*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

از دست من و تو غصه ها خسته میشنツ

1393/7/27 13:55
1,365 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــــــــــــلاااااااااااااااااام

سلام سلام سلام دوست جون جونیای گل گلابم

ایشالا که خوب و خوشین؟

شادوسلامت باشین همیشهمحبت

 

************

اگه خسته ای و بی حوصله، بدون:

برنج احمد بهت نیرو می بخشه

مثه خورشید میدرخشه

برنج احمد..برنج احمد...

خخخخخخخخخخخخندونک

****

دلم حسابی براتون تنگ شده بود....مهمونمون رو هم بسلامتی راهی پایتخت کردیم و رفت!

و تونستیم ب اغوش گرم نــhttp://www.pic4ever.com/images/899.gifـــی نــــی وبلاگ برگردیم!!!

وااای

 

دلم واقعا پوکیده بود.....

خب امیدوارم که سلامت باشین...شرمنده بابت تاخیرم و شرمنده بابت پست قبلی...اگه خاطرتون مکدر شده!!!خجالت

خیلی ممنون از محبتتون و کامنتای قشنگتون ایشالا تلافی کنمبوس!متنظر

بفرمایین بریم سراغ اصل مطلب

ینی

متـــیــــن گلی

*************

یه دونه پسرم میخاد بره مغازه برا خودش خوراکی بخره اما از اونجایی که خسته س خوابش میبره ..باپول تو دستش اینطوری:

نفسم متین

شیطونی ب سبک متین

(وقتی از تو بوفه چیزی بخایشاکی)

زندگیم

فرزین پسمل عمه کوچیکه با مامانی پنج شنبه صبح پریدن و ساعتای 10،11 رسیدن و بعد ازحرم رفتن اومدن خونه مامان جون و ما همگی رفتیم اونجا!

بعداز کلی بازی و شیطنت شب هم همگی خونه مامان جون خوابیدیم و تا 3 صبح حرفیدیمزبان..

صبح جمعه بابایی اینا براتون بلال درستیدن....

فَسین(فرزین)...حَمَمین(محمدامین پسمل عمو)..متین گلی من

  

این سه تا وروجک تا جایی که تونستن اتیش سوزوندن...

 

 متین 

جمعه شب اومدیم خونه و شنبه هوس نقاشی زد ب سرم و دست ب قلم شدم!!!

نفسم متین

یه کار یهویی از متین...خخخخخخ

انقده بهش خندیدم

محو تماشای tvشده...خخخخخخ

نفسم متین

عمه جونی برا متین یک تریلر اسباب بازی اورده...اون سبزه که تو عکس مشخصه و چند تا بولدوزر کوچولو ی زرد که بازم گوشه چپ عکس معلومه..

مرسی عمه جونبوس

جون دلم متین

یکشنبه متین چوچولو هوس حموم میکنه:

متین جون

عزیزمجونم.متین

عافیت باشه جون دلم...

سشوار موهاشو که کشیدم..میگه مامان مثه میکروفن میمونه و شروع کرده شعر خوندن:

خدایا سقا

غریب و تنها

تو چشماش داره موج میسَنه

غروبِ دریا

ابالفضل...چی اومده سر پیکر تو.

...لحظه اخر تو...

(بقیشو بلد نیس....بگردمت مادررررر)

مداحی رو از کلیپ پسر اقای محمود کریمی یادگرفته و یکسره میخونه!!!

زندگیم

اینم اقا فرزین گل گلاب..پسرعمه ی متین که سالی دو سه بار میان اینور...

فرزین پسر شیطون و بانمکیه...

مخصوصا حرف زدنش خیلی شیرینه بااینکه از متین 5 ماه کوچیکتره اما کامل و مثه متین حرف نمیزنه..

شبیه خارجیهایی که تازه فارسی یادمیگیرن حرف میزنن..قیافشم که شبیه کُره ای هاست..کلا خارجیهخندونک

مدل حرف زدن:

من..بِترس..

من ..غذا .. بخور

با متین خونه درست کرده بودند و از لج خونه همو خراب کردن..

فرزین:

من خونه تو خراب...تو خونه من خراب..

