*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

بشتابید....بشتابید

1392/10/28 20:28
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای جون جونی خوبین؟

مرسی از نظرای قشنگی که واسمون میذارین خوشگل خانوما

خیلی ممنون که به من و متین لطف دارین

مامان جونا!

متین تو یه مسابقه شرکت کرده بیاین بهش رای بدین جون من؟!؟!

پیشاپیش ازاینکه لطف میکنین و رای میدین مراتب تشکر خودم رو اعلام میکنم(ادبیاتنیشخند)

راستی شمام میتونین نی نی ها رو شرکت بدین

اینم آدرس:

biadelam.niniweblog.com

بدوین هاااا وقت تنگه

هزارتا بوووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مریم
29 دی 92 23:44
رای دادم عزیزم..............................
مریم
29 دی 92 23:46
راستی تو نوشته ی این پست تون از مامان جونا تشکر کردین به خاطر اینکه نظرمیدین....از من تشکر نمیکنید؟؟؟؟؟من چه گناهی کردم مامان نیستم دختر عمه هم؟؟؟؟
مامان نفس
30 دی 92 11:13
مامانی ایشاا... متین جونم برنده بشه پس رای خودت نبود مامانی