*متین عســ♥ـــلی**متین عســ♥ـــلی*، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
داداش یاسینداداش یاسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

•●✿ღعشقم *متین*ღ✿●•

تو خوشی با دل من..:))))))))

1393/7/13 20:01
1,163 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــبغلــــــــــلام

بر دوست جونـــبوســـی های گل گلابم...

همراهای همیشگی که مارو توی برهوت دهکده جهانیعینکتنها نمیذارین خندونک

امیدوارم حال دلاتون و اصل حالتون عالی باشه و روزگار بر وفق مراد و ارزوهاتونمحبت

عنوان پست رو حال کردین..زبان

پست بعدی ایشالا نامش هس

"از دست من و تو غصه ها خسته میشن"

خخخخخخخخندونک

حالا همه باهم:

آها ...بیا...

من با تو خوشم

تو خوشی با دل من

از دست من و تو غصه ها خسته میشن!!!!!جشنخندونک

خب قِر بسه دیگه...اِهِم ...میریم سراغ حرفامون...

اولا

جشنروز جهانی کــــــــــودک مبارکجشن

عشقم

مامانای عزیز دلخور نشین ب شما هم تبریک میگم...میدونم کودک درون همتون بسی فعال و پویاست و در کنارهم دارین ادامه حیات میدین....خندونکپس ...

 

تبریک ب ماماناآرام

دوما

هفته نیروی انتظامی مبارک

جشن

حالا میریم سراغ سخن من.. که از هرچه بگذریم سخن من خوشتر استزبان

مثل همیشه روزانه های متینمان ب روایت تصویر و کمی هم سخن پراکنیهای بندهعینک

* ******* ****** *

 بچه داریم یه پا تارزانقوی...عاشق میوه...

میوه خوردن ب سبک متین:

یه گازخربزه دست چپ

یه گاز دست راست

یه گاز خیار...خندونک

نفسم

آدامس خوردن ب سبک متین:

   کچل 

متین مامان غرق در بازی...

نفسم

به به ...آقای قهرمان..اصن رَنکینگو داری؟

البته با مامانی...خخخخخخ

وقتی با حانیه دخمل همسایه بازی میکنن

باز وقتی متین از حانیه دلخور میشود و قصد ترور دارد..

در نهایت خشانت..عصبانی

وقتی ب متین میگم بیا کتاب قصه تو رنگ کنیم و اون داره بازیهای اسیایی اینچئون نیگا میکنه....!!!!!

شاکی

نفسم

عاغا کی میتونه بگه این چیه؟

ای بابا آرم شرکتapple دیگه...خندونک

خخخخخخخخخخخ

از لب تاپمون کنده شده...ای بابا ..ای بابازبان

*****

آجی(خواهر چوچولوی مـــن(11سالشه))  برای متین بَبَعی کشیده متین هم دورش خط کشیده میگه:

اینو ببندمش فرار نکنه!!!!تعجب

عجب بچه ی خلاقی دارم میبینین تروخدا...

عین خودم کپسول خلاقیته اصنخندونکزبان

اینم یه عکس جامونده از نیشابوررر

مجتمع تفریحی و تجاری الماس سِنتر

اولش که وارد شهربازی شدیم با یه دایناسور ازمون استقبال شد...

یو ها ها ها هاشیطان

همچین دم تکون میداد که نگو..ترسو

متین انقده ترسیده بود میگف :

وای مامان داره کِتون میخوره...

باز دوباره هیجانی تر میشد میگف:

وای مامان کوتین خورد!!!!

قه قههای خدددداقه قهه

عشقم

بعد که رفتیم داخل..گفتن هنو افتتاح نشدهشاکی

دیگه دست از پا درازتر برگشتیم و از زیر ِ جناب دایناسور گذر کردیم...

وای بازم کوتین خورد!!!!خندونک

****

متین و دوست جونیش پارسا گلی(آقا پارسالخندونک)

عزززززیززززززززززم

چشاتو بگردم خالهزیبا

مادر بفدات که اینجوری غش کردی از خستگی...

بغل

وقتی هوس سینما میکنیییییم!

سینما سیمرغ ..آتش بس2

بعد ساعت7 میریم و میفهمیم سانسها 4 و 6 و 8 و 10 هستن و بازهم دستمان خالی و خرما بر نخیل.....

وقت هم نداریم دیگررر.دلخور

میریم خونمون...مون مون مونسکوت

اَه و اَه اَه اَه اَهگریهاَه و اَه

وباز هم قهر متین!!!!!قهر

همچین بچه ای داریم ما...