ما دو تا خونه خراب

فرزین پسرعمه متین گلی

مامان جونش (مامان باباش)بهش گفته منو هم با هواپیما میبری مشهد؟

گفته:تو. اومد. هواپیما .سقوط. تو .بترس..من تنها رفت!!!!!

خخخخخخخخخخ

فدای پسرمهربونم بشم منمحبت

بازم لِگزوزمون!!!!!!!!خندونک

متین جووون

دوشنبه

عیدقربان

عیدتون مبارک

ناهار خونه ما....

مرغ گذاشتم اما عکس نشد بگیرم فقط از زنجیره خیار عکسیدمخندونک

قربون دستای کوچولوت برم من

فدات بشم با اون نگاهت 

داره با کامپیوتر بقول خودش موش بازی میکنه!!!

*

ای جونم

بی تو آینده ناخوشاینده

عشــــــــــــــــــــــــــق من

هیشکی جز تو نمیپسنده چشم من

زندگیم

*

در راه برگشت از خونه خاله شوهرم..

حسام اینا

متین ستایش فرزین

متین و دوستان

وقتی شوشو غافلگیرم میکنه و از کوهسنگی  برام دیزی سنگی میخره ...

.

اتفاقات زیادی توی این چند روزه افتاد اما فرصت و شرایط عکسیدن نبود...

با عمه خونه همه اقوام رفتیم ولی چون هوا بگیرو نگیر داشت نتونستیم دَدَر بریم...برنامه موجهای ابی هم باز عملی نشد!!!!

و میرسیم ب عروسی:

عروسی پسرخاله شوشو...اخر شب تو باغ:

این موجودی که پشت ب دوربین در تصویر میبینید متین گلی ماست که در حال قِر دادنه...خخخخخخ

زندگیم

بعله....

داداشیا صبح جمعه...

شام جمعه...بازم خونه ما:

گفتن سبک بذارم در حد کوکو و اینا و منم ترجیح دادم الویه بدرستم...

مثلا باب اسفنجی...برا بچه ها

اینم گل افتابگردونه...زیبا

صبح روز شنبه افتادم ب خونه تکونی

انگاری زلزله اومده بود باورکنین!

متین داره ب مامانش کمک میکنه..آخ فداتشم جوجو

زندگی

اسباب بازیا رو جمع میکنه میبره میریزه تو کامیونش!!

نفس مامان

منم جارو برقی کشیدم..تو حس جارو کشیدن بودم دیدم عه چرا اشغالا جمع نمیشن؟متفکر

ای دل غافل!!!!!

لولش معلوم نی چجوری شِتُ پِت شده!؟!؟!

دست از کار کشیدیم و رفتیم مهمونی باززبان

خونه حسام اینا ..ناهار

در راه:

نوش جون مادددر

شب واس شام رفتیم خونه عمو ..بابای ستایش!
مهمونی اخر بود و عمه اینا بعدش راه افتادن و رفتن!

بابای فرزین با ماشین خودشون 5 شنبه اومد دنبالشون!

متین بازم فیلم 3D میبینه!!!!

تنها راه برای اروم نگه داشتن بچه هازبان

فرانک..فرزین..ستایش..متین

عزیز مادر..فدای انگشتات بشم من!!محبت

بــــــــــازی با بچه ها:

 

 

اینم کشتی با حسام:

نفسم متین

اینم یه سیب کوچولو تقدیم ب شما: 

چند مورد از گلواژه های متین:

بسکتبال   :   دست گِل بال

خفه   :   فَخه

 عشق ینی؟متین:فِکِلاک(عشق یعنی؟یه پلاک)

شام ناهار صبونه کلا غذا    :  ناهار

تصادف    :   تصاوُد

قهر   :    یَهر

زندگیم

****

مرسی از همراهیتون....خیلی ممنون که انقده ماهین 

ایشالا بیام پیشتون جبران کنم عزیزای من

 

خیلی شاد باشین

 

بووووووووووووووووووووووووووس

 

بوس

****

 

ماهگـــجشنــرد نوشت:

 

واااااااااای تولد بچم نزدیکه..محبت

 

