*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

ب بهانه دوتا پسرررر

1394/9/18 21:31
784 بازدید
اشتراک گذاری

متین نازززززم تولدت مباررررک 

🎁 🎊 🎈 

 

تاخیرمو ببخش.... 

 

یاسین پسر گلم اولین ماهگردت مباررررک 

 

دوستتون داررررم

 

میگن وقتی مادر میشی اجازه میدی یه تیکه از قلبت بیرون از بدنت بتپه... حالا من همه قلبم اومده بیرونو میتپه...

خدا تیکه های قلبمو ب خودت میسپرررم..

 

ارزومند ارزوهاتونم دوست جونا...

 

بووووووس 

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ترنم
22 آذر 94 7:53
تولد متین جونی مبارک . اولین ماهگرد یاسین جونی هم مبارک راستی متین به یاسین حسودی نمیکنه؟ دوسش داره؟ آخه پسرا کمی حسودن جفتشونو جای من ببوس عکس یاسین رو هم بازر ببینیم متین هم همینطور دلمون براش تنگیده ممنون بهم سر زدی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
قلبونت 😍 ممنون عزیزم سلامت باشین.. نه همچین..زیاد حسود نیس خیلی دوسش داره فقط زیادی بوسش میکنه ک یکم نشون میده ک از حسادته.. من میگم دخترا حساس ترن. پسرا ب رو نمیارن اصن... منم خوشحال شدم از دیدن جوجوت..حتمن عکس میذارم..م مرسی دوست جووووونم 😘
افسانه مامان فاطمه
14 دی 94 14:46
سلام دوست خوبم مبارکه تولد دومین گل پسرت یه عکس ازش بزار خو نمیگی ما چشم انتظاریم دوستت دارم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مهربونم قربانت شماخوبین؟ شرمنده م بخدا انقد ک سرم شلوغهD: چشم حتما در اسرع وقت فدا مدا گلی من..منم دوست دارم