*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

کمک...

1392/9/20 19:18
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانای مهربون! یکی ب من کمک کنه بگین چیکارکنم متین انقد بقول خودش:شو ئو لات(شکلات) نخوره؟؟؟؟

 

خیلی میترسم چون حریفش نیستم جیغ میزنه و کولی میشه!!.شکلات و اسمارتیس خیلی دوست داره و من نگران آیندشم!

سعی میکنم ب حرفش نکنم ولی بعضی وقتا خستم میکنه!!

منتظر نظراتتون هستم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گلشید
20 آذر 92 18:58
سلام مامان جونی والا در این مورد من نمیتونم نظری بدم چون من تا حالا به گلشید جونی شکلات ندادم اما به نظرم واسش نخری بهتره یعنی تو خونه نداشته باش که ببینه و بخوادش اگه نمی تونی حریفش بشی اشکالی نداره اما بعد از خوردنشون حتماً واسش مسواک بزن
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی از کمکت خانومیخوش باشین