عشقم متین

 

35 اُمین ماهگرد عشـــــقم مباررررک

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (22)

عمه فروغ
27 مهر 93 18:59
سلاااااااام پرنیان جون خوبی؟ ایول به مامان هنرمند چقدر متین رو خوب کشیدی احسنت بر متین که به مامانی کمک میکنه چه باحال حرف میزنه این پسر عمو
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مرسی عزیزم شما خوبین؟ تچکر گلم بچم یه پارچه آقاس خخخخ اره باحاله...فخط پسرعمه س عزیزم!!!
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
27 مهر 93 19:02
سیاه قلم واقعا کار خودته؟؟؟ بابا این کارارو هم بلد بودی و رو نمیکردی؟!!!!!!!!!!!!!!
•♥مامان متین♥•
پاسخ
پس چی فک کردی؟ دیگه اینا واس زمان جاهلیتمون بود...گذاشته بودیم کنار!!!!یهو هوس کردیم مرسی بابت کامنت و ماچ
بابای ملیسا
27 مهر 93 21:00
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با عکسهای جدید سفر به اصفهان به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر تشریف بیارید و با گذاشتن یه یادگاری ، دنیای قشنگ و معصومانه دخترم رو زیباتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما هستیم.
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ممنون بابت حضورتون حتما در اولین فرصت....
مامان یاسی
27 مهر 93 21:54
به به چه مامان هنرمندی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی نظرلطفتونه خانومی
مامانِ بهار
27 مهر 93 23:16
سلام عزیزم . نقاشیت عاااااااااااااااااالی بود از پست هات معلومه خانوم هنر مندی هستی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام گلم مرسی از تعریفت ای بابا خجالتم ندهپیش شماها لُنگ میندازیم خواهری مرسی از لطفت
مامان نی نی کوچولو
27 مهر 93 23:59
سلام پرنیان جونم.میدونم خوبیدوای مامان هنرمند متین گلی را چه خوب کشیدی آفرین آفرین.یادم باشه مشهد اومدم بیام عکس خودمو بکشی خواهر جونبه به متین جونم چه حال میکنی تو اون وانت خوش به حالت.آدم میره توش نمیخواد دربیادخخخخخخخخخخخخخخخ چه بامزه میحرفیده این فرزین خان ،واقعا هم مثل خارجی ها حرف میزدهبچه ی بامزه ایه خداوند حفظش کنه.میدونم این دوتا وروجک این چند وقته چه بلایی سر خونه آوردنند.به به چه الویه هایی ،من بلاآخره به هنرمندی شما چشم میزنمواییییییییییییییییی متین خوشجل خاله رو نگاه کن چه قری میده واسه خودش آهان دیش دان دارانآفرین خاله جون همیشه دلت شاد باشه گلممن هیچ وقت از خوندن پست های شما سیر نمیشم پس لطفا تند تند بیاین و منو شاد کنید.دوستتون دارم التماس دعا داریم پرنیان جوندلم خیلی برا امام رضا تنگ شده
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام دوست جونی شما خوبین؟ایشالا که همیشه خوب باشین وای مرسی که بهم میگی هنرمندخخخخ..حتما بیا گفتی وانت..یه ساعته دارم دنبال ماشین وانت میگردم نگو منظورت وان حموم بوده ...خخخخچقده من گیجم نه؟ اره بچه شیرینیه ولی اتیشه...ماشالا...رو دست متینه باورکن اره دیگه ترکوندن همه جارو ممنون که انقده بهم لطف داری سلامت باشی دوستم...شماهم همینطور..ایشالا همیشه شاد و برقرار باشین بس که مهربونین خومرسی از لطفتون...حتما سعی میکنم بیشتر بیام از خل بازیامون بگمشماهم ایشالا همیشه بی ما و یا با ما شاد وخندون باشین ای جااان....ایشالا حضرت بطلبه و بیاین زیارت..واس ماهم حتما دعا کنین مرسی از لطفت عزیزم
