*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

پارک و خاطره

1392/10/25 19:31
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان

قدیما یادتونه؟سرسره های آهنی که تو آفتاب داغ میشد جرات نداشتی بهش دست بزنی...

تاب های گنده که قژ قژ زنجیرش آدمو میترسوند که نکنه الان ازهم وابره..

راستی بستنی ها یادتونه؟

اما حالاخداروشکر بچه هامون تو راحتی و غرق تو امکاناتن..خداروشکر

 

 

البته بگما....(من متولد69 هستمابرو یه وقت فک نکنین چندسالمه خاطره بازی میکنم؟

هنو 14 سالمهعینکنیشخند)

 

 

متین و فرزین( پسرعمه ) در پارک چیتگر

 

متین در پارک

پرش رو داشته باش....

متین من

 

متین ناز

دالی موش کوچولو...

متین

متین نفس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

lمامان قند عسلا
25 دی 92 15:07
ای جانمایشالا همیشه لبت خندون باشه خاله جون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خاله مهربون
آبجی ابوالفضل
25 دی 92 15:16
خدا گل پسر ناز شما روهم زیر سایه پدر و مادر حفظ کنه... ممنون که بهمون سر زدین بازم بیاین خوشحال میشیم...
•♥مامان متین♥•
پاسخ
قربونت حتما
مریم
27 دی 92 15:14
عکسایه پارک چیتگر تونم خیلی خوشگله..... همیشه به گردش و شادی.............
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی دوستم.همچنین شما و ناناز ای عزیزتون
مامان بهار،مهرنگار
27 دی 92 16:55
آخه من این بستنی زی زیگلوهارو خیلی دوست راشتم.الهی منو بردی تو اون دوران. همیشه شاد باشی عزیزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدای توهمچنین شما همیشه خوش باشین در کنار هم
افسانه(مامان فاطمه)
9 بهمن 92 11:55
چه جالب منم شصت و نه ای هستم خوشحالم که یه دوست هم سن خودم پیدا کردم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
بافتخار شصت و نهی ها