*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

اندر حکایت متین :)

1393/8/17 8:58
1,341 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــــــــمحبتــــــــــــــــــــــلام

 

خوبین؟ایام به کامه؟

ایشالا شادباشین و سلامت همیشهمحبت

عزاداریاتون هم قبول باشه ایشالا

بی مقدمه میرم سراغ نقل خاطرات این روز ها ی

متیــــــــن

* * *

من: متین اگه یه عالمه پول بهت بدن چیکا میکنی؟

متین: (باهیجان و با توجه ب عکس) یه خونه میخریییییییییییم!!!عینک

تحت تاثیر تبلیغات فروشگاه 5040خندونک

نفسم متین

بالاخره برا بچمون طبل خریدیم البته نخریدیم علیرضا اینا اومدن خونمون اون خریده بود متینم دیگه نداد بهش ببره طفلکی!!!!سکوت

جونم

شباول محرمه و متین با باباییش از مسجد اومدن!

پسرم هرشب با باباییش میره مسجدراضی

یه دلیل خیلی جالبش که متین از باباش جدا نمیشه،عشق میکروفن بودن متینه که چون گهگاهی باباش هم مداحی میکنه اونم میتونه از فرصت استفاده کرده و میکروفن دست بگیره!

متین تبلت باباجونو برداشته بابا بهش میگه:طبلتو بده برا من تا من تبلتو بدم برای تو!!!خندونک

خخخخخخخ

   

متین و تبلت ببخشید طبلش!

زبان

متینم

متین عشق طبل ما حتی در حین بازی هم دست از طبلاش بر نمیداره...

همچین مرتب گذاشته ی گوشه!!!!!

زندگیم متین

گوشه سمت راست کله همسری ِ اینجانب هست که میبینین!

مدیونین فک کنین نشسته تو نوبت بازی کنه هااااااخندونک

کودک درون همسری همچنان فعاله چنانکه در عکسهای بعدی هم حضورش محسوسه!محبت

برج در حال فروریختن..شکار لحظه س زبان

اصن یه وضعی!!!!

نفس من

محرمه و .....

عشقم متین

جونم متین

ماربازی!!!!

بازم مدیونین فک کنین من بازی کردم!؟خندونک

دستا باللا!!!!!!!!!!ترسو

متینم

سوژه:

قاشق جیبی!

ب این ووی گولندزج قاشق جیبی..خخخخخخ

این قاشق همسریه وقتی میره کوه میذاره جیبش!!!!!

خنده

* * *

بچم غیر از تو خونه ، تو مسجد خودشو هلاک میکرد!!!

اجرت با امام حسین عسیس مادرررررمحبت

متینم

وقتی نصفه شبه و متین نمیخابه و به من میگه شترمو (خخخخ..زرافهه رو میگه شتر)بخوابون!!!

من:سکوت

شتر:خواب

متین:خندونک

هنوز من:سکوت

.......

دخمل عمویی ِ متین گلی ، نرگسی!

این عکسو از گوشی ِ داداش همسری گرفتم میذارم یادگاری بمونه

نرگس گلی ....مهرماه در عنفوان کلاس دومی!آرام

وقتی پای متین خش بشه(الهی بگردمخطا)

دفترنقاشیه انگارررردلخور

این FIRST AID هست که ب داد میرسه و یه ساعت سر بچه مورد نظر رو گرم میکنه!!!

زندگیم

این امیرعلی گلپسر دوست همسریه...

خیلی برام مهر داشت...نازی!!بغل

امیرعلی

یه دونه پسرم داره میره مسجد!

عشقم متینم

واینم تیپ بعد ازمسجد!!!!شاکی

جوراباشو میگف اینجوری بپوشم براش تا مثله اقا پلیسه بشه!؟

وجودم

عجب بارونای خوبی هم می اومد!آرام

وقتی متین با طبل خودش اقناع نمیشه و طبل گنده میخادددترسو

این چوب طبل رو از هیئت گرفته تا صبح ببره برای مراسم تاسوعا!

جون دلم

روز تاسوعا:

 

اولش که رفتیم هیئت قهر بود و میگف من طبل گنده!

اما بعد راضی شد با طبل خودش بره!

عشقای من!بغل

جون دلم

و خوندن همسری عزیزمبغل

اینم خواب خوش ِخستگی بعد از این همه را رفتن!

طفلان مسلمن انگار

متین،نگار،امیرعلی،یکی هم اونور افتاده امیر محمد!