مرجان مامان متین
28 مهر 93 9:42
سلام پرنیان جون'خوبی؟متین جوجو خوبه؟دلم واستون تنگیده بود'اومدم تو وبتون دلم کلی شاد شد بابا هنرات کم بودن که طراحی هم بهشون اضافه شد'کارت خیلی درسته متین خیلی شیرین و بامزه حرف میزنه'اگه پیشم بود حسابی گازش میگرفتم اون ففلاکش منو کشته
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مرسی مرجان جون شما خوبین؟ ماهم همینطور ..مرسی از محبتت همیشه شاد باشی دوستمینی تند تند بیا وبمشوخی بود ایشالا همیشه شاد و سلامت باشین ما و هنر؟خجالتمون نده...خط خطی ای بیش نمیکنیمممنون از تعریفت نظر لطفته عزیزم..همچین شیرین هم که میگی نیس حرص در اره بیشتر تا بامزه مرسی از محبتت خیلی تچکر
تا ابددونفره
28 مهر 93 12:12
سلام عزیزم خوبیخوب به سلامتی خوش گذشت عزیزم چه بامزه خوابیدهاون چیه دوره سرشبه به چه بلالی می زننایول مامان هنرمند چه خوشگل کشیدیرشته تحصلیتون چیه. کیسه فریزر تو سر متین چی می گه دست عمه جون درد نکنه.مبارکه متین گلی باشه وای چه آب بازی می کنه.پاشم برم حموم دستت درد نکنه خانمی.همه چی عالی از سالاد زنجیره ای گرفتهتا اون سالاد الویه های خوشگل و خوشمزهمن عاشق اون گل آفتاب گردنه شدمبازم سینما سه بعدی فخهخیلی باحال بودشاد باشی دوستم.متین گلی رو هم ببوس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام دوست جون جونممرسی شما خوبین؟ جاتون خالی... خوب بود انگاری بزور چشاشو بستهکلاه لباسش بود!!خخخخ ب ما که ندادنماشالا بچه ها همه بخور بودن مرسی عزیزم چشات خوگشل میبینهعلوم تربیتی میخونم جیجرم خخخخ...از ابداعات خود متینه دیگه مرسی سلامت باشی فداتشم...عمه خانوم هر وقت میان مارو خجالت میدن ماهم براشون نبات و زعفرون میبریم فقط خخخخ...هوس حموم کردی نسترن جووون...برو عزیزم عافیت باشه دست شما دردنکنه مهربونمرسی از تعریفتسالاده برا خالی نبودن عریضه بود و گرنه دیزاین خاصی نداشلطف داری...ادرس بده برات برفستم یه دونه بچه اروم کنه دیگه هنو خیلی از گلواژه هاشو یادم رفته ...غلط نامه متین رو ایشالا منتشر میکنم.. coming soon مرسی از محبتت عسیسم...خیلی تچکر..شماهم هیشه شادوسلامت باشی
الهام
28 مهر 93 20:21
سلام عزیزم چقدر ناز خوابیده متین جون بلال نوش جونتون خاله جون ماشاله به پرنیان خانم هنرمند نقاشی تون بیسته آااااا و همین طور آشپزی تون خیلی خیلی لذت بردم از دیدن پست زیباتون پرنیان عزیزم من از دیروز چند بار اومدم منتها صفحۀ نظراتتون باز نمیشه و سرعت وبتون خیلی پایینه. فکر کنم برای این کدهای بارشی و تغییر شکل موس و ... باشه. اگه همۀ کدها رو با هم نذاری بهتره و سرعت خیلی بالاتر میره عزیزم می تونی هر هفته یکی از کدها رو بذاری متین نازنینم و می بوسم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مرسی از نگاهتون سلامت باشی خاله وای ممنون از تعریفت خانومی...خجالتم نده مرسی نظر لطفتونه مهربون شرمنده الهام جون...خیلی وقته ب ابزار وبم دست نزدم...حتما عزیزم یه ویرایشی میکنم مرسی از گوشزدت خیلی لطف کردی عسیسم
