*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

عکسهای متین...

1392/10/25 13:57
405 بازدید
اشتراک گذاری

زشتک من یکروزه در بیمارستاننیشخندقلب

چه لپی داشتی نفسی ماشالاخنده

 

 

ماچقلب

متین عاشق آب بازیهخنده

 

یه کاربامزه ولی دردناک(الهی بگردم...زبان)

آقامتین کش کلاه رو میکشه و بعد...

 

شپلق.....

کش رو ول میکنه و میخوره تو چشم و مماغش گریش در میادگریه

اینم گریش(چقدر من بدجنسم نه؟)

 

 

 

ادامه دارد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان گلشيد
8 دی 92 8:46
آخي خدايا حتماً كلي دردش گرفته بگردم اشكال نداره خاله جوني بزرگ ميشي يادت ميره فدات شم
مامانی اترین
8 دی 92 13:40
سلام متین جونم عکسات خیلی خوشکله عزیزم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مرسی خاله جون که اومدین چشاتون خوشگل میبینه
مریم
8 دی 92 17:32
ای جوووووووووووونم....چه عکسایه نازی...مرسی مامانی با این عکسایه زیبا که از پسر گذاشتین..... من آماده تبادل لینک هستم.....باعث افتخارمونه.... (من دختر عمه ی بچه هاهستم گفتم یه وقت مثله بقیه دوستامون اشتباه فکر نکنید مامانی بچه ها هستم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدای تو! آره اتفاقا فهمیدم و اینم فهمیدم که خیلی مهربونی عشیشم!
یه دختر خوب
9 دی 92 9:14
الــــــــــــــــــــــــــــهی همیشه سالم باشه بااسم عشقم متین لینک شدی...
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی دوستم
نوشین
9 دی 92 9:35
الهی خدا نگهدارش باشه عزیزم ممنونم که بهم سر زدی خوشحال شدم با شما و وبتون آشنا شدم گلم حتما من الان شما رو لینک می کنم بازم میام و مطالب زیبا درباره پسر نازتو می خونم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشیامیدوارم دوستای خوبی باشیم عشیشم
مامان نفس
9 دی 92 10:36
سلااااااااام عزیزم ، به به چه گل پسری ماشاا... بچه ها همه کارا شون دوست داشتنیه ، گریه کردنشو نیگاه ، آدم دوست داره قورتش بده
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدای توبس که پاک و بی ریا هستن بچه ها
مریم
9 دی 92 19:13
دوسته گلم با افتخار به دوستایه پرنیا پیوستید.... راستی با اسم عشقم متین لینک شدین...امیدواریم من و پرنیا جونم دوستایه خوبی واسه شما دوسته نازنین و متین جونی باشیم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی باعث خوشحالیمه دوست خوبم
سعیده
10 دی 92 21:06
چه عسکای خشنگی داله این آقا متینه خوشمل
•♥مامان متین♥•
پاسخ
چشاتون خوشمله مامانی مهلبون
سمیرا
11 دی 92 16:51
سلام پرنیان جون چه عکسای خوشگلی از متین عسلی گرفتی . مرسی که به ما سر زددید با افتخار لینکتون کردم . از طرف من گل پسر خوشگلتو ببوس
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام سمیراجونی خوش اومدینظرلطفتهباعث خوشحالیمه ممنون