*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

قیافه من!!!

1392/10/4 20:57
257 بازدید
اشتراک گذاری

قیافه من بعداز دیدن....

 

 

 

قیافه من وقتی میام تو وب و با وجوداینکه تعدادی از دوستای گلم آن هستن ولی یک نظر نمیدن اینطوری میشه و یه همچین حسی بهم دست میده...

 

 

 

ببین چه آرامشی دارم من!!!قهریه همچین آدمی ام من!؟!؟!عینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ابجي سجا
4 دی 92 21:45
واقعا همينطور ميشه قيافه ادم كه نظري نبينه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مرسی که ب ماسرزدی.خوب شدنظردادی چون گازوئیل دستم بود!!
مامان نفس
6 دی 92 15:58
وااااااااااااااااااااای خواهر اعصابتو قربون گازوئیل رو بذار زمین قول میدم هرروز بیام بهت سر بزنم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی جیجرم. خوش میای.
مامان گلشيد
8 دی 92 8:40
اي جونم چقدر آرامش داري
مریم
9 دی 92 19:20
عزیزم مسلط باش....قول میدم الکی م شده بایم و نظر بدماخه مگه کسی هست بیادو وبلاگ گل پسرمون و نظر نده.....بگید خودم بیام...............
•♥مامان متین♥•
پاسخ
واس همین فهم و کمالاتته که عاشقتم
زهرا
17 اسفند 92 9:29
درسته دوستت نبودم تا حالا اما, قربووووووووووووووووووونت برم الهي
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خوشحالم ازاینکه حالا هستی خدانکنه عشیشم ایشالاشاد باشین همیشه