زهرا
29 مهر 93 8:38
سلام پرنيان جونم. خوبي عزيزم؟ ماشالا چه هفته شلوغ پلوغي داشتين! ايشالا هميشه همراه خانواده و فاميل در كنار هم خوش باشين و فقط عشقو حال باشه و خوشي الهي قربونش برم با اين خريد رفتنش ماشششششششششالا به اين سليقهواقعا به اين خوبي نقاشي ميكشي؟! منكه نقاشي هاي دوران مدرسه رو هم با بدبختي ميكشيدم!!چون ميگفتن برگه امتحانو خودتون بيارين تو خونه برگه سفيدو ميذاشتم زير نقاشيه مورد نظر, با مداد نقاشي رو ميكشيدم تا ردش بيوفته رو كاغذ زيريه, بعد موقع امتحان با خونسرديه تمام خط هاي نامرئي رو دنبال ميكردم و عرض چند دقيقه يه نقاشيه توپ در حد پيكاسو تحويل معلم ميدادمبقيه بچه هام بنده خداها همون نقاشيه معروف كلبه با دودكش و درختو رودخونه با ماهي هاي قرمز اندازه نهنگو ميكشيدن با ويوي متفاوت! جالبه لامپ خونه با يه سيم بلند هميشه از بيرون كلبه نمايان بود سالاد الويه ت هم خيلي خوشمزه سببخشيد خوشگلهميدوني ما چطوري سالاد الويه مونو تزئين ميكنيم؟ بذار يادت بدم شايد يه روز به دردت خورد! سالاد رو توي يه ظرف مسطح يا گود گرد با قاشق پهههههههههههن ميكنيم, روشو به كمك يه قاشق غذاخوري صاااااااااااااااااااااااف ميكنيم, بعد يه قاشق غذا خوري رو تا خرخره چال ميكنيم وسطش درباره قابلمه سنگي اول اينكه ايشالا آبگوشت هاي فراواني پر از عشقو محبتو نخودو كمي ادويه بپزين دور هم بزنين به وجود مبارك. دوم اينكه قبل استفاده به كمك روغن دمبه كه حتما بعد عيد قربان تو هر خونه اي فتو فراوون يافت ميشه (آخه قربوني ميارن تو كيسه چند تا استخون ميذارن با كلييييي دمبه) كاملا همه جاي قابلمه رو چرب ميكني و اگر تو اين هوا آفتاب پيدا كردي يه روز بذارش جلو آفتاب, اين كار باعث ميشه از تركيدن و در نهايت گرسنه موندن به دليل تاخير در تبادل گرما جلوگيري بشه(پروفسور زهرا) ايشالا هميشه به شادي و عروسي عزيزم بازم از خوندن مطالبت كليييييييي كيييييييييييييييييييف كردممتين جونو از طرف من ببوسمواظب خودت باش, يه عااااااااااااااالمه ميبوسمت
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام دوست جونی خودم خوبی عزیزم؟ خخخخخ زندگی ِ ما کلا شلوغ پلوغه مرسی از دعات گلم..شماهم ایشالا شادوسلامت باشین خدانکنه مهربون ممنون از تعریفتلطف داری خخخخخ...عجب ...مراسمی بوده واس خودشمن کلا نقاشی دوس دارم...مامانم میگه خط خطیای بچگیم هم خاص بودهجدای از شوخی نقاشی رو دوست دارم و دوران مدرسه هم بدنبود...واس بقیه بچه ها هم میکشیدم ولی خاطره جالبی بودخخخخخ منم لامپ بیرون از کلبه رو هستم صااااااااااااااااااااف کردنت مارو کشتهشما خیلی حرفه ای کار میکنین خوایول دمت گرم پروفسور ِ من...مرسی از راهنماییت...اولا ما روغن دمبه همیشه تو خونه داریم کسی هم برامون گوشت قربونی نیاوردهکی خونه بوده حالا؟ داخل قابلمهه یه برگه اموزش داشت...از روی اون انجام دادم...بازم ممنون چون برام سوال بود چرب کردنش برا چیه؟ سلامت باشی خانومی مرسی تچکر مهربونم...خوشحالم از کیییییییییییییییییییییییف کردنت...همیشه بیا پیشمون تا کیف کنی جیجرم ممنون فداتشم...ماااااااااااااااااااچ
ترنم
29 مهر 93 14:24
