*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

غیبت نامه:))

1394/7/24 19:13
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب همه دوست جونای مهربونم.. 

ممنون از کامنتای پراز محبتون..لطف تون کم نشه

از کجا بگممممم

از متین بگم ک پسرمبزرگ شده و قد کشیده و خدارو شکر میکنم بخاطر داشتنش..

متین اللن داداش بزرگه س دیگه...خخخ

حرف زدنش کاملتر شده و اپنقد بچه مامانی... ب من میگه مامان خیلی دوستت دارم..خیلی خیلی...میگم چرا

میگه چون تو ب من میگی عشقمم اِنگِزی......(زندگی...:))

خدایا شکرت 


انقد عکس دارم ک نگین فقط..اما مجال اپلود ندارم فعلا.فقط باید پست بذارم مخصوص عکس...

 

عکس مسافرت دارم جاتون خالی..شمال.تهران.کلی عکس دریا و عکس باحال..

 

روزای نبود همسری..روزای خوب و بد...خداروشکر ک گذشت...



ایام محرم رو هم ب همگی شما اجیا تسلیت میگم..

متینم الان نیس و طبق معمول هییته با باباییش..

 

منم روزای اخرمه و تو خونه ام..۱۸ابان امید بخدا داداشی میاد...

 

برام دعا کنید..براهمتون دعا میکنم عشقولیا...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
25 مهر 94 9:41
آفرین به شما . دیگه دومی میاد. متین داداش دار می شه. ایام محرم را به شما هم تسلیت می گم عزیزم. مواظب خودتون باشین . منتظر عکساتون هستم.
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون گلم.. اره دیگه عیالوار میشیم... کوچولوهاتو بماچ..ممنون از محبتت
ترنم
26 مهر 94 13:34
سلام عزیزم چه عجب از این ورا ؟ حسابی سرت شلوغه ها مخصوصا از این به بعد با دو تا نی نی منتریم با عکس نی نی جدید زود زود بیا دلمون حسابی واس شما و متین جونی تنگیده
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام ممنون دوستم شماخوبی اگه اینستاداری عکس گذاشتم بیا ببین؛)) Matinasal90 میسی از محبتت..بووووووس
عمه فروغ
7 آبان 94 13:16
سلام پرنیان جون خوب هستید؟متین جونی خوبه؟ به به ماشاا.. به متین گلم که این قدر آقا شده ان شاا.. که داداشی هم بسلامتی زمینی بشه منتظر عکس های خوشگلتون هستیم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام قربونت عزیزم ممنون گلی لطف داری