متینم

و چون عاشورا همسری اینا تو مسجد کلی کار داشتن شب رو مردونه یه جا خوابیدن تا هم زودتر بزنن بیرون و هم یه جا باشن و ما هم با جاری و دو سه تا خانم دیگه رفتیم یه جا!با 8 تا بچهتعجبفک کن!

خدا رحم کرد خونه آپارتمانی نبود!

اینجا ساعت 12 شبه و هنو دارن بازی میکنن!!!

صبح عاشورا:

هوا سرد تر از دیروز...اما هیچ چیزی نمیتونه مارو از رفتن منصرف کنهخندونک

ماشالا ب این جمعیت عاشق:

عشقم

نفسم

ماشالا ب جمعیت..

حرم که نمیشد رفت!عکسارو از نت گرفتم!

ولی دیروز(جمعه)حرم بودم..جای همتون خالی..خیلی حال داد!

خوشحال میشم وقتی حرم شلوغه..ایشالا همتون قسمتتون بشه بیاین و حاجت روا باشین!

تا یک قدمی ضریح رفتم اما برگشتم چون دوس ندارم با هل دادن مردم ب ضریح برسم!نه

بنظرم زیارت نباید باعث ضایع شدن حق از بقیه و اذیت کردن دیگران باشه!

خداکنه ی روزی هممون ب این نتیجه برسیم نه اینکه مثله خانومی که دیروز دیدم چادرشو بست ب کمرش و استیناش رو زد بالا و یه یا امام رضا گفت و حمله ور شد ب سمت ضریح و با تنه زدن خودشو رسوند...تعجب

نمیدونم چرا حس میکنم این زیارتا قبول نی...غمناک

شاید یه سلامی که شمایی که دوری بدی و قبول باشه!

سوژه 2:

آفرین واقعا...

ایشالا ب هر نیتی اینکارو انجام میدین خدا براتون بسازهمحبت

مراسم خیمه سوزی:

و شام غریبان فرزندان امام حسین:

 

خداروشکر که امسالم محرم رو دیدیم!

ایشالا از همتون قبول باشه!

خیلی دوستتون دارم

 

محبتشاد باشین!محبت

 

بای بای 

 

 

پسندها (8)

نظرات (21)