الهی من بگردم چه ناناس خوابیده نمیدونم چرا حس میکنم شبیه امیر مهدی منه آیا قربون ذرت خوردنت بشم نوش واقعا خودت نقاشی کشیدی؟؟؟؟ عجب هنرمندی به به خوشمون اومد حمومت عافیت باشه متین جونم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خاله مهربونای جااااااااان خدانکنه خاله ژونی واقعا!!!!!! مرسی نظرلطفته دوست جونم سلامت باشی خاله گل امیرجوجورو ببوس
تا ابددونفره
29 مهر 93 17:37
سلام عزیزم.آقا من عاشق پسرتونمچکار کنم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام نسترن جونم خوبی؟ بس که ماهی و مهربونتو قاب عکس اینجوریه ها...اتیشیه باورکن!!!شاید ببینیش پشیمون شی فهمیدم..از خودت که گذشت عروسم بشی...براش دخمل بیار
مریم(پرنیاوبردیا)
30 مهر 93 15:45
سلام پرنیان جونمممم نه بابا....درس زیاد نمیخونم فقط وقت کم میارم.... آخه تا ساعت 3 مدرسه م و تا 5 و نیم ناهار و استراحت و بعد یه کوچولو درس میخونم و بعد 1 ساعت فیلم میبینم و اکثر روزهای سه شنبه هم میرم سنما چون نیم بهاس شب ها ساعت ده و نیم یازده خوابم تو هفته باید تلاش بیشتری کنم آخه 5 شنبه و جمعه ها غیر ممکنه خونه باشیم(البته با خانواده من از خانواده هاش نیستم که بدون خانواده و بدون اطلاع خانواده برم بیرون-حالا 3 بار تکرار کن) خب ببینم به جای اینکه بیای وبلاگ مون نظر بدی میای سوتی هایه من میگیری؟منظورم همون بریدا بود خب حالا بریم سراغ پست دوستمون: برنج احمد و خوب اومدی..... ای وااای قیافه متین و آخ جون دوباره مهد کودک ای ول چه دوست هنرمندی داریممممم.... عالی شده-منم خودم یه کوچولو تو نقاشی دست دارم گفته باشم ای جونم متین و نگاه عافیت باشه عزیزممممممم... افرین بازم خوبه که همین چند ترک شو بلدی بابا سشوار ای جونم چه قد فرزین با حال حرف میزنه.... میگم پرنیان جون متین سان استار بخور،جایزه برنده بشو و من سان استار دوست بابا سالاد.... بابا گوله ی خلاقیت..... با هنرمند بابا متین یه پا رقاصی ها عزیزممم چه قد اولویه ها رو خوشگل درست کردی دوستم..... آفرین به متنی که به مامانی کمک میکنه آخ جون بازم مهد کودک به سبک تلویزیون با کلاسا متین و همیشه شاد باشی دوستممممم.... بای راستی بپر خصوصی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام بر مریم گلی خودم چ عجب ازین ورا وب گم کردینخوش اومدی در هرصورت خخخخخ...شناختمت ..دیدیعین خودم درس خونی عجب برنامه فشرده و حجیمی داری...اذیت میشی جیگرم خو یه خرده استراحتی تفریحی چیزی سینمای نیم بها هم که میگیری باریکلای تو بدون خانواده و بدون اطلاع خانواده برم بیرون بدون خانواده و بدون اطلاع خانواده برم بیرون بدون خانواده و بدون اطلاع خانواده برم بیروناینم سه بار.. آفرین..آفرین..آفرین خخخخ..از بس دقیق و نکته سنجم خوش اومدی گلم بهت نیرو میبخشه خجالتمون نده ...هنرمند کودومه؟خط خطی میکنیم ماآ باریکلا مریم پیکاسو سلامت باشی دوست جوووون ما سان استار دوست نه...لگزوز دوست اههههممممممم... نظر لطفته مریمیمرسسسسسسسسسسسسسسسسسسی بازم سوتی؟متنی؟متنی همون متینه عایا؟ مرسی فداتشم دوست جونی عزیزم... دلم برات تنگ شده بود هاااا...یکم برنامتو سبک کن..زود زود بیا منو سرکار میذاری؟کو خصوصی؟
آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
