*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

تابستونه

1394/4/24 15:37
996 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب همه دوست جونای مهربونم..خوب و خوشین الحمدالله... 

 ماه رمضونم تموم شد.. ایشالا طاعات همگیتون قبول باشه و از همتوالتماس دعا دارم..ایشالا هرچی از خدا میخاین بهتون بده گلیا..عیدتونم مباررک

 

غرض از مزاحمت و دکردن این پست.. گفتن از روزهای گلپسریه.. م 

این روزهایی ک پسرم داره قد میکشه و بزرگ میشه..لجبازیاش و بعضی بداخلاقیاش. مهربونیاش.حرفاش. شیطونیاشم بزرگ میشه...

حرفایی میزنه گنده تر از سنش...خیلی فعال و پر تحرک..جدیدا چون باباش نیس یکم بد قلق شده و  نق نقو..ک اونم میدونم از اینه ک دلتنگ باباشه...بابایی رفته ما.موریت و تا ده روز دیگه نیست..متینم دلتنگ... 

 

من خودمم بی حوصله ام خیلی...

امروز شیش ماهه ک یه گلپسره دیگه تو دلمه و منتظر اومدنشیم..حتا متین طاقت نداره دیگه میگه مامان داداشی پسس کی میاد...

از خدا میخام هرکی ارزوی مادرشدن داره اونو ب ارزوش برسونه... همه بچه هارو واس پدر و مادر ها حفظ کنه و بالعکس...و اینکه مامانی های باردار بسلامت بارشونو زمین بذارن...

ایشالا همگیتون خوب خوش باشین...

بازم شرمنده روی ماهتونم ک  عکس ندارم...ایشالا ب زودی با عکس میام...

اونقدی عکس دارم ک فک کنم یه ماه طول بکشه اپلود شه...

بازم عذرخاهم...

 

دوستتون دارم..شاد باشین

التماس دعا

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ترنم
29 تیر 94 8:06
ایشاله داداشی متین خوشگل مثل خود متین دنیا بیاد راستی اسم براش انتخاب کردی؟ متینو جای من ببوسش
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدای مهربونیت هنوز موندم برا اسم... ممنون گلم
عمه فروغ
30 تیر 94 14:48
سلام پرنیان جون خوب هستید؟متین گلم خوبه؟ ای جونم 6 ماهه شدن فرشته تو دلیت مبارک ان شاا.. که بسلامتی زمینی بشه.آخی عزیزم گل پسری دلتنگ باباش شده بووووووووس برای متین گلم
مامان هلیا
31 تیر 94 8:52
سلام پرنیان جونم، ایشاا... نی نی جدید هم به دنیا میاد و متین عسلی از تنهایی در میاد اسم انتخاب نکردین؟
افسانه مامان فاطمه
25 مرداد 94 12:13
سلام دوستم خوبی ایام به کامه متین خوبه کنجدت خوبه چه خووووووووووووبه که دوباره داری مامان میشی من که دلم میخواست دو سالگی فاطمه دومی بغلم باشه ولی خب دیگه گفتم در حق فاطمه ظلم نشه حالا فعلا دست نگه داشتم ایشالله به سلامت بچت به دنیا بیاد و زود از آب و گل دربیاد
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
29 مرداد 94 2:05
عزیزم خدا هر چهارتاتون را حفظ کنه . انشاءالله بار شیشه تون را هم به سلامت زمین می گذارین . می دونم این روزها خیلی دیر می گذره مخصوصا که تنهایی هم طی کنی . حتما تا الآن همسرتون از مأموریت آمدن . من که هر وقت همسرم می خواست بره مأموریت انگار عذا دار بود و هر وقت میامد انگار از سفر قندهار آمده . البته خودم هم آواره بودم اجازه نمی داد تنهایی خونه بمونم .
مرجان (مامان متین)
20 شهریور 94 13:31
سلام عزیزم'خوبی؟دلم خیلی واستون تنگ شده بود'منم درگیر شیطنتها و وروجک بازیهای گل پسریم چقدر ذوق کردم دیدم نوشتی شش ماهه بارداری'ان شاله به سلامتی داداشی متین به دنیا بیاد حالا خودتون الان میخواستین یا...؟ راستی من اگه بازم پسردار شم میزارم مبین اسمشو'تو میخای چی بزاری اسم نی نی جونو؟
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتت.. چیکا کنم خاهررر... جونم مبین..ایشالا بسلامتی ودل خوش.. تو فامیل داریم ما...خیلی قشنگه.. من هنوز موندم بین امین و یاسین ؛)) اینستا داشتی منو بلایک.. Matinasal90