*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

پست میوه ای...

1392/10/21 14:06
313 بازدید
اشتراک گذاری

متین عاشق میوه س

یعنی یه چی میگم یه چی میشنفیا؟!؟!؟

از جلو میوه فروشی که رد میشیم چشاش یه برقی میزنه که نگو و نپرس

هرجامیریم تا دیس میوه میبینه از خودبیخودمیشه و میپره رو دیس.یکی ندونه میگه به عمرش این بچه میوه ندیده...والا؟!؟!؟

توخیابون میبینین بعضی بچه ها واس چیپس و پفک دادو قال راه میندازن؟این متین وروجک یه سری واس خیار یه الم شنگه راه انداخته بود که من ازخنده مرده بودم...مردم نیگا نیگا میکردن منم نمیتونستم جلو خندمو بگیرم فک کنم تو دلشون داشتن نفرینم میکردن میگفتن این خانمه حتما زن بابای بچس که بچه رو انقد میچزونه؟!فیلمی داریم ما.....

 

 

نوش جونت تارزان کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان هستی
21 دی 92 13:31
خیلی نازهخدا براتون نگهش داره
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشین مرسی خانومی
مریم
21 دی 92 15:32
عزیزم....چه عکسایه نانازی..... راستی من آپم....منتظرحضورتون هستم