30 مهر 93 17:12
سلام خانومی آره جشنواره کولاک شد مگه بودی؟؟!!! جدی بعضیا رو ندیدی؟؟ ایشالا زین پس 1 شنبه شب ها ببین
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیزم...ما ازین سعادتا نداریمتو tv دیدم نه نرسیدمفقط برنامشون با اکبرعبدی رو دیدم مرسی از اطلاع رسانیت
محبوبه مامان الینا
1 آبان 93 11:00
به به چقدر مهمونی رفتین و مهمونی دادینان شاله همیشه همینطور دور هم جمع باشین و شاد.چه خانم هنرمندی هم هستی شماخیار زنجیری و الویه و...به به متین خوشگل ما هم که تک ِ تکهحرف نداره ماشاله هزارماشاله
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ب مهمونیای شما که نمیرسه خانومی مرسی همچنین شما محبوبه جون خخخخخ...هنرمند؟من؟نه بابا اینا که سرمشقه..شما لطف داری عزیزم مرسی فداتشمسلامت باشی و ممنون از محبتت شادو برقرارباشین
افسانه مامان فاطمه
1 آبان 93 11:14
سلام مامانی متین خوبی؟ خوشی؟ پستت عالی بود و مثل همیشه آدم مجاب میشه تا تهش بخونه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیزم شما خوبین؟ مرسی سلامت باشین نظرلطفته دوستم...خوشحالم خوشتون اومده
مامانِ بهار
1 آبان 93 16:49
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
نامیلو
9 آبان 93 14:54
سلام وبلاگ زیبای دارین بهتون تبریک میگم به سایت فروشگاهی تازه تاسیس ما هم سر بزنید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ممنون از نظرلطف و حضورتون چشم حتما
مریم(پرنیاوبردیا)
16 آبان 93 14:04
اومدم عکس الویه باب اسفنجی و کپی کردم واسه تولدم درست کنم البته مامیم میگه ول کن این قرطی بازی ها رو میریم بیرون غذا میخوریم(تنبل نیستا یه کم از قرطی بازی خوشش نمیاد) فقط یه چیزی بدن باب اسفنجی چیه؟ راستی تولدت کیه؟ گفتم که بیای بپرسی تولدم کیه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
عه چه جالب نوش جونت فداتشم من که اصن نفهمیدم داری تولد تو ب رخم میکشی و باز هم نفهمیدم منظورت از قرطی بازی دقیقا کیه؟ در هر صورت و با توجه ب تیکه های جنابعالی عرض کنم که: خیلی تولدت مبارکه عزیز دلمممممممممممممم میری تو 50 دیگه؟ بدنش الویه س زردیش از زرده تخم مرغه و قرمزی دهنش سس گوجه...گردالی ها هم که خیارشورن و بقیه ش هم لازم ب گفتن نیست یه هفته قبل از تولدم میام وبت ازت میپرسم تولدت کیه که تو هم بیای بپرسی تولدم کیه؟خخخخخخخخ حالا تولدت کیه؟ تولد من که 2 شهریوره دیگه...فک کنم اقای پدر شما هم متولد همین روز مقدس هستن؟ باززززززم تبریک... ولی باب اسفنجی مناسب سنت نیس!!!!خاله ریزه ای چیزی باید بدرستی!!!! شوخی شوخیییییییییییییی!!!! میدوستمت
مریم(پرنیاوبردیا)
17 آبان 93 21:06
ای وای اصن یادم نبود تولدت 2 شهریوره آره چه با حال یادم اومد تولد م 20 ابانه.... کادو نمیخوام یه وخت نیافتی تو زحمتا مرسی که همیشه میای پیشمون همیشه دوست دارم و واقعن همیشه به فکرتم متین شیطونک و از طرف من ببوس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
عه چه جالب مبارکت باشه فداتشم شاد باشی همیشه عشقممم کادوتو توی وبت بهت دادمهدیه نفیسیه ها ب هرکسی نمیدم ممنون لطف داری منم دوست دارم ممنون محبتت