زهرا
17 آبان 93 9:29
سلام پرنيان جون. خوبي عزيزم؟ متين جونه گلو گلاب خوبه ايشالا؟ خدا قبول كنه از همه مخصوصا از متين جون منم با اون سبك زيارت كه باعث اذيت خلق خدا بشه مخالفم هر بار قسمت شده رفتم تا جايي رفتم جلو كه مجبور نشم كسي رو هول بدم يا همينطور دنده هاي خودم دچار شكستگي شهمنم اعتقاد دارم يه سلام با خلوص نيت از راه دور از مردم آزاري مقبولتره پرنيان جون زيارت كه ميري ما رو هم دعا كن عزيزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی ممنون خوبیم فداتشمشما خوبی؟ سلامت باشی عزیزم..همچنین از شما دقیقاشکستگی و خفگی ودر اومدن روسری و .... پس وقتی سلام دادی از ما یادت نرهشاید ارزش سلام تو از زیارت منم بیشتر باشه ممنون از نگاه مهربونت چشم دعاگوت هستم ولی خب من چیکاره باشمشمام برا ما دعا کن عزیزم
الهام
17 آبان 93 10:38
قبول باشه متین جون خیلی محرم پرباری داشتی خاله جون امام حسین نگهدارت باشه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون خاله مهربون سلامت باشی خانومی ممنون ِ نگاهت
تا ابددونفره
17 آبان 93 13:02
سلام عزیزم.خوبیعزاداری های شما هم قبول آخی طبل زورکی آخر چی شد.طبل و داد تبلت بگیره یا نه معامله انجام نشد به به دستشون درد نکنه.عجب چیزی شده الهی چه زنجیر کوشولویی هههههه قاشق خودکاری آویزون جیب میشه دختر عموی شما یا متین جوننازی خدا حفظش کنه آخی چه خراشی خورده متین گلیچرا مواظب بچه نیستینیادت رفته گفتم متین جونو دوسش دارم تو تاسوعا هم قهرایول متین قهر قهروچرا همسری شطرنجینآخی آجرشون با امام حسینشما هم شاد باشین
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مرسی فداتشم شماخوبی؟ ممنون خانومم سلامت باشیانقده دلم برات تنگ شده که نگو اوه اوه چه زوری هم!!!! نه بابا متین زیر بار نمیره میگه همشو میخام هم تبلت هم طبلت ببخشید طبلش بهله!!! آره دیگه ابتکارهمسریه دخمل عمویی متین گلیسلامت باشی جیگرم منم خیلی دوسش دارم مهربونه باورکن تقصیر من نبودراس میگمجون من دهوام نکنبس که وروجکه...یادتونه میگفتم شلوار نمیپوشه؟این خراش بخاطر شلوار نپوشیدنشهتو خونه مامان اینا افتاد روی ماشینش که یه گوشش شکسته بود و اینطوری شد!!! !الان دیگه براش عبرت شد که شلوار بپوشه!!! ممنون از مهربونیت عزیزمبس که خوبی متین رو دوس داری خوب بود متین دخمل نبودا..وگرنه چقده قروناز داشت؟ والا بخدافک کنم باید ب عروسم بسپرم ناز نکنه که متین قهر میکنه بجای ناز کشیدنخخخخ قیافش شطرنجی بود از اولخواستگاری هم اومد همینجوری بودباورکن ممنون عزیز دلم سلامت باشی مرسی از نگاه دقیق و مهربونت نسترن جونی همیشه سالم باشی و خندون
مامانی
17 آبان 93 13:05
عزادازی تون قبول
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی فداتون
ترنم
17 آبان 93 13:30
قبول باشه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی عزیز دلم.. همچنین از شما گلم
بابا و مامان
17 آبان 93 17:35
الاهی عزیزم فدات بشم چه هیجان بامزهای تو چهرته قربونت بشم متین جان دو تا دوتا طبل دارینکنه مامان این عکس و میکس کرده عجب شکار لحظای کردی مامان جون قاشق جیبیه عالیه مامان عجب کار خلاقانه ای فدات بشم عزاداریات قبول عزیزم اما خودت و خیلیم خسته نکن عزیزم عجب شتر زرافه باحالیه خوب می کنی عزیزم تا شترت و مامان نخوابونده نباید بخوابی دختر عموی نازی داری عزیزم الاهی اخه شما وروجکا چرا مواظب نیستید همیشه سالم و سلامت باشید در پناه حق و در اخر بفرمایید خصوصی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خدانکنه خاله مهربون...لطف داری نه بابا ما و میکسیکی واس علیرضا بود یکی هم واس خود متین! خخخخخ..ما اینیم ابتکار همسریه دیگه!!!! مرسی از لطفت خاله مهربون سلامت باشین..همچنین از شماهیجاناتمو باید تخلیه میکردم دیگه اره خاله منم دقیقا منظورم همینهمامان متین: دختر برادر شوورم هستممنون حیفه یکم بیشتررر چشاشونو وا کنن خو!!!! خیلی ممنون از لطف و محبتتون عزیزمشاد باشین وای چقده خوب ...الان با کله میپررررم ممنون
مامان راحله
17 آبان 93 18:10
قبول باشه گلم ... خوش به سعادتتون که مشهدید .. رفتی حرم من و بهارمو یادت نره هاااااا ... اینا واسه متین که انقدر قشنگ عزاداری میکنه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون عزیزم سلامت باشین همچنین از شما لایق باشیم نایب الزیاره همتون هستم مرسی خاله ژون
مامان بهار
17 آبان 93 20:15
آخی.کیف کردم .همه چیز کامل توضیح دادی توروخدا میری حرم منم دعا کن .گلم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری خوشحالم خوشتون اومده حتما همینطوره ب یاد همتون هستمخداکنه لیاقت نایب الزیاره ای تون رو داشته باشماما هر دفعه میرم حرم سعیم بر اینه که یه دو رکعت نماز برای ملتمسین دعا هم بخونم مرسی از نگاهت خانومی
