخند

 


روشنه صبح دلم ازرنگ آفتاب نگاهت/
عطر شب بو خونه کرده تو شب چادر سیاهت
مثل یه غنچه بسته توی باغ روسریتم/
سرپناه اولیمی سینه چاک آخریتم
می بینم رنگ خدا روتوی چشم بسته ی تو/
که بهشتو وعده دادن زیر پای خسته ی تو
کاش میشد تا آخر عمر واسه تو بچه بمونم/
که نتونم بی اجازت توی هر کوچه بمونم
کاش میشد بچه بمونم تا ببوسی گونه هامو/
توی گهواره ی دستات گم کنی بهونه هامو
تویی اون راه نرفته که هنوزم اولاشم/
به خدا لیاقتم نیست قسم راست تو باشم
تو همون نور سفیدی که به شوقت پر کشیدم/
به خدا یه موتو "مادر"به همه دنیا نمیدم

عبدالله روا{-109-}

 

 

 

 ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
28 فروردین 93 20:24
چیه این پست؟؟؟؟.
ترنم
30 فروردین 93 7:57
احتمالاً کار متین جون بوده
باران
30 فروردین 93 9:14
سلام عزیزم حتما این پست رو متین شیطون نوشته خدا حفظش کنه/مرسی خانمی از کامنتی که برام گذاشتی زیر کامنتت رمزو زدم بیا بخون گلم/راستی پست روز مادرت خیلی باحاله ممنون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام قلبونت باورت نمیشه نمیدونم جریان چیه تقصیر خودم بوده یا این وروجک بهرحال مرسی عشیشم تچکر
مامان خانمی
30 فروردین 93 13:07
به به چه پست با مسمایی ما هم با شما موافقیم روز مادر هم مبارک
•♥مامان متین♥•
پاسخ
آب یوم یف!!!!! میذارم یادگاری بمونه فدای شما که انقده پایه این
الهام(مامان اميرحسين)
30 فروردین 93 17:03
. مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی! مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری! مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد! مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود! مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن… روزت مبارك
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنونروز شماهم مبارک
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
30 فروردین 93 19:45
سلام آهان تازه متوجه شدم ماشالا چه زبون گیراییم دارن (انگلیسیه دیگه) تا فردا آپیم پرنیان جونم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانووووووووووم بین المملیه کلا بچم ایول..منتظرم گلم عیدت مبارک
مریم
30 فروردین 93 20:44
سلام دوسته خوبه خودم..... اگه دیر به دیر بهتون سر میزنم باید درک م کنید دیگه درس و مدرسه...... ولی وظیفه خودم دونستم روز تون و بهتون تبریک میگم.... بابت کامنت خصوصی هم که گذاشتین من پیگیری میکنم و ب بهتون خبر میدم... پسر نازتون و هم از طرف من ببوسید...
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خواهری جون ممنون که اومدی و بابت تبریکت هم مچکرمخیلی خوشحالم کردی ایشالا در تمام مقاطع زندگیت موفق باشی دوست خوبم و عیدت مبارک خانومی دستت دردنکنه ولی خودتو زیاد درگیرنکن فقط واسم سوال پیش اومد همین گلم فدای محبتت
زری مامان مهدیار و صدرا
30 فروردین 93 22:12
روزت مبارک مامانی نازنین
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدای تو مهلبون همچنین شما خانومم
مامان علیرضاجون
30 فروردین 93 22:36
خیلی بلایی خاله ، اون دیگه چیه تو کله ت کردی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ما اینیم سطل رنگیه که خونمونو رنگیدیم
مامان گلشيد
31 فروردین 93 10:35
بانوي گل شاهكار زيباي خلقت مخلوق دلبري خداوند، شادي تو شادي دنياست روزت ماهت سالت و تمام لحظه هاي عمرت مبارك باد
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدااااااااااایی داااااااااااااررررررررررررررری
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 19:09
من بدهکار توام ای مادر همه جانی که به من بخشیدی لحظاتی که برای امن من جنگیدی و بدهکار توام عمرت را روزهایی که ز من رنجیدی اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی من بدهکار توام ای مادر!
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 19:10
فدات بشم وروجک خاله بلا شدی ها
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خدانکنه خاله ژونم
فریبا
1 اردیبهشت 93 10:36
خانومی با یه روز تاخیر روزت مبارک ان شاء الله کنار وروجکت زندگی خوبی داشته باشی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنونم همچنین خواهری ایشالا سال دیگه نی نی گلت روز مادر رو بهت تبریک بگه گلم
مامان پرنيان
1 اردیبهشت 93 12:16
فدايي داري عزيزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سربازززززززززززززززتم
مامان پرنيان
1 اردیبهشت 93 12:21
فدات بشم عزيزم . بدجوري دلم هواشو كرده . از صبح هزار بار آهنگ امام رضا حامد زماني رو گوش كردم. من امام رضا مي خوام بدجورررررررررررررر
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ایشالا جیجرم ایشالاواس ماهم دعا کن
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
1 اردیبهشت 93 17:59
سلام مامان پرنیان گل ببخشید تا فردا نشد پس فردا حتما میذاریم واقعا شرمندتم گللم معذرتــــــــــــــــ حالا کادو چی بهت دادان؟؟؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام قلبونت گلم دشمنت ای شیطون؟ ما وعده میگیریم....کادوهای گنده ..طلا.. شوشو هم میگه چشم ولی بعد یادش میره اما از شوخی گذشته..ی ادکلنو ی کارت هدیه
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 18:23
روزت مبارك عزيزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنونهمچنین
مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 16:19
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ب گلدخترا رای دادم قبلامرسی از حضورت گلم
ترنم
3 اردیبهشت 93 9:17
موش بخوردت متین یعنی پسرم منم مثل متین خوشگل و شیطونه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ملسی خاله..البته اگه من نخورمش حتما بهتر و ملوس تر میشه با این مامانی مهربون
مامانه بهار
3 اردیبهشت 93 16:26
من فهمیدم چی نوشته .. بهتون نمیگم برای متین
•♥مامان متین♥•
پاسخ
اگه خواهش کنم چی؟ اینم تچکر برای خاله مهلبون