نفهمیدم اخر ب کی رفته؟متفکر

****

ریموت در پارکینگ داریم آ...هیشکی مثلشو نداره..

میگی نه؟خندونک

ببین ..زبان

متینم

خخخخ

آی حال مِده...شیطانخندونک

بدجنسم خودتی؟!؟!زبان

یه دوشنبه و سه شنبه خر کار..ببخشید پُرکارزیبا

رب خونگی گرفتیدیم و درستیدیم..خعلی هم عالی و سالم..به بهراضی

اوخ اوخ کمرم درد گرفت ..چشمم ب دیگ افتادخسته

همچین ادم فعال و ننه بزرگی ام من!!!!!فرشته

***

متین و دوست جونیها

نازنین زهرا.حانیه.متین.علیرضا

عشقم متین

متین چند سالته؟

متین:سه سالمه!!!بغل

مادر بفداتمحبت

انگشتارو داری؟سخت ترین حالت برای گفتن سه!!خندهخخخخخ

* * * * *

خیلی ممنون از همراهی همیشگیتون و لطف بینهایتتون

خخخخخ..کفشاشو..خخخخ

* * *

خواستم ب اطلاع برسونم که ما احتمالا بعلت سرشلوغی و داشتن مهمون(آخ جون دروغگوخواهر شوهر داره از تهران میاد..مامان فرزین گلی...24 مهر عروسی پسرخاله شوهرمه و حسابی کار داررریم!)یه ده روزی نباشیم اول از همه ...

شرمنده روی ماهتون میشم که نمیتونم بیام دیدنتون..

دوما هم شاید نرسم جوابتونو بدم و

سوما هم همینا دیگه..

خیلی دوستتون دارم...

محبت

ایشالا بزودی ِ زود با یه پست پر از چالش و دیش دان دان خندونکو عروسی میام پیشتون!

عشقم

 

شاد و سلامت باشین دوست جونیام

 

بازم تچکککر

 

بای بایخداحافظبای بای

 

محبت

پسندها (3)

نظرات (14)

آوا(اولین کمپ هواداران ضیا و روا)
16 مهر 93 18:45
خخخخخخ فک کنم همیشه تقویمم دستت چون در همه ی اتفاقات تبریک و تسلیت میگی راستی سلام مامان خانوم آپیم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
خخخخخخآره تقریبا... ایشالا همیشه تبریک باشه و عید و گل و بلبل و دیش دان دان علیک سلام گل دخمل...چشم حتما خدمت میرسیم
مامان سمانه
16 مهر 93 23:43
,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ `’•,,•’` هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است . روز کودک مبارک . . .
•♥مامان متین♥•
پاسخ
,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,,•’`,•’ `’•,,•’` مرسی دوست جونم
مامان آیهان
17 مهر 93 9:42
عزیزم روز کودک رو از طرف من به متین جون تبریک بگو. بابا خیلی هنرمندی رب میگیری بابا حوصله
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون سلامت باشین عزیزم خخخخخخخدیدی چ دیگی بود؟ چ کنیم دیگه
مامان رویا
17 مهر 93 21:41
مااااااشاااالله خدا بهتون ببخشه..
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلامت باشین مرسی از لطفتون
خاله
18 مهر 93 11:19
همیشه شاد باشید روزشم مبارک///// پیش دختری منم بیااااااااااااا
•♥مامان متین♥•
پاسخ
ممنون خانومی حتما ...باعث خوشحالیه
عمه فروغ
19 مهر 93 11:16
سلااام مامان خانم خوبی؟ متین جونم روزت مبارک ای جون نگاه کن چطور مسابقه آسیایی رو دنبال میکنه آفرین به متین قهرمان نگاه آدامس رو کجا چسبونده این وروجک
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلللام دوستم..مرسی شماخوبین؟ ممنون خاله ژون خخخخ ...بچمون از الان مردونس همه کاراش میسی ببین من چ میکشم تچکر از همراهی همیشگیت خانومم
تا ابددونفره
19 مهر 93 13:25
سلام دوست جونیروز متین گلی مبارکوالبته روز شما و البته روز منواااااای چه تارزان کوشولوییآخی آدامس و با این همه موکندینیهو بگین یه سکه زدین پشت سر بچه دیگهشما هم از این بازیها ووووووی اصن به متین خشونت و تررو نمی یادها بازیهای آسیای اینچئوناز حالا.حتما پابه پای باباجونش داره نگه می کنهحالا کی سیب رو گاز زده شده آرم شرکتآخی جدی خواهر 11ساله داری نازیخوب قفس براش درست کرده دیگه عجب استقبال گرمی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام نسترن جونم..خوبی؟ ممنون خاله مهربون وای مرسی دوستمخخخ..روز شماهم مبارک اصن تارزان هم نی جاروبرقیه...ماششششالاآدمو ب اشتها میاره..خخخ چاره نبود ...بدجور چسبیده بود پس کله شچ کنیم دیگه خخخخخ..کیف داره بد جوووووررررررررررررر بعضی وقتا عجیب خشن میشه..چون همش تو فاز کُشتی و بقول خودش اَدا(تکفواندو)و ایناس ...کلا رزمی کارمیکنه...همشم تقصیر همسریه آره دیگه در راستای همون علاقه ای ک گفتم میشست و باباش و گاهی هم من ..بازیهارو نیگا میکرد و حتی الگوبرداری سیبه هم چون گاز مردونه میخاس در حد توان من نبودددد..اِوا...چون من کلا ظریف گازمیگیرم درحد یه نیشوالا آره ..من بچه اولم خو خخخ...خلاقیتش توحلقم کلا خخخخخ...شوخی گفتم وگرنه انقده باهم خوبیمباورکننه دیگه جدی میگم عین خواهریم یکسره ددر و برنامه...کلا جمع زنونه میشه و مردا شوت میشن یه جا مرسییییییییییییییییییییییی
تا ابددونفره
19 مهر 93 13:30
بازم قهروای من عاشق این بچه قهر قهرو ام بابا ایول دمت گرم.واقعا عجب کار ننه بزرگی کردیاخسته نباشی خوشبحالتون رب گوجه ی سالم دارین در عوض سه سال یا شش سال اخی خدا متین خانم می شودچه عشوه ای هم اومده شیطونپس خوش بگذره حسابی بهتون شاد باشین همیشه
•♥مامان متین♥•
پاسخ
قهر که عشق نداره عزیز دلم...حرص داره ..وای دیونم کرده...انقده زود بهش بر میخوره..فِرت فِرت میگه من باهات قهرم چون اینو گفتی ..من باهات قهرم چون اونو گفتی خخخخ...ننه بزرگم دیگه..هنو درگیر بادمجونو ..ترشی و اینا ام الان مرسی ...قابل نداره ها جیجرم همون سهواس عکس قِر و قَمیش میومد عکسش رو خیلی دوس دارم...کارایی میکنه آدم توش میمونه از کجا یاد میگیره..از کی یاد میگیره نمیدونم؟!؟!؟!من که اصن اهل این حرفا نیستم خیلی ممنون دوست خوبم مرسی از دعات گلمشما هم همچنین ....همیشه شاد و سلامت باشین گلکم
ترنم
19 مهر 93 14:13
روزت مبارک متین عروسی هم مبارک
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خاله ژون بازم تچکر سلامت باشین دوست جونی
مامان سمانه
20 مهر 93 14:14
ای جونم متین بامزه دوست داشتنی چه خوشتیپ شده وای ببین چطوری ادامس موهاش میخوره می بوسمت همیشه شاد وسرحال باشی به اذیت هات ادامه بدی
•♥مامان متین♥•
پاسخ
مرسی خاله مهربون..نظرلطفتونه متینه و.... فدات بشم مهربونم...سلامت باشی اذیت؟نه تروخداااااا مامااااااااااااان مرسی از حضورهمیشگیت سمانه جونم
ترنم
20 مهر 93 14:36
عیدتون مبارک
•♥مامان متین♥•
پاسخ
فدات دوست جونم
مربم(پرنیا و بردیا)
20 مهر 93 16:48
با غرور میگم آپ کردمم
•♥مامان متین♥•
پاسخ
آپیدن بعد از اینهمه مددددددت غرور داره عایا؟ خوشحالم گلم حتما میام
تا ابددونفره
20 مهر 93 17:14
سلام دوستم.خوبی عزیزمعیدتون مبارک.خوش بگذره بهتون
•♥مامان متین♥•
پاسخ
سلام مرسی فداتشمتو خوبی عسیسم؟ سلامت باشی مهربون..همچنین عید شما مرسی جیجرم... با خواهر شوهر جماعت میشه خوش نگذرهیا بگذره؟ خیلی ماهی...مرسییییییییییی