مامان 3جوجه طلایی
17 آبان 93 20:39
سلام خانوم خانوما . با دستای خیلی پر آمدین . عزا داریا قبول . متین جون چقدر فعال و با نمک . اتفاقا منم جمعه خیلی دلم هوای حرم داشت اما چون بچه ها پیش همسرم تنها بودن و می ترسیدم هر لحظه بیدار شن نرفتم. از فلکه ضد یه سلام دادم . زیارت شما قبول
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی ممنون سلامت باشینهمچنین از شما اونم چ نمکی قبول باشه عزیزم...همین سلام هم دل ادمو باز میکنه..اصن دیدن گنبد ارامش میده ممنونم از نگاهت گلم...
مامان
17 آبان 93 22:47
عزاداریاتون قبول خواهری التماس دعا
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون همچنین محتاجیم ب دعا
مامان ریحانه
18 آبان 93 12:01
سلام عزیزم چه متین گلی و چه مامان گل تری عزیزم خیلی زیبا مینویسی و خیلی متین نازی داری عزاداریهاتون قبول متین عزیزو ببوس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ممنون مرسی لطف دارین سلامت باشین و شاد ممنون ک بهمون لطف داشتین و وقت گذاشتین
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
18 آبان 93 16:26
سلام مامانی .سلام متین جون . عزاداریاتون قبول حق ...
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومم ممنون سلامت باشی فداتشمهمچنین جوجوهای نازو ببوسین
مامانی وبابایی
18 آبان 93 21:16
عزاداریتون قبول عزیزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون گلم همچنین از شما
مامانی باران
19 آبان 93 4:42
سلام عزیز مهربون مرسی از اینکه برای ما نظر گذاشتین و خیلی این پستتون زیبا و دلنشین بود انشاءالله خدا متین عزیزت رو زیر سایه پر مهر خودتون و پدر عزیزش تا همیشه حفظ کنه و ائمه اطهار پشت و پناهش باشن خوش و شاد وسلامت باشید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانوم گل خواهش میکنم ...مرسی از تعریفتون مرسی از دعاتون..ان شالله خدا عاقبت هممون رو بخیر کنه همچنین عزیزم..بازم ممنون از وقتی که گذاشتین
مرجان مامان متین
19 آبان 93 7:31
سلام پرنیان جونم'عزاداریهاتون قبول درگاه حق'علی الخصوص واسه متین ان شاله امام حسین پسرنازتو واست حفظ کنه ماشاله چه عشق طبله'البته همه پسرها اینجورین نمیدونستم مشهدین'خوش به سعادتتون'هروقت زیارت میری از طرف ما نایب الزیاره باش و سلام مارو به امام رضای مهربون برسون چندبار واست تو پستهای مختلف میومدم نظر بزارم یا اون عدده نمیمومد یا نظرم ثبت نمیشد'امیدوارم الان ثبت شه به یادتون هستم و همیشه بهتون سر میزنم دوست خوبم ممنون که به یادمون هستی پسر خوشگلتو ببوس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خانومی ممنون عزیزم همجچنین از شما ان شالله خدا همه بچه ها رو حفظ کنه خیلی لطف داری اره دیگه پسر همینه لیاقت داشته باشیم حتما نایب الزیاره هستیمهمیشه بیاد دوستای مجازی هستم همین که میومدی خودش کاف بوده...ممنون که کامنت هم میدی و لطف داری عزیزم مرسی دوستم سلامت باشی و بازم سپاسگزار اینهمه محبتتون شاد باشین
Mah
20 آبان 93 1:04
سلام دوست جونم. اومدم بهت بگم خیلی دوستت دارم. ممنون از اینهمه کامنت های قشنگی که واسم گذاشته بودی و اینقدر به یادم بودی. امیدوارم یه روز بتونم جبران کنم خوبی های بی حد و مرز ت رو. عزاداری هاتون قبول. ببوس اون متین ناز رو.
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام خوش اومدی خب بگو: بگو دیگه گفتی؟ . خخخخخخخ...منم خیلی دوست دارم کامنتم نذارم بیادتم داداش ببخشید آبجی.. کاری نکردم که عزیزم...شما همینکه شاد و پر انرژی باشی خوشحالم ممنون همچنین از شما فدات
سمیرا
20 آبان 93 10:36
سلام مامانی خوبی عزاداریتون قبول باشه همچنین زیارتتون هم قبول باشه متین جون چه با نمک شده وروجک
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ممنون خانومی لطف داری سلامت باشین
تا ابددونفره
20 آبان 93 11:28
سلام دوست جون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبی؟
مامان قند عسلا♥♥
24 آبان 93 16:49
الهی قربونتون برم .خوش بحالتون مشهدید.ایشالا خدا عزاداریاتون رو قبول کنه.ما رو هم دعا کنید
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خدانکنه فداتشم ممنون گلم...چشم محتاج دعاییم
مامان گلشيد
27 آبان 93 12:42
عزيزم الهي امام حسين نگهدارش باشه هر وقت حرم رفتين التماس دعا دارم اونم خيلي زياد. بنا به دلايلي از اومدن به مشهد محرومم هر وقت رفتي حرم دعا كن منم سعادت نصيبم بشه بتونم بيام زيارت
•♥مامان متین♥•
پاسخ
چشم عزیزم اگه لایق باشیم
مامان
2 آذر 93 11:09
متین جونی تولدت مبارک خاله زندگیت پره از آرزوهای قشنگ و رنگارنگ
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خاله مهربون... سلامت باشین