*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

اولین تجربه....

1392/10/23 17:09
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلللللام

دوست جون جوووونام.امیدوارم حال همتون گل گلاب و شنگول منگول باشه

درست مثه من که الان از جلسه امتحان میام و تووووپ توووووووپم

چ خبرا؟عینک

دیروز برای اولین بار متین رو بردم آرایشگاه...خنده

تا الان همسرجونی روی کله کچل متین هنرنمایی میکرد اونم وقتی که آق متین خواب بود و این بار تجربه اول آرایشگاه رفتنش بود که واس منم هیجان داشت...

باوجود مخالفت همسری مبنی بر اینکه خودم بلدم(مثل بلدم بلدم های نصرت تو سریال دودکش)نمیخواد ببری آرایشگاه..... اما اینبار.....من موفق شدم و دیروز بردمش!!

ایشالا آرایش دومادیت

مااااددددرررر جان

 

اینم عکساش

قبل از عملیات

 

 

متین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قهقههحین عملیاتقهقهه


متین جونم!انقدر آروم و ساکت نشسته بودی و ماخوذ به حیا بودی که همه میگفتن ماشالا چه پسری و قربون صدقه ت میرفتن..

نمیدونستن چه آتیشی هستی که..ب من میگفتن خوش بحالت چه پسر آرومی ماشالا

اووف بخووولمت خوجمزه من

بعداز عملیات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الهی مامان قربونت بشه زندگی

فدات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

❤خونه نمدی❤
15 دی 92 13:21
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام حتما یه سرمیام پیشت ممنون که اومدین.موفق باشین
سمیرا
16 دی 92 10:44
متین جون مدل موی جدیدت مبارک
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